AndroidHealthClinic

Zware bench workouts met shirt

munk

Competitive Bodybuilder
Waardering
2
Ik heb er genoeg van. Wij zitten ier met onze miserabele bench gewichten en die amerikanen verbreken die records aan de lopenden band. 1005 lbs dat is zo'n 456 kilogram! ik zit hier met mijn 210 kg.....miserabel! Ik zal dus deze week met Luc bespreken welke shirt ik zal kopen tegen volgend jaar maar alvast doe ik vanaf binnen enkele weken ELKE zware bench workout met shirt. Ze hebben mij al gedurende mijn hele powerliftingcarrière wijs gemaakt dat ik enkel net voor de contests eens mijn pak moet trainen. Dat zal dus niet meer het geval zijn, desnoods ga ik er mee slapen ook als dat helpt want het moet ier dus wel wat vooruit gaan hé. Als die Amerikanen zo vooruit gaan moeten we toch inzien dat wij redelijk verkeerd bezig zijn hé

metal militia manier trainen, doe ik ook nu, maar heb je wel een denim voor nodig, poly gaat na paar weken volledig waardeloos zijn

munk zei:
Ik heb er genoeg van. Wij zitten ier met onze miserabele bench gewichten en die amerikanen verbreken die records aan de lopenden band. 1005 lbs dat is zo'n 456 kilogram! ik zit hier met mijn 210 kg.....miserabel! Ik zal dus deze week met Luc bespreken welke shirt ik zal kopen tegen volgend jaar maar alvast doe ik vanaf binnen enkele weken ELKE zware bench workout met shirt. Ze hebben mij al gedurende mijn hele powerliftingcarrière wijs gemaakt dat ik enkel net voor de contests eens mijn pak moet trainen. Dat zal dus niet meer het geval zijn, desnoods ga ik er mee slapen ook als dat helpt want het moet ier dus wel wat vooruit gaan hé. Als die Amerikanen zo vooruit gaan moeten we toch inzien dat wij redelijk verkeerd bezig zijn hé

Inderdaad waardeloos die 210kg Bench! Pff...

• Topic Starter Topic Starter
vergeet niet dat je nog naturel bent Munk! En een stuk korter traint dan die gasten. Natural ben jij al enorm ver gekomen ;)

munk zei:
dat vindt ik nu ook en steek het stilletjes aan in mijn hoofd dat het mijn zwakste oefening wordt!!!
dat is het niet, ze zijn allemaal even zwak! :D

laten we zeggen dat je bench average is en je squat en deadlift zwak, lijkt me beter ;)

(voor de zeikerds die me arrogant zouden vinden, ik vind mezelf ook zwak!)

munk zei:

hah, ge hebt het eindelijk begrepen... nu moet ik u wel zeggen dat ge wel wa geld ga moeten uitgeven aan het beste materiaal da er is... ik persoonlijk zou uiteindelijk kiezen voor de Metal Heavy Denim of de Viking Pro Bencher, maar zijn alletwee zeer duur.
enkel voor je contests je lift aandoen is idd not done. want je moet in je gear leren liften om er zoveel mogelijk uit te halen en zelf zo sterk mogelijk te worden. gotta go with the flow someday you know...

Wakaera zei:
metal militia manier trainen, doe ik ook nu, maar heb je wel een denim voor nodig, poly gaat na paar weken volledig waardeloos zijn

idd, da rekt rap uit. TENZIJ je echt ne goeie poly neemt, gelijk nen dubbele ply van de nieuwe generatie (rage-X of nog beter, Pro Viking bencher)
het nadeel van denim is dat het bijna een sport op zich wordt om er deftig in te leren benchen. jij moet je conformeren aan het shirt om er zoveel mogelijk uit te halen, en niet omgekeerd. nu ja, als je de groove hebt ga je wel fenomenaal hard vooruit. btw, gene bencht in poly :D

frietbakker zei:
Inderdaad waardeloos die 210kg Bench! Pff...

idd :D en onze lifts dan, nog erger :D

munk zei:
dat vindt ik nu ook en steek het stilletjes aan in mijn hoofd dat het mijn zwakste oefening wordt!!!

nou eigenlijk ben je nog redelijk harmonisch qua liften, maar hou er rekening mee dat eens je in de 330 of meer begint te squatten en deadliften, je bench al rond de 250kg zou moeten zijn, en daar je bench imo het traagst vooruitgaat bij jou, zou ik idd best al zoveel mogelijk voorsprong nemen.

KaLe zei:
vergeet niet dat je nog naturel bent Munk! En een stuk korter traint dan die gasten. Natural ben jij al enorm ver gekomen ;)

ach, dat is maar een zwak excuus, ik geloof dat hij naturel nog verder kan komen! hell, hij traint een stuk zwaarder en langer dan menig juicende bber, en is ook veel sterkerder. wilskracht! ik ga der trouwens binnenkort ook invliegen, moehahaha, morgen knallen!

Wakaera zei:
dat is het niet, ze zijn allemaal even zwak! :D

laten we zeggen dat je bench average is en je squat en deadlift zwak, lijkt me beter ;)

(voor de zeikerds die me arrogant zouden vinden, ik vind mezelf ook zwak!)

duh dat ge zwak zijt... i mean, 260 squatten en deadliften, en op wedstrijd nog geen enkele keer 140kg gedrukt hebben, wat een schande !! ge zou al op 170kg moeten zitten !!

(this is called motivational talk, and expect others to do the same for me)

:D

motivation talk? een mep op je smoel kun je krijgen! :slap:

• Topic Starter Topic Starter
money is no prob

munk zei:
Ok dan:

100x HGH kit (Norditropin, merk naar keuze)
1000x Insuline (Humalog)
5000x tabs Dianabol
5000x Proviron tabs
200x Primobolan vials
200x Testosteron (merk naar keuze)

Beetje doortrainen en eten en je zit zo aan 350kg+ bench!!! :p

Neenee, respect voor zo'n cijfers naturel! :thumbs:

Terug
Naar boven