AndroidHealthClinic

Breaking News Zware explosie in Oslo

De meeste van die spree killers plegen toch zelfmoord? Of gebeurt het vaker dat ze het zelf wel overleven?

Zijn denkbeelden zijn niet eens zo psychotisch. Geloof best dat er nog veel meer mensen met dit soort gedachten achter een pc zitten, die het gelukkig aan moed ontbreek om daar wat mee te doen. Wel een eng idee.

DJ9OJ.jpg

Hij is maar wat blij met zichzelf lijkt het.

Kan zijn schrijfstijl overigens wel appreciëren.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jul 2011 om 15:53 ----------

Geloof best dat er nog veel meer mensen met dit soort gedachten achter een pc zitten, die het gelukkig aan moed ontbreek om daar wat mee te doen.

Let me second that.

Wereld loopt vol met gestoorden.

Geilt gewoon op de aand8.
Kansloos figuur

Wel raar dat die gasten die dit doen allemaal wel op elkaar lijken. Geen ruig uitziende types.

zoveel mensen vermoord en dan nog gewoon lachen

Vind het knap dat hij geen blauw oog heeft op ze minst van die agenten.

Als je weet dat iemand naast je zit die 85 kinderen heeft vermoeid. Dan moet je een controle hebben waar je U tegen zegt.

Kan zijn schrijfstijl overigens wel appreciëren.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jul 2011 om 15:53 ----------

Let me second that.

Wereld loopt vol met gestoorden.

Het is voor een gedeelte plagiaat van werk van de Unabomber, ook al zo'n gestoorde.

Als je weet dat iemand naast je zit die 85 kinderen heeft vermoeid. Dan moet je een controle hebben waar je U tegen zegt.

Zat ik net ook aan te denken. Ik zou het niet kunnen

Dat noemen ze "professioneel optreden"?

Wat denk je dat een chirurg oid denkt als er een verkrachter/moordenaar/whatever op z'n "tafeltje" ligt?

Gewoon ff in apart hokje bewerken.
Niemand die klaagt

Zat ik net ook aan te denken. Ik zou het niet kunnen

Dit.

Dat noemen ze "professioneel optreden"?

Wat denk je dat een chirurg oid denkt als er een verkrachter/moordenaar/whatever op z'n "tafeltje" ligt?

Oh echt, zou het?

Hehe, tuurlijk is dat het. Maar je hebt ook zoiets als menselijk, als je weet dat hij 85 kinderen heeft vermoord en wie weet wel iemand in je directe omgeving. Dan ben je 0,3 seconden professioneel en daarna sla je hem in elkaar. Als collega zou ik dan echt wel een oogje dicht doen.

Als ze dan die agent gaan aanklagen voor mishandeling kan je helemaal een shitstorm aan reacties verwachten van het volk/media. Doen ze echt niet.

Paar keer gehoord dat iemand die ik ken ook een dief even alle hoeken van de lift had laten zien. Komt die beneden waar de politie staat te wachten, en zegt hij gewoon netjes dat de dief is gevallen en vandaar er wat blauw uit ziet :)

Laatst bewerkt:
Lijkt me logisch dat je als collega een oogje dicht doet.. En het gebeurt ook wel vaak bij "kleinschalige" voorvallen, maar als het zo in de media komt, lijkt het me niet al te snel gebeuren..

Correct me if I'm wrong :)

How much of 99% pure nicotine do you need for each hollow point bullet?

(uit zijn pamflet)

Weet niet of hij het gebruikt heeft maar hij heeft naar het schijnt wel hollow point kogels gebruikt. Als die kogels echter ook nog nicotine hebben bevat dan is het niet zo vreemd dat het dodenaantal zo hoog is. Ook al zijn die hollow point kogels natuurlijk al voldoende om gigantische schade aan te richten in een menselijk lichaam.

Dat is niet echt het eerste waar je aan denkt he. Als het een van je bekenden/kinderen waren, okay.

Maar nu is het gewoon, snel deze levensgevaarlijke gek wegvoeren en de rest hun werk laten doen, overlevenden zoeken/redden.

Hollow points zijn nasty...

Ik ben dat stuk over Nederland in zijn manifest aan het lezen. Hij weet wel voor een Noor Bizar veel af van Nederland. Staat dat allemaal in de Noorse kranten dan?

Ik ben dat stuk over Nederland in zijn manifest aan het lezen. Hij weet wel voor een Noor Bizar veel af van Nederland. Staat dat allemaal in de Noorse kranten dan?

Misschien is er ook een Nederlandse sleeper-cell. Er staan overigens bronnen bij zoals Frontpagemag (van David Horowitz, vriendje van Wilders). Maar ook het AD en dan zal hij toch op zijn minst die pagina's vertaald moeten hebben met een translator. Of zou hij het Nederlands machtig zijn geweest?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven