MuscleMeat

zucht

Tibo123

Cool Novice
Waardering
0
ik weet echt neit wat te doen. Ik train nu al 4 maanden fullbody, en 4 tal maand met goed schema. Ik let op eten en drinken, zo heb ik bv al 5 maand geen cola meer gedronken (weet zelf niet als dat zelf nodig is) en ik eet zeer veel.
Ik train zeer zwaar, juist en toon karakter. Ik ga altijd gaan fitnessen als het moet en zeg nooit 'ik zal morgen wel gaan'. Ik laat schoolwerk er deels voor vallen.

toch zie ik geen effect.. ofja gewoon wat aan me borstspieren maar voor de rest niet. Ligt het aan mijn bouw ofzo? Het is zeer deprimerend en zeker omdat ik al zoon lage zelf dunk heb. Binnekort zal ik ook beginnen met suplimenten.

Ligt het aan mijn bouw dat ik zo blijf? kan ik echt niet NOG meer dingen doen dan juist fitnessen? (ik geef toe, ik heb nooit gesport in mijn leven)

Geef is wat stats van jezelf ?
Als je geen verschil ziet is er toch iets mis met je voedings- en/of trainingsschema, post die dus ff. Merk je wel dat je in kracht toeneemt ? want dan zit er dus toch vooruitgang in, heb vooral geduld...
Post even je schema's dan kunnen we daarmee verder kyken.
Niet de hoop opgeven ! ;), je bent gedisciplineerd zo te zien en dat is een goed ding.

Beste Tibo123,

als je geen vooruitgang boekt zal dit 9 van de 10 keer liggen aan het feit dat je te weinig eet en dus te weinig calorieën binnenkrijgt. Je lichaam heeft namelijk een energieoverschot (ofwel een calorieoverschot) nodig om je spieren te kunnen laten groeien. Je zegt nu wel dat je denkt veel te eten, maar waarschijnlijk valt dat nog wel reuze mee. Check de voedingssectie op dit forum en voeg extra voedsel toe aan je schema. Bekijk je eetschema kritisch en verbeter het. (Als je nog geen voedingsschema had, dan raad ik je aan dringend er eentje samen te stellen!)

Eten is de sleutel tot groei en succes.

• Topic Starter Topic Starter
Borst:
Bench Press
Incline dumbbell press
Flat/incline flys
Dumbbell pullover

schouders:
millitary press
Seated lateral raises
Upright rows

rug:
Chin/pulls ups of lat pulldowns
Deadlift
Barbell bent over row
dumbbell of seated row
Dumbbell shrugs

biceps:
Staande barbell curl
Seated concentration curls
twist curls

Triceps:
Cable pushdowns
One arm overhead dumbbell extensions
skullcrusher/french press/Close grip bench press

(op deze forum nog laten samenstellen, waarvoor dank!!) ik heb wel paar kleine veranderingen gedaan maar niet zo veel.

En voedingsschemastaat op andere pc, ik zal er morgen voor kijken !

Ik moet wel zeggen dat ik VEEL eet, maar gewoon niet verdik. Ik eet meer dan soms zus, mama en papa tesamen. ( 16 jaar, 62 killo, 1,75)

al bedankt

Traingsschema ziet er gwn goed uit, lees in de voedingssectie en gebruik de zoekfunctie omtrent 'Bulken'. Ga flink boven je kcal behoefte zitten.

ok, het zal wel aan me voeding liggen. Misschien maak ik ook wel eens z'n log

bedankt !

Doe eens drie keer per week squats , dan ga je wel vooruitgang boeken .

Doe eens drie keer per week squats , dan ga je wel vooruitgang boeken .

Je moet je niet blindstaren op de progressie in de spiegel. Probeer iedere training een recordje te doen bv een kg erbij of als dat niet lukt een herhaling meer. Stap per stap het komt wel!

Zoals gezegd zou ik je voedingsschema eens posten hier.
Het is niet gemakkelijk als je nog naar school gaat, maar je zou toch liefst 6 maaltijden per dag moeten binnen krijgen (sticky's).
Je bouw kan je groei wat vertragen, maar met volharding ga je heel mooie resultaten boeken.

Cola volledig laten vallen, hoeft volgens mij niet echt. In de bulk drink ik vooral melk, maar van enkele cola's per week ga je echt niet ongezonder worden.

Ah, zonder (teveel) te willen preken: Je schoolwerk zou ik er niet voor laten vallen. Foutloos rekenen en schrijven is bagage die nuttig is voor later, om het simpel uit te drukken.

Ah, zonder (teveel) te willen preken: Je schoolwerk zou ik er niet voor laten vallen. Foutloos rekenen en schrijven is bagage die nuttig is voor later, om het simpel uit te drukken.
Je huiswerk en goed eten gaat prima samen, hoor. Vaak is ''ik heb het te druk, geen tijd om goed te eten en/of te sporten'' de nummer 1-smoes die mensen gebruiken om hun eigen succes in de weg te staan.

Je huiswerk en goed eten gaat prima samen, hoor. Vaak is ''ik heb het te druk, geen tijd om goed te eten en/of te sporten'' de nummer 1-smoes die mensen gebruiken om hun eigen succes in de weg te staan.

Als mensen zo beginnen zal niks een succes worden. :D

Als je het echt niet meer ziet zitten,
Uitrekenen wat je dagelijkse Kcal behoefte is en hoeveel je erover moet zitten om goed bij te komen.
Elke dag alle kcal tellen die je eet en zien dat je er geen enkele dag onderdoor gaat.
Kans word zeer klein dat je steeds nog niet bijkomt.

met die cola, en schoolwerk deels laat vallen toonde ik gewoon voorbeelden om te tonen dat ik wel zeker mijn best doe en niet verwacht dat er in 1 2 3 resulataat is.

schema:

7u: 6 boterhammen
2 glazen melk
appel
is normaal, maar 3 keer per week in ochtend 3 geklutste eitjes met spek tussen botherhammen omdat ik uur later heb en dan op gemak kan eten.

11u: banaan

13u: tijdens school : 8 boterhammen met hesp / salamie
woensdag - zaterdag - zondag eten wat mama maakt

16u : appel, nog boterhammen (soms, als ik het er nog bijkrijg.. wat wel moet)

19u : eten, wat de pot schaft

fitness

21u: eventueel nog wat boterhammen maar weet niet als het wel 'mag' ivm vertering.

Ik drink ook al (al altijd geweest) veel water, minstend 2 l per dag. Ik ben nog aan het kijken voor suplimenten maar eerst moet ik weten dat mijn schemas goed zijn want heb geen zin om me blut te betalen aan suplimenten als mijn schemas nog niet goed zijn

met die cola, en schoolwerk deels laat vallen toonde ik gewoon voorbeelden om te tonen dat ik wel zeker mijn best doe en niet verwacht dat er in 1 2 3 resulataat is.

schema:

7u: 6 boterhammen
2 glazen melk
appel
is normaal, maar 3 keer per week in ochtend 3 geklutste eitjes met spek tussen botherhammen omdat ik uur later heb en dan op gemak kan eten.

11u: banaan

13u: tijdens school : 8 boterhammen met hesp / salamie
woensdag - zaterdag - zondag eten wat mama maakt

16u : appel, nog boterhammen (soms, als ik het er nog bijkrijg.. wat wel moet)

19u : eten, wat de pot schaft

fitness

21u: eventueel nog wat boterhammen maar weet niet als het wel 'mag' ivm vertering.

Ik drink ook al (al altijd geweest) veel water, minstend 2 l per dag. Ik ben nog aan het kijken voor suplimenten maar eerst moet ik weten dat mijn schemas goed zijn want heb geen zin om me blut te betalen aan suplimenten als mijn schemas nog niet goed zijn

Sorry, maar huiswerk maken versta ik gewoon iets op je bureau maken. Tenzij jij je huiswerk vastgeketend aan de grond zonder eten maakt ofzo.. ???

Sorry, maar huiswerk maken versta ik gewoon iets op je bureau maken. Tenzij jij je huiswerk vastgeketend aan de grond zonder eten maakt ofzo.. ???

haha, tijdens dat ik in fitness zit kan ik geen huiswerk maken hé ;)

doet er ook niet toe, mijn vraag gaat daar niet over

Je eet idd best heel veel daar kan ik echt niet aan tippen toch ben ik veel zwaarder. Mij lijkt het in orde je schema. Ik denk dat je zo nog even moet doorgaan maar miss moet je shakes gaan drinken of door de yohhurt miss zou dat nog een optie zijn

Ga je benen trainen.

En train niet iedere dag, rust is net zo belangrijk als goed voedsel!

Benen komen niet aan bod in het schema.

Ga je qua kracht wel vooruit trouwens? Misschien train je wel met te lichte gewichten.

Oh en vervang je laatste maaltijd door een bak (500 gr) kwark.

3x per week fullbody (andere prikkel), eten iets beter verspreiden en 's avonds voor slapen gaan een dikke bak kwark

Bill Starr lijkt me een goed schema voor jou

edit: kwark is in Belgie 'platte kaas' ofzo...

Terug
Naar boven