Fitness Seller

zwaar schema maar enorme resultaten. jullie opmerkingen?!

Ik heb je ub/lb een beetje aangepast omdat ik de maandag onder andere wel heeeeel zwaar vond.
iIk kwam tot dit en dankzij jou heb ik nu volgens mij, voor mij, het ideale schema.
Dag 1 Rug/Borst
Dag 2 Quads/Hamstrings/Kuiten/Schouders
Dag 3 Rust
Dag 4 Borst/Rug
Dag 5 Hamstrings/Quads/Kuiten/Schouders
Dag 6 Biceps/Triceps/Onderarmen
Dag 7 Rust

Ik zie dat de volgorde is omgedraaid bij bv. dag 1 en dag 4 . Is dat beter?

Jezus :eek: ik zou iedere keer dat ik dag2 moet doen een uitvlugt zoeken om niet te gaan trainen :p

je kan toch gerust schouders bij borst en rug doen?:rolleyes: niemand zegt om 5 oefeningen schouders te doen, je traint ze al grotendeels mee met borst en rug, enkel de middelste kop misschien niet zo zeer

negeer nooit de raad van G-men :D

Schouders wordt overrated.

Achterkant schouders wordt zwaar gepakt bij rug dus behoeft bij de meesten geen extra oefeningen, voorkant schouders idem bij een hoop push oefeningen zoals bench en dips dus behoeft ook geen extra werk. Military press is eigenlijk de enige die standaard bij mij in dit soort schema's terecht komt. Zijant schouders ben ik van mening dat ze wel extra gepakt moeten worden en daarvoor komt dan side raise.

2 oefeningen die dus in het schema komen namelijk : Side raise en MP.
Ook nog verdeeld over 2 dagen dus elke dag 1 extra oef. Shrugs kunnen ook voorkomen maar kunnen ook als onderdeel van Rug worden gezien. Nu dit levert bv op voor "mijn" versies van de maandag en donderdag

Ma Borst/Rug/Schouders

Bench
Pull ups
Military press
Rows
Incline fly
Dips

Donderdag
Deadlift
Incline bench
Dumbbell side raise
Chins
Cable cross over
Shrugs

dus een max van zo'n 6 oefeningen. Je mag zelf de setjes bepalen maar meestal zou ik zelf zeggen doe Bench/Rows/Deads/MP 5 sets en de rest 3a4. Dan heb je behoorlijk volume maar is het wel te doen. En ja het is echt wel zwaar genoeg!

Veel succes.

• Topic Starter Topic Starter
Jezus :eek: ik zou iedere keer dat ik dag2 moet doen een uitvlugt zoeken om niet te gaan trainen :p

je kan toch gerust schouders bij borst en rug doen?:rolleyes: niemand zegt om 5 oefeningen schouders te doen, je traint ze al grotendeels mee met borst en rug, enkel de middelste kop misschien niet zo zeer

negeer nooit de raad van G-men :D

Okay, als jullie denken dat dat beter is dan zal ik de schouders op een maandag doen. (leek me zwaarder dan dit op de dinsdag te doen maar ik als ik g-men zie en zijn ervaring dan is het best dat ik luister. Tx

Schouders wordt overrated.

Achterkant schouders wordt zwaar gepakt bij rug dus behoeft bij de meesten geen extra oefeningen, voorkant schouders idem bij een hoop push oefeningen zoals bench en dips dus behoeft ook geen extra werk. Military press is eigenlijk de enige die standaard bij mij in dit soort schema's terecht komt. Zijant schouders ben ik van mening dat ze wel extra gepakt moeten worden en daarvoor komt dan side raise.

2 oefeningen die dus in het schema komen namelijk : Side raise en MP.
Ook nog verdeeld over 2 dagen dus elke dag 1 extra oefening. Shrugs kunnen ook voorkomen maar kunnen ook als onderdeel van Rug worden gezien. Nu dit levert bv op voor "mijn" versies van de maandag en donderdag

Ma Borst/Rug/Schouders

Bench
Pull ups
Military press
Rows
Incline fly
Dips

Donderdag
Deadlift
Incline bench
dumbbell side raise
Chins
Cable cross over
Shrugs

dus een max van zo'n 6 oefeningen. Je mag zelf de setjes bepalen maar meestal zou ik zelf zeggen doe Bench/Rows/Deads/MP 5 sets en de rest 3a4. Dan heb je behoorlijk volume maar is het wel te doen. En ja het is echt wel zwaar genoeg!

Veel succes.

jeetje man, dat noem ik pas keigoed advies. thanks man, dit moet ik uitprinten. Ik laat je iets weten omtrent de resultaten. tx!!!!!!!!

no problem:cool: Iedereen groot maken!!

Waarom geen squats G-men?

Die komen op andere dagen volgens mij, dag 2 en 5 als ik het goed lees..

JA ik heb gisteren de rug en de borst getraind en merkte inderdaad ook op dat je biv bij barbell row ook sterk je achterkant schouders gebruikt.

Was een goede en zware training. (heb wel een banaan gegeten toen ik klaarwas met de eerste spiergroep).

Nu straks de beentjes.

Thanks iedereen.

Heb vandaad rug, borst en schouders gedaan.

Keihard getraind en helemaal leeg, zeker na de 20 min cardio die ik er op het einde bijgegooid heb (20 min, 205 kcal verbrand, op hartslag 155 gefietst).

Ik moet zeggen dat dit schema me heel goed bevalt. Door rug te doen stonden bij biceps ook hard, door borst een beetje mijn triceps en tevens ook de schouders. Heel lekkere kick gehad tijdens de training.

Deadlift:12 x 60 ; 10 x 70; 8 x 80 ; 8 x 90 (ging heel vlot maar heb geen rien dus let ik nog een beetje op).

Barbell row: 12 x 50 ; 10 x 60; 8 x 70 ; 8 x 80

cable row : 12 x 50 ; 10 x 59; 8 x 68 ; 8 x 77

db row: 12 x 22 ; 10 x 26; 8 x 28 ; 8 x 30 (met behoud van goede vorm!)

toestel dat een beetje chin pull up nabootst:
12 x 60 ; 10 x 70; 8 x 80 ; 8 x 90
-------
incline db bench press (gewicht per dumbbell)
12 x 20 ; 10 x 24; 8 x 28 ; 8 x 32

db fly: 12 x 12 ; 10 x 14; 8 x 16 ; 8 x 16

cable crossover, liggend op bank (gezien van coleman)
12 x 15 ; 10 x 20; 8 x 30 ; 8 x 40

(ik doe vooral incline omdat de bovenkant van mijn borst altij al wwat achterbleef. )
-----------

db shoulder press:
12 x 16 ; 10 x 18; 8 x 20 ; 8 x 24

db lateral raise 12 x 10 ; 10 x 12; 8 x 12 ; 8 x 12 (was te zwaar begonnen)

----------
20 min cardio of fiets:
via hartslag, constant aan 155, dus vooral conditie op dit moment. natuurlijk is ook hier wel sprake van vetverbranding neem ik aan.)
Ik zal dit eens in een trainingslog moeten beginnen noteren hioer op DBB. (als ik de topic terugvindt.

Zo, als er commentaren zijn dan hoor ik het wel he.

Das een flinke training.. hoezo blijft je bovenkant borst achter, je bent toch pas begonnen ? :P

knap hoor!!!
maar bedenk wel groeien doe je met rust..
toch knap die doorzettings vermogen..
als je groeit op deze manier doooooorgaan!!

Terug
Naar boven