Soltari
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

...nog zon iemand met hetzelfde probleem als mij
ik ben vanaf vorige week echt stevig gaan eten, en vooral gevarieerd, dus niet alleen boterhammen...
en ik zie al redelijk resultaat!
anders bekijk je even mijn topic. staat heel veel goede en nuttige info in!
Klik Hier!
Borst:
Bench Press
Incline dumbbell press
Flat/incline flys
Dumbbell pullover
schouders:
millitary press
Seated lateral raises
Upright rows
rug:
Chin/pulls ups of lat pulldowns
Deadlift
Barbell bent over row
dumbbell of seated row
Dumbbell shrugs
biceps:
Staande barbell curl
Seated concentration curls
twist curls
Triceps:
Cable pushdowns
One arm overhead dumbbell extensions
skullcrusher/french press/Close grip bench press
(op deze forum nog laten samenstellen, waarvoor dank!!) ik heb wel paar kleine veranderingen gedaan maar niet zo veel.
En voedingsschemastaat op andere pc, ik zal er morgen voor kijken !
Ik moet wel zeggen dat ik VEEL eet, maar gewoon niet verdik. Ik eet meer dan soms zus, mama en papa tesamen. ( 16 jaar, 62 killo, 1,75)
al bedankt
met die cola, en schoolwerk deels laat vallen toonde ik gewoon voorbeelden om te tonen dat ik wel zeker mijn best doe en niet verwacht dat er in 1 2 3 resulataat is.
schema:
7u: 6 boterhammen
2 glazen melk
appel
is normaal, maar 3 keer per week in ochtend 3 geklutste eitjes met spek tussen botherhammen omdat ik uur later heb en dan op gemak kan eten.
11u: banaan
13u: tijdens school : 8 boterhammen met hesp / salamie
woensdag - zaterdag - zondag eten wat mama maakt
16u : appel, nog boterhammen (soms, als ik het er nog bijkrijg.. wat wel moet)
19u : eten, wat de pot schaft
fitness
21u: eventueel nog wat boterhammen maar weet niet als het wel 'mag' ivm vertering.
Ik drink ook al (al altijd geweest) veel water, minstend 2 l per dag. Ik ben nog aan het kijken voor suplimenten maar eerst moet ik weten dat mijn schemas goed zijn want heb geen zin om me blut te betalen aan suplimenten als mijn schemas nog niet goed zijn
... en probeer 2 a 3 gram eiwitten per dag binnen te krijgen, en heel veel calorieren. dat zorgt vast wel voor wat groei. en als je het niet red je 2-3 gram p/dag gebruik dan whey-shakes, dat is een goeie aanvulling.

Begrijpen we elkaar, mooi dan ben je toch geen Homo, gelukkig!

Ga potverdomme BENEN trainen!
3x per week fullbody en elke training beginnen met benen. Niks geen excuusjes..."auw ik ben moe en heb spierpijn", je bent 16.
Je wil een grote man worden, dan is het bek houden en onder die halterstang kruipen!
Ik doe 25kg meer op peckdeks, dat is imo bijna hetzelfde als je maten vertellen dat je het lekker vind om aan derde beens te zuigen!
Donder op met pekdek (ik weet verdomme niet eens hoe je dat spelt(D)....)
Ga bankdrukken, dippen, zware flyes, het ijzer moet buigen jongeman, niet jij!
Goed eten, ziet er al redelijk uit. Ga zo door! Idd zou ik laat op de avond wat extra eiwitten nemen in de vorm van kwark.
Train op maandag, woensdag en vrijdag. Doe de basis. Squatten, deadliften, banken etc. En train gefocussed, techniek id gaten houden.
Houd je kop tijdens het trainen bij het ijzer en niet bij het slipje van dat lekkere meisje in je klas.Begrijpen we elkaar, mooi dan ben je toch geen Homo, gelukkig!
Succes en vragen mag altijd, alleen een antwoord kan dom zijn, hoe onzinnig de vraag ook.![]()
![]()
)...Ik zal eens kijken voor die 'kwak' maar ik weet dat ik niet veel van kaas enzo lust.. hopelijk valt het neit tegen ....
Ga potverdomme BENEN trainen!
3x per week fullbody en elke training beginnen met benen. Niks geen excuusjes..."auw ik ben moe en heb spierpijn", je bent 16.
Je wil een grote man worden, dan is het bek houden en onder die halterstang kruipen!
Ik doe 25kg meer op peckdeks, dat is imo bijna hetzelfde als je maten vertellen dat je het lekker vind om aan derde beens te zuigen!
Donder op met pekdek (ik weet verdomme niet eens hoe je dat spelt(D)....)
Ga bankdrukken, dippen, zware flyes, het ijzer moet buigen jongeman, niet jij!
Goed eten, ziet er al redelijk uit. Ga zo door! Idd zou ik laat op de avond wat extra eiwitten nemen in de vorm van kwark.
Train op maandag, woensdag en vrijdag. Doe de basis. Squatten, deadliften, banken etc. En train gefocussed, techniek id gaten houden.
Houd je kop tijdens het trainen bij het ijzer en niet bij het slipje van dat lekkere meisje in je klas.Begrijpen we elkaar, mooi dan ben je toch geen Homo, gelukkig!
Succes en vragen mag altijd, alleen een antwoord kan dom zijn, hoe onzinnig de vraag ook.![]()
![]()
Ik zal eens kijken voor die 'kwak' maar ik weet dat ik niet veel van kaas enzo lust.. hopelijk valt het neit tegen

Het is kwaRk.
Als je het als 'kwak' schrijft lok je erg flauwe grappen uit, even dat je het weet![]()
hahha, oke lekker bijdehand ..... Miss is hij toch wel homo?!