Breakmore
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 59
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan ga ik me verkleden als politie agent en begin om me heen te schieten, dan ben ik gestoord, maar ben ik dan ook meteen een terrorist?

ha je bent me net voor.
wou al zeggen van, iedereen begint over oslo maar noorwegen vergeten ze![]()

Dat zijn toch geen slachtoffers (Doden) enkel mensen die schuilen voor de dader.
Hier nog een sicke picca
![]()
W T double F is daar gebeurd, 10 doden bomaanslag, alphen stijl executie?
Dat zijn toch geen slachtoffers (Doden) enkel mensen die schuilen voor de dader.
Hier nog een sicke picca
![]()
W T double F is daar gebeurd, 10 doden bomaanslag, alphen stijl executie?
Wat drijft iemand tot dit soort acties. Ik snap echt niet dat een persoon zover kan komen dat je gewoon maar onschuldige mensen gaat afschieten.
Een psychopaat kent geen inlevingsvermogen, heeft geen schuldgevoel, geen medeleven, spijt, gevoel etc.
Denk dat je zulke gebeurtenissen als dit nooit helemaal kunt uitsluiten en dat een veilige wereld een utopie is en zal blijven.
Lijkt wel alsof hij op die kerel links in het water aan het richten is oid.De persoon die je links van het midden ziet en rechtop staat, schijnt de dader te zijn ... volgens geruchten.
Ik vind het echt vreselijk wat er is gebeurd daar in Noorwegen, heb er aardig wat internetvrienden wonen die ik al jaren ken.

beetje vreemd is dan die grotere schade boven in t gebouw...?
of ligt dat aan mij?