- Waardering
- 227
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt he stel debielen hierha je bent me net voor.
wou al zeggen van, iedereen begint over oslo maar noorwegen vergeten ze![]()

Weer een vruchtvolle oogst van wat religie gezaaid heeft. Hoeveel doden moeten er nog vallen voor die achterlijkheid de wereld uit is?
walgelijk gewoon. en wat heeft ie nou bereikt. een boel kinderen afgeknalt die waarschijnlijk geen **** geven om politiek?
moest ie nu nog moslims als doelwit uitgekozen hebben zou ik het nog kunnen "begrijpen"
maar dit slaat nergens op. gewoon een laffe hond is het.
Op z'n facebook staat dat ie CoD MW2 speelde, dat zal waarschijnlijk wel de oorzaak zijn. Snel verbieden die shooters i.p.v. religies, religie = vrede.Weer een vruchtvolle oogst van wat religie gezaaid heeft. Hoeveel doden moeten er nog vallen voor die achterlijkheid de wereld uit is?

ik snap uberhaupt niet hoe een man 2 uur lang rond heeft kunnen lopen en mensen vermoorden...
Weer een vruchtvolle oogst van wat religie gezaaid heeft. Hoeveel doden moeten er nog vallen voor die achterlijkheid de wereld uit is?

De kinderen waren op een zomerkamp van de AUF, de jongerentak van de Noorse Arbeiderpartiet. Dus de aanval is wel degelijk politiek van aard.walgelijk gewoon. en wat heeft ie nou bereikt. een boel kinderen afgeknalt die waarschijnlijk geen **** geven om politiek?
moest ie nu nog moslims als doelwit uitgekozen hebben zou ik het nog kunnen "begrijpen"
maar dit slaat nergens op. gewoon een laffe hond is het.
Not sure if seriousha je bent me net voor.
wou al zeggen van, iedereen begint over oslo maar noorwegen vergeten ze![]()
religie is maar een verhaaltje, het zijn de mensen die het uitvoeren
(maw: als je iets gaat verbieden gaat het ondergronds en is er geen zicht meer op)
no hard feelings big boy (daarom ben ik er ook maar mee opgehouden)
Niets verbieden, mensen beter opvoeden.Op z'n facebook staat dat ie CoD MW2 speelde, dat zal waarschijnlijk wel de oorzaak zijn. Snel verbieden die shooters i.p.v. religies, religie = vrede.![]()
Religie is maar een verhaaltje is een beetje te kort door de bocht, het heeft een enorme invloed op mensen vanaf hun geboorte tot hun dood.religie is maar een verhaaltje, het zijn de mensen die het uitvoeren
(maw: als je iets gaat verbieden gaat het ondergronds en is er geen zicht meer op)
no hard feelings big boy (daarom ben ik er ook maar mee opgehouden)