Fitness Seller

zucht

Hoe vaal train je per week en hoe lang per training? Je kan wellicht overtrained zijn.

nog zon iemand met hetzelfde probleem als mij :D
ik ben vanaf vorige week echt stevig gaan eten, en vooral gevarieerd, dus niet alleen boterhammen :rolleyes:...
en ik zie al redelijk resultaat!

anders bekijk je even mijn topic. staat heel veel goede en nuttige info in!
Klik Hier!

nog zon iemand met hetzelfde probleem als mij :D
ik ben vanaf vorige week echt stevig gaan eten, en vooral gevarieerd, dus niet alleen boterhammen :rolleyes:...
en ik zie al redelijk resultaat!

anders bekijk je even mijn topic. staat heel veel goede en nuttige info in!
Klik Hier!

+1

Ik dacht ook dat het goed zat met mijn voeding, afgelopen tijd heel erg langzaam vooruit, schema-tje gemaakt nu echt knallen!

• Topic Starter Topic Starter
ik train wel zeker met zwaar genoege gewichten, zo ben ik bv 25 killo gestegen met 'peck deck'?, om een vb te geven

ik zal eens kijken naar je schema, tymen, bedankt !

ik heb nog wat opzoekings werk te doen dus

edit: ik train elke dag, behalve de zondag en soms eens een dag niet wegens teveel spierpijn (om de paar weken).
ik weet dat ik een dag tussen moet laten maar dan voel ik me alsof dat ik niet genoeg doe en ben ik alles behalve zelfvoldaan (wat voor mij wel belangerijk is)

Borst:
Bench Press
Incline dumbbell press
Flat/incline flys
Dumbbell pullover

schouders:
millitary press
Seated lateral raises
Upright rows

rug:
Chin/pulls ups of lat pulldowns
Deadlift
Barbell bent over row
dumbbell of seated row
Dumbbell shrugs

biceps:
Staande barbell curl
Seated concentration curls
twist curls

Triceps:
Cable pushdowns
One arm overhead dumbbell extensions
skullcrusher/french press/Close grip bench press

(op deze forum nog laten samenstellen, waarvoor dank!!) ik heb wel paar kleine veranderingen gedaan maar niet zo veel.

En voedingsschemastaat op andere pc, ik zal er morgen voor kijken !

Ik moet wel zeggen dat ik VEEL eet, maar gewoon niet verdik. Ik eet meer dan soms zus, mama en papa tesamen. ( 16 jaar, 62 killo, 1,75)

al bedankt

Top schema, goeie oefeningen...

MAAAAAAAR:
Je zegt je traint fullbody. Als jij al deze oefeningen iedere oefeningen doet is dat VEEL en VEEL teveel, grote kans dat je daarom weinig progressie maakt. Beperk je training tot 8 oefeningen.

met die cola, en schoolwerk deels laat vallen toonde ik gewoon voorbeelden om te tonen dat ik wel zeker mijn best doe en niet verwacht dat er in 1 2 3 resulataat is.

schema:

7u: 6 boterhammen
2 glazen melk
appel
is normaal, maar 3 keer per week in ochtend 3 geklutste eitjes met spek tussen botherhammen omdat ik uur later heb en dan op gemak kan eten.

11u: banaan

13u: tijdens school : 8 boterhammen met hesp / salamie
woensdag - zaterdag - zondag eten wat mama maakt

16u : appel, nog boterhammen (soms, als ik het er nog bijkrijg.. wat wel moet)

19u : eten, wat de pot schaft

fitness

21u: eventueel nog wat boterhammen maar weet niet als het wel 'mag' ivm vertering.

Ik drink ook al (al altijd geweest) veel water, minstend 2 l per dag. Ik ben nog aan het kijken voor suplimenten maar eerst moet ik weten dat mijn schemas goed zijn want heb geen zin om me blut te betalen aan suplimenten als mijn schemas nog niet goed zijn

Na je training meer eten, en neem bijvoorbeeld een bak 0.5 kg volle kwark voor het slapen.
En volgens mij krijg je nergens op de dag degelijke eiwitten binnen, behalve dan ontbijt.
Vervang die salami door kipfilet met kaas bijvoorbeeld.

mischien licht het aan veel eten wat weinig eiwitten bevat, en weinig calorien enzo. maar als ik jou was zou ik 3-4 dagen naar sportschool gaan per week. en mischien moet je, je schema ook aanpassen want 4 maanden hetzelfde schema is slecht want dan zijn je spieren het gewent, doe bijvoorbeeld andere oefeningen of verander je 3 sets in bijvoorbeeld 6 setjes met 8 reps. en probeer 2 a 3 gram eiwitten per Kg binnen te krijgen, en heel veel calorieren. dat zorgt vast wel voor wat groei. en als je het niet red je 2-3 gram p/dag gebruik dan whey-shakes, dat is een goeie aanvulling.

Laatst bewerkt:
... en probeer 2 a 3 gram eiwitten per dag binnen te krijgen, en heel veel calorieren. dat zorgt vast wel voor wat groei. en als je het niet red je 2-3 gram p/dag gebruik dan whey-shakes, dat is een goeie aanvulling.

ik neem aan dat je 2 a 3 gram per lichaamskilo bedoeld?! :o

Ga potverdomme BENEN trainen! :mad:
3x per week fullbody en elke training beginnen met benen. Niks geen excuusjes..."auw ik ben moe en heb spierpijn", je bent 16.
Je wil een grote man worden, dan is het bek houden en onder die halterstang kruipen! :mad:

Ik doe 25kg meer op peckdeks, dat is imo bijna hetzelfde als je maten vertellen dat je het lekker vind om aan derde beens te zuigen!
Donder op met pekdek (ik weet verdomme niet eens hoe je dat spelt(D)....)
Ga bankdrukken, dippen, zware flyes, het ijzer moet buigen jongeman, niet jij!

Goed eten, ziet er al redelijk uit. Ga zo door! Idd zou ik laat op de avond wat extra eiwitten nemen in de vorm van kwark.

Train op maandag, woensdag en vrijdag. Doe de basis. Squatten, deadliften, banken etc. En train gefocussed, techniek id gaten houden.
Houd je kop tijdens het trainen bij het ijzer en niet bij het slipje van dat lekkere meisje in je klas. :mad: Begrijpen we elkaar, mooi dan ben je toch geen Homo, gelukkig!

Succes en vragen mag altijd, alleen een antwoord kan dom zijn, hoe onzinnig de vraag ook. ;) :D

3x per week fullbody en elke training beginnen met benen. Niks geen excuusjes..."auw ik ben moe en heb spierpijn", je bent 16.
Je wil een grote man worden, dan is het bek houden en onder die halterstang kruipen! :mad:

Ik doe 25kg meer op peckdeks, dat is imo bijna hetzelfde als je maten vertellen dat je het lekker vind om aan derde beens te zuigen!

Goed eten, ziet er al redelijk uit. Ga zo door! Idd zou ik laat op de avond wat extra eiwitten nemen in de vorm van kwark.

Train op maandag, woensdag en vrijdag. Doe de basis. Squatten, deadliften, banken etc. En train gefocussed, techniek id gaten houden.
Houd je kop tijdens het trainen bij het ijzer en niet bij het slipje van dat lekkere meisje in je klas. :mad: Begrijpen we elkaar, mooi dan ben je toch geen Homo, gelukkig!

Succes en vragen mag altijd, alleen een antwoord kan dom zijn, hoe onzinnig de vraag ook. ;) :D

ik begrijp t niet, zou je t nog een keer kunnen posten?(zou t antwoord dommer zijn dan de vraag?:rolleyes:)

maar idd groot gelijk!

ow ow ik lees misverstand

EERST dee ik 4 maanden fullbody, dan ben ik overgestapt naar dit schema.
1 dag biceps + borst
1 dag borst + triceps
1 dag schouders + benen

Ik train wel mijn benen maar stond niet vermeld in schema, sorry.

Ik zal eens kijken voor die 'kwak' maar ik weet dat ik niet veel van kaas enzo lust.. hopelijk valt het neit tegen

bedankt

en MikeDiesel, ik train wel hard hoor, ben kapot achteraf..

...Ik zal eens kijken voor die 'kwak' maar ik weet dat ik niet veel van kaas enzo lust.. hopelijk valt het neit tegen ....

Je wilt iets of niet?!!! Dus je zult ook dingen moeten doen die minder leuk zijn!! hoort erbij als je wilt gainen...

haha idd :d

en slaap ook genoeg probeer minstens 8 uur te halen p/dag en voor het slapen genoeg eten wat rijk is aan eiwitten ^^

Hilarisch. Wel vol waarheden.

Dan zou hij er wel bekend mee zijn :D

Bill star + mcdonalds + melk.

no homo :D

Terug
Naar boven