Fitness Seller

Breaking News Zware explosie in Oslo

Iemand het manifest al een beetje doorgekeken? Heb er net even naar gekeken. Best wel bizar dat zo'n 'normale' dude zo kan doorslaan.

Iemand het manifest al een beetje doorgekeken? Heb er net even naar gekeken. Best wel bizar dat zo'n 'normale' dude zo kan doorslaan.

Kijk naar Ronald Janssen, lijkt ook een gewone buur te zijn die zijn dagen in de week werkt, gezin onderhoud en een hobby heeft. Maar het is wel een meervoudige moordenaar, waarvan 4 bekend.

Je moet hem al die aandacht niet geven, ook dat manifest niet vrijgeven, en al helemaal geen openbare rechtszitting, dat is juist wat hij wil

Je moet hem al die aandacht niet geven, ook dat manifest niet vrijgeven, en al helemaal geen openbare rechtszitting, dat is juist wat hij wil
Als je dit als argument gebruikt voor wat je eerder in deze post zegt, slaat dat natuurlijk nergens op. Dat is namelijk geen reden om dat manifest niet vrij te geven (het internet is vloeibaarder dan water...) en geen openbare rechtszitting te houden.

Aandacht is zeker wat hij wil, maar het is nou niet zo dat het mogelijk is om dat te vermijden...

Wat ben jij een domme idioot zeg.

Waarom dan .. Ik zeg toch helemaal niet dat ik het goed vind wat hij gedaan heeft... Het is een gestoorde kerel, al zeker door het manifest dat hij schreef waarvan veel uit de lucht gegrepen is en uit TV-shows of films & games komt.

Er zijn veel onschuldige mensen gestorven en dat is zeker jammer voor die mensen. Hij gaat een beetje hitler style en heeft juist dezelfde kenmerken van hoogheidswaanzin & psychopaat; Het enigste wat ik zei is dat hij de enige is die actie onderneemt tegen de vernkende Islam. Hij gaat veel te ver, maar hij is wanhopig & gestoord ... Dan doe je zo'n dingen. De rest van ons is gewoon wanhopig & laat zich doen. Zoals het hoort !!!!!!!!!!

Waarom dan .. Ik zeg toch helemaal niet dat ik het goed vind wat hij gedaan heeft... Het is een gestoorde kerel, al zeker door het manifest dat hij schreef waarvan veel uit de lucht gegrepen is en uit TV-shows of films & games komt.

Er zijn veel onschuldige mensen gestorven en dat is zeker jammer voor die mensen. Hij gaat een beetje hitler style en heeft juist dezelfde kenmerken van hoogheidswaanzin & psychopaat; Het enigste wat ik zei is dat hij de enige is die actie onderneemt tegen de vernkende Islam. Hij gaat veel te ver, maar hij is wanhopig & gestoord ... Dan doe je zo'n dingen. De rest van ons is gewoon wanhopig & laat zich doen. Zoals het hoort !!!!!!!!!!

En wat wil je oplossen door dit soort acties tegen de islam te gebruiken of denk jij werkelijk dat ze dan onbeantwoord zullen blijven? Al die onzin over de islamitisering van Europa etc klopt voor geen meter, want het tegendeel is waar.

Al die onzin over de islamitisering van Europa etc klopt voor geen meter, want het tegendeel is waar.

Waar slaat dat nou weer op, dat het niet zo erg is als zoals sommigen het stellen dan kan ik je nog begrijpen, maar om te beweren dat het tegenovergestelde waar is (oftewel dat het afneemt) slaat toch nergens op.

Er zijn bijv. Al sharia rechtbanken in sommigen eurolanden en andere landen experimenteren er mee.

Waar slaat dat nou weer op, dat het niet zo erg is als zoals sommigen het stellen dan kan ik je nog begrijpen, maar om te beweren dat het tegenovergestelde waar is (oftewel dat het afneemt) slaat toch nergens op.

Er zijn bijv. Al sharia rechtbanken in sommigen eurolanden en andere landen experimenteren er mee.

Ga hier in dit topic geen discussie aan over dat onderwerp. Ik zie je pm wel tegemoet als je graag wilt discusseren. Dat de islam hierbij wordt betrokken slaat nergens op.

Laatst bewerkt:
Je moet hem juist wel aandacht geven anders kan die zn punt nog niet duidelijk maken, anders waren al die doden zinloos.

Lol als je dit gelooft ben je egt zwakzinnig.

zijn uitspraak betekent niet dat het zinvol is voor zichzelf (swagger), gewoon dat het voor de dader zinvol is. ergo letterlijk bekeken is het dus niet zinloos als hij zijn punt heeft overgebracht.
swagger is gewoon een :mier::)

En wat wil je oplossen door dit soort acties tegen de islam te gebruiken of denk jij werkelijk dat ze dan onbeantwoord zullen blijven? Al die onzin over de islamitisering van Europa etc klopt voor geen meter, want het tegendeel is waar.

Het gaat helemaal niets helpen, ik zeg toch niet dat zijn acties nut hebben.
De Islam wordt nu eenmaal praktisch alleen in verband gebracht met al het kwaad op de wereld.
Alle terroristische aanslagen komen vanuit de Islam.
Alle repressie, mensen stenigen en middeleeuwe toestanden komen uit het midden-oosten, waar de Islam regeert.
Alle gevangenissen in het Westen zitten vol met buitenlanders, waaronder het merendeel moslims.
(Alle = het merendeel)

Moeilijk om nog iets positiefs te kunnen zeggen hé ..
Het gaat me trouwens niet alleen om de Islam, maar alle godsdiensten van waaruit mensen slecht handelen verafschuw ik. De Islam is het beste voorbeeld omdat die totaal niet geëvolueerd is, tov het christendom. Al is deze laatste in zijn hogere rangen nog steeds conservatief, toch hebben die geen macht meer.

Sorry hoor maar je bent echt dom. Haha.

Goed argument ;) Dom om tegen jou in te gaan, want ik betwijfel sterk dat je het middelbaar al hebt uitgedaan.

Terug
Naar boven