MuscleMeat

zwaar schema maar enorme resultaten. jullie opmerkingen?!

Dag 1 Quads/borst/schouders
Dag 2 Hamstrings/rug/kuiten/abs
Dag 3 Rust
Dag 4 Borst/quads/schouders
Dag 5 Rug/Hamstrings/kuiten/abs
Dag 6 Biceps/triceps/onderarmen
Dag 7 Rust

Of (meer UB/LB)

Dag 1 Rug/Borst/Schouders
Dag 2 Quads/Hamstrings/Kuiten
Dag 3 Rust
Dag 4 Borst/Rug/Schouders
Dag 5 Hamstrings/Quads/Kuiten
Dag 6 Biceps/Triceps/Onderarmen
Dag 7 Rust

Of gewoon Bill starr of Rippetoe;)

• Topic Starter Topic Starter
@tommyboy: sinds wanneer is borst een grote spiergroep?

wat een geknoei om een simpel split schema'tje uitgewerkt te krijgen zeg... als je je spiergroepen meerdere keren per week wilt aanpakken is het een stuk simpeler en praktischer om split te laten varen en voor FB of UB/LB te gaan.

rippetoe en/of bill star een week proberen en dan afzeiken slaat nergens op en bewijst dat je de materie gewoon helemaal niet begrepen hebt. volgens mij kan je de tijd die je hier verspilt met het samenstellen van een split schema beter stoppen in het inlezen over trainingsmethodes/methodieken.

Rippletoe lopen afzeiken? jeetje man wat een vijandigheid.
ik heb uitgelegd waarom ik rippletoe niks voor mij vind. Ik heb rippletoe helemaal niet lopen afzeiken. Ik zou hetapprecieren als je je in het vervolg een beetje inhoudt.

Dag 3 Rust
Dag 7 Rust

Of (meer UB/LB)

Dag 3 Rust
Dag 7 Rust
Thats what I needed? Tx
En hoeveel series en reps per spiergroep?

Dag 3 Rust
Dag 7 Rust

Of (meer UB/LB)

Dag 3 Rust
Dag 7 Rust

Of gewoon Bill starr of Rippetoe;)

Ik heb je ub/lb een beetje aangepast omdat ik de maandag onder andere wel heeeeel zwaar vond.
iIk kwam tot dit en dankzij jou heb ik nu volgens mij, voor mij, het ideale schema.
Dag 1 Rug/Borst
Dag 2 Quads/Hamstrings/Kuiten/Schouders
Dag 3 Rust
Dag 4 Borst/Rug
Dag 5 Hamstrings/Quads/Kuiten/Schouders
Dag 7 Rust

Ik zie dat de volgorde is omgedraaid bij bv. dag 1 en dag 4 . Is dat beter?

Mijn schema's aangepast:eek:

Tjeesss the nerve.

Ik wens je veel plezier nu op de dinsdag.

Ik heb je ub/lb een beetje aangepast omdat ik de maandag onder andere wel heeeeel zwaar vond.
iIk kwam tot dit en dankzij jou heb ik nu volgens mij, voor mij, het ideale schema.
Dag 1 Rug/Borst
Dag 2 Quads/Hamstrings/Kuiten/Schouders
Dag 3 Rust
Dag 4 Borst/Rug
Dag 5 Hamstrings/Quads/Kuiten/Schouders
Dag 7 Rust

Ik zie dat de volgorde is omgedraaid bij bv. dag 1 en dag 4 . Is dat beter?

hahaha je hebt dag 2 nu veel zwaarder gemaakt:D en nu is het geen ub/lb meer

Rippletoe lopen afzeiken? jeetje man wat een vijandigheid.
ik heb uitgelegd waarom ik rippletoe niks voor mij vind. Ik heb rippletoe helemaal niet lopen afzeiken. Ik zou hetapprecieren als je je in het vervolg een beetje inhoudt.

ok verkeerde woordkeuze wellicht, jij je zin. maar als je zo'n opmerking al als vijandigheid beschouwd heb ik oprecht medelijden met je... ik wens je alvast sterkte voor in de echte wereld! jeetje man!

ripple toe of bill starr. had ik al over gelezen en heb dit eens een week geprobeerd; Ik voelde niks. Was veel te licht. Ik heb een heel koppig lichaam. Ik moet keihard gaan, echt zo als een gek, kan het moeilijk uitleggen. gedurende mijn training ben ik echt effe "weg". Ik ga altijd tot het uiterste en in mijn hardcore gym vonden de dino's die kennis van zaken hebben dat ik dat heel goed deed. Na 1 maand had ik al bizar goede resultaten. Ik snap het niet.

Als je op Rippetoe niet goed gaat, train je gewoon niet zwaar genoeg.

Zijn nu echt al extreem veel suggesties gegeven.... Misschien Rippetoe of Bill Star toch maar een kans geven?

T werkt bij iedereen goed, dus waarom bij jou niet ??? Dat je niet tot failure gaat betekend niet dat het niet werkt he!!! Anders moet je gewoon elke keer pomp setjes gaan doen ofzo...

Zijn nu echt al extreem veel suggesties gegeven.... Misschien Rippetoe of Bill Star toch maar een kans geven?

T werkt bij iedereen goed, dus waarom bij jou niet ??? Dat je niet tot failure gaat betekend niet dat het niet werkt he!!! Anders moet je gewoon elke keer pomp setjes gaan doen ofzo...

rippetoe werkt klaar uit, werkt t niet dat men zelf iets fout.

Krijgen je triceps uberhaupt wel rust door de week ?

wegeteld 2 dagen in nieuwe bodybuilding schema. Als hij geen rug/borst traint, traint hij wel schouders of armen.

Schema ziet er al beter uit kwa verdeling, maar geen rust. Waarom maak je er geen 8 dagenschema van (met een extra rustdag), waarna je een nieuwe cyclus start. Je hoeft natuurlijk niet persee een schema op te stellen per 7 dagen he. Tis maar een ideetje. Alvast succes met overtrainen:eek:

niet te eigenwijs zijn man, iedereen geeft hier goede tips
als je ze niet wil opvolgen, hoef je ook geen (maximale) resultaten verwachten

niet te eigenwijs zijn man, iedereen geeft hier goede tips
als je ze niet wil opvolgen, hoef je ook geen (maximale) resultaten verwachten

Wat een gezellig clubje hier.
Waar zie jij dat ik de raad niet opvolg??? er zijn meerdere suggesties gegeven, en ik heb één er van ter harte genomen. Ik kan ze niet allemaal terzelfdertijd doen hé!

@tommyboy: sinds wanneer is borst een grote spiergroep?

wat een geknoei om een simpel split schema'tje uitgewerkt te krijgen zeg... als je je spiergroepen meerdere keren per week wilt aanpakken is het een stuk simpeler en praktischer om split te laten varen en voor FB of UB/LB te gaan.

rippetoe en/of bill star een week proberen en dan afzeiken slaat nergens op en bewijst dat je de materie gewoon helemaal niet begrepen hebt. volgens mij kan je de tijd die je hier verspilt met het samenstellen van een split schema beter stoppen in het inlezen over trainingsmethodes/methodieken.

ik zie rug quadriceps en borst als grotere spiergroepen als schouders en daarna biceps triceps..zodoende doe ik voor borst rug quads bijvoorbeeld 4 a 5 oefeiningen van 4 sets..van schouders 3 a 4 en van borst en triceps 2 a 3
ik doe een grote met een kleine spiergroep ..zoals de meesten geloof ik. maar misschien zit ik er naast dat ik borst tot de groten noem. bij powerliften is het ook squat dead en bench?;)

Maar bon, ik heb dankzij g-men een volgens mij en voor mij een goed programma dus daar ga ik me eens een week of 7 op gooien. Ik laat jullie zeker weten wat de progressie is. Zal mss een log moeten aanmaken.

bedankt aan iedereen voor de input.

greetz

Terug
Naar boven