XXL Nutrition

Breaking News Zware explosie in Oslo

Of 'ie nou gemarteld wordt of niet, de harde waarheid blijft dat dit niet de eerste en de laatste keer is.

walgelijk gewoon. en wat heeft ie nou bereikt. een boel kinderen afgeknalt die waarschijnlijk geen **** geven om politiek?

moest ie nu nog moslims als doelwit uitgekozen hebben zou ik het nog kunnen "begrijpen"

maar dit slaat nergens op. gewoon een laffe hond is het.

"Anders Breivik was een christelijke fundamentalist, met Twitter, een bomlab, een vergunning voor een Glock, een machinegeweer en een shotgun."

:eyes:

Weer een vruchtvolle oogst van wat religie gezaaid heeft. Hoeveel doden moeten er nog vallen voor die achterlijkheid de wereld uit is?

Weer een vruchtvolle oogst van wat religie gezaaid heeft. Hoeveel doden moeten er nog vallen voor die achterlijkheid de wereld uit is?

Inderdaad, allemaal gespuis. Het zijn niet alleen islamieten. Gewoon het hele geloof afschaffen. Jammer voor de mensen die er steun uit putten. Te veel mensen kunnen niet met religie omgaan. Het brengt ons meer slechts dan goeds. Verbannen graag.

walgelijk gewoon. en wat heeft ie nou bereikt. een boel kinderen afgeknalt die waarschijnlijk geen **** geven om politiek?

moest ie nu nog moslims als doelwit uitgekozen hebben zou ik het nog kunnen "begrijpen"

Rare post. Waren leden van de jeugdbond van de sociaal-democratische partij. Dus zeker wel kinderen en jongeren die een **** gaven om politiek. Maar of het nou blanken, zwarten, moslims, joden of chinezen zijn die afgeknald werden heeft in mijn ogen geen invloed op de graad van achterlijkheid van deze massamoordenaar.
Onvoorstelbaar gruwelijke taferelen moeten zich daar afgespeeld hebben.
92 Doden in totaal nu en er zullen er nog meer komen, ze zijn nog aan het zoeken in het water.

ik snap uberhaupt niet hoe een man 2 uur lang rond heeft kunnen lopen en mensen vermoorden...

Op z'n facebook staat dat ie CoD MW2 speelde, dat zal waarschijnlijk wel de oorzaak zijn. Snel verbieden die shooters i.p.v. religies, religie = vrede. :)

religie is maar een verhaaltje, het zijn de mensen die het uitvoeren ;)
(maw: als je iets gaat verbieden gaat het ondergronds en is er geen zicht meer op)

no hard feelings big boy (daarom ben ik er ook maar mee opgehouden)

Laatst bewerkt:

De kinderen waren op een zomerkamp van de AUF, de jongerentak van de Noorse Arbeiderpartiet. Dus de aanval is wel degelijk politiek van aard.

Er is nu ook een tweede man gearresteerd naar aanleiding van berichten dat er een tweede schutter was.

ha je bent me net voor.
wou al zeggen van, iedereen begint over oslo maar noorwegen vergeten ze :roflol:
Not sure if serious

(maw: als je iets gaat verbieden gaat het ondergronds en is er geen zicht meer op)

Hij heeft het toch ook niet over het verbannen van religie. Kan aan mij liggen hoor, maar als mensen geloven in de bijbel/koran dan ben je voor mij al een extreme (mong**l).

Die vent was gewoon gestoord. :eek:
Als ze op de grond lagen schoot hij nog een keer om er zeker van te zijn of ze dood waren. Zelfs waren er mensen hun dood aan het faken.
Schijnt ook dat hij rechtcoïtustremist was :o

Alle rechtcoïtustremisten, religieuzen en gamers ophangen.

Op z'n facebook staat dat ie CoD MW2 speelde, dat zal waarschijnlijk wel de oorzaak zijn. Snel verbieden die shooters i.p.v. religies, religie = vrede. :)
Niets verbieden, mensen beter opvoeden.

Religie =/ vrede. Vrede = vrede. Religie is schadelijke nonsens.

Religie is maar een verhaaltje is een beetje te kort door de bocht, het heeft een enorme invloed op mensen vanaf hun geboorte tot hun dood.

Overigens heb ik nergens gezegd dat verbieden een goed idee is.

Religie =/ schietpartijen net zo goed als religie =/ vrede.

Mensen met bepaalde ideeën en plannen als de schutters = schietpartijen.

Dit is gewoon een psycho horror scene!!!

Dit is over the top, fictie leek het wel toen ik het hoorde, onmogelijk, maar toch de waarheid.

BIZAR!!!!!!!!!!!!!

ze zijn allemaal O zo gelovig maar dat gij zult niet doden slaan ze over :S

Eén van zn grootste hobby's was bodybuilding, volgens de telegraaf.

Terug
Naar boven