XXL Nutrition

Breaking News Zware explosie in Oslo

Jammer dat dit weer gebeurd.

Dan ga ik me verkleden als politie agent en begin om me heen te schieten, dan ben ik gestoord, maar ben ik dan ook meteen een terrorist?

Daar gaan ze op CNN op dit moment wel van uit, dat die 2 aanslagen gelinkt zijn. Ja dan ben je technisch gezien een terrorist, heb je goed gezecht.

Laatst bewerkt:
ha je bent me net voor.
wou al zeggen van, iedereen begint over oslo maar noorwegen vergeten ze :roflol:

Ja want Oslo ligt natuurlijk heel ergens anders:headbang:

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 21:46 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Foto van het eiland en de slachtoffers. Aantal slachtoffers naar beneden bijgesteld, 10 doden. Maar kan dus nog toenemen.

Afschuwelijk, zal je kind maar tussen zitten.

Ja, snap je niks van...die haat van mensen.

Dat zijn toch geen slachtoffers (Doden) enkel mensen die schuilen voor de dader.

Hier nog een sicke picca
XrwwP.jpg

W T double F is daar gebeurd, 10 doden bomaanslag, alphen stijl executie?

Dat zijn toch geen slachtoffers (Doden) enkel mensen die schuilen voor de dader.

Hier nog een sicke picca
XrwwP.jpg

Wat drijft iemand tot dit soort acties. Ik snap echt niet dat een persoon zover kan komen dat je gewoon maar onschuldige mensen gaat afschieten.

Benieuwd of die linker nog in leven is. De anderen om hem heen lijken dood.

Op zich niet verkeerd om in het water te vluchten. Mits je goed kunt duiken. Was een keer iets over bij mythbusters.

Bulletproof Water
Mythe: Als je onder water duikt, ben je veilig voor vuurwapens.
Status: Gedeeltelijk Confirmed
Notities: Alle moderne kogels tot aan kaliber .50 BMG desintegreren wanneer ze het water raken. Ze komen hooguit 1 meter diep. Maar kogels die uit een “trager” vuurwapen worden afgevuurd, zoals een pistool, halen 2,5 meter. Ook geldt dit als de kogels onder een hoek worden geschoten. Kaarsrecht omlaag komen ze dieper.

Hier nog een sicke picca
XrwwP.jpg

De persoon die je links van het midden ziet en rechtop staat, schijnt de dader te zijn ... volgens geruchten.

Ik vind het echt vreselijk wat er is gebeurd daar in Noorwegen, heb er aardig wat internetvrienden wonen die ik al jaren ken.

Wat drijft iemand tot dit soort acties. Ik snap echt niet dat een persoon zover kan komen dat je gewoon maar onschuldige mensen gaat afschieten.

Een psychopaat kent geen inlevingsvermogen, heeft geen schuldgevoel, geen medeleven, spijt, gevoel etc.
Denk dat je zulke gebeurtenissen als dit nooit helemaal kunt uitsluiten en dat een veilige wereld een utopie is en zal blijven.

Een psychopaat kent geen inlevingsvermogen, heeft geen schuldgevoel, geen medeleven, spijt, gevoel etc.
Denk dat je zulke gebeurtenissen als dit nooit helemaal kunt uitsluiten en dat een veilige wereld een utopie is en zal blijven.

Je heb gelijk, er zijn van die gekken op deze wereld. Ben benieuwd of dit gedoe weer een religieuze ondertoon heeft...

De persoon die je links van het midden ziet en rechtop staat, schijnt de dader te zijn ... volgens geruchten.

Ik vind het echt vreselijk wat er is gebeurd daar in Noorwegen, heb er aardig wat internetvrienden wonen die ik al jaren ken.
Lijkt wel alsof hij op die kerel links in het water aan het richten is oid.

Laatste nieuws uit Noorwegen: persconferentie is bezig.

Moslim-organisatie heeft verantwoordelijkheid opgeeist van de bomaanslag, maar Noorse regering is lang niet zeker of dit echt is.

Zij houden het op de eenzame dader die verantwoordelijk is voor BEIDE aanslagen, met - tot nu toe - zeven (bomaanslag) en tien (eiland) doden tot gevolg.

Heb nu verschillende Noorse 'vrienden' op de chat die verslag doen ... de neef van de beste vriend van 1 van deze mensen is omgekomen. :(

Laatst bewerkt:
Weer zo'n gelovige gek. Mensen die denken dat god of rechtvaardigheid aan hun kant staat zijn het ergste.

Terug
Naar boven