sjeun
Cool Novice
- Waardering
- 0
Waarom vraag je het als je het antwoord zelf al weet?dareal zei:ja dat weet ik daarom was ik ook zo verbaasd vandaar die ---->![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom vraag je het als je het antwoord zelf al weet?dareal zei:ja dat weet ik daarom was ik ook zo verbaasd vandaar die ---->![]()

ik vraag waarom IKKE van de 250 gram eiwit(in 5 kwarkjes) naar de 150 gram eiwit (in 750 grem kip) gaat dat vond ik onlogischsjeun zei:Waarom vraag je het als je het antwoord zelf al weet?![]()

Big_T zei:@RvR: Zijn je aantal koolhydraten procentueel verminderd?
Big_T zei:En waarom zijn baby's zo gezond door het maandenlang drinken van moedermelk? Waarom produceert de vrouw of elk ander zoogdier, dan uberhaupt melk? Zeker omdat het volgens dit artikel zo enorm schadelijk is voor de mens?
Het enige wat telt is: gebruik met mate.
Wat is er mis met het eetpatroon van een koe? De samenstelling van koeienmelk is in principe niet veel verschillend van mensenmelk. Zolang er geen voedselverontreiniging is, heb je zuivere melk die zowel bij mens als dier voldoende koolhydraten, eiwitten, vetten, vitaminen en mineralen bevat. Alleen de verhoudingen van de macronutrienten zijn anders tussen de verschillende melksoorten, maar die samenstelling staat zo op de melkdoos af te lezen, dus wat is dan het probleem.thesuite zei:Mooie vergelijking mensenmelk met koeienmelk. Als je alleen al kijkt naar het etenpatroon van de mens en koeien.![]()
Veganisten gebruiken dit argument ook graag. En weet je dat we de enige zoog'dieren' zijn die gewassen koken om ze verteerbaar te maken en te kunnen eten? Ja dat moet dan wel ongezond zijn. Wat heeft het ene met het andere te makenWist je dat wij de enige zoogdieren op aarde zijn die moedermelk van een ander zoogdier nuttigen. Dus je kan je afvragen hoe gezond het is.
De mens heeft gewoon een groter brein dan de dieren, en is daardoor op het idee gekomen om aan veeteelt en landbouw te gaan doen. Of iets ongezond is heeft daar helemaal niets mee te maken. Plantaardig voedsel kan net zo schadelijk zijn als dierlijk.Zoals met alles...Maar voor de rest ben ik het met je eens. Geniet maar met mate..
Markywannabee zei:
)paulo31 zei:Ik merk het totaal niet dat ik minder droog wordt van zuivel producten.
van eieren merk ik het wel gelijk
daar krijg ik snel een extra vetlaag van.
mass_builder zei:
? lijkt me logisch, ook afbreken en de werking reduceren tot nul.was nog wat vergeten te vermelden.
reeds vroeger was bekend dat bepaalde medicijnen niet moesten worden ingenomen met melk. Dat geldt voornamelijk voor natuurlijke stoffen. Tot de natuurlijk stoffen vallen meestal ook onze geliefde supplementen. Melk heeft de eigenschap om stoffen af te breken en te neutraliseren, wat doet dat dan met onze supplementen? lijkt me logisch, ook afbreken en de werking reduceren tot nul.
( en kaas wordt je ook vet van, tenzij erg jonge, zoutloze/zoutarme kaas)