MuscleMeat

zucht

Tibo123

Cool Novice
Waardering
0
ik weet echt neit wat te doen. Ik train nu al 4 maanden fullbody, en 4 tal maand met goed schema. Ik let op eten en drinken, zo heb ik bv al 5 maand geen cola meer gedronken (weet zelf niet als dat zelf nodig is) en ik eet zeer veel.
Ik train zeer zwaar, juist en toon karakter. Ik ga altijd gaan fitnessen als het moet en zeg nooit 'ik zal morgen wel gaan'. Ik laat schoolwerk er deels voor vallen.

toch zie ik geen effect.. ofja gewoon wat aan me borstspieren maar voor de rest niet. Ligt het aan mijn bouw ofzo? Het is zeer deprimerend en zeker omdat ik al zoon lage zelf dunk heb. Binnekort zal ik ook beginnen met suplimenten.

Ligt het aan mijn bouw dat ik zo blijf? kan ik echt niet NOG meer dingen doen dan juist fitnessen? (ik geef toe, ik heb nooit gesport in mijn leven)

Geef is wat stats van jezelf ?
Als je geen verschil ziet is er toch iets mis met je voedings- en/of trainingsschema, post die dus ff. Merk je wel dat je in kracht toeneemt ? want dan zit er dus toch vooruitgang in, heb vooral geduld...
Post even je schema's dan kunnen we daarmee verder kyken.
Niet de hoop opgeven ! ;), je bent gedisciplineerd zo te zien en dat is een goed ding.

Beste Tibo123,

als je geen vooruitgang boekt zal dit 9 van de 10 keer liggen aan het feit dat je te weinig eet en dus te weinig calorieën binnenkrijgt. Je lichaam heeft namelijk een energieoverschot (ofwel een calorieoverschot) nodig om je spieren te kunnen laten groeien. Je zegt nu wel dat je denkt veel te eten, maar waarschijnlijk valt dat nog wel reuze mee. Check de voedingssectie op dit forum en voeg extra voedsel toe aan je schema. Bekijk je eetschema kritisch en verbeter het. (Als je nog geen voedingsschema had, dan raad ik je aan dringend er eentje samen te stellen!)

Eten is de sleutel tot groei en succes.

• Topic Starter Topic Starter
Borst:
Bench Press
Incline dumbbell press
Flat/incline flys
Dumbbell pullover

schouders:
millitary press
Seated lateral raises