XXL Nutrition

Zware kuurvoorstel... Wie kan er helpen?

Laatste activiteit: 25 December 2013 21:51

Zou ie nog leven :eek:

Ja hoor ik heb zijn FB toevallig eens zien voorbij komen. Hij staat er goed bij.

Nu ben ik nieuwsgierig :D

pic plz ;)

Dat is niet aan mij om te posten :p Ik ken hem niet eens.

• Topic Starter Topic Starter
84.5kilo voor het moment ik zit al 8weken in een kuur maar ik heb geen logje aangemaakt ;)
Ik was helemaal naar 73kilo gezakt en alles viel tegen in het leven. Nu zit ik in een Dikke comeback!!!
Nieuwe PR op de bench press 155kilo:D Alles gaat goed... BUFF AS ****!!! en 43cm Armen

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ----------

Ik weet niet of ik nog een logje zou moeten aanmaken, ik ga wel nog door tot de zomer met kuren dat staat vast!!!
Ik zit wel in een hele speciale kuur die de meesten niet zouden aandurven:p Ik ben aan't experimenteren... Ik zit op Test/Deca/Tren tegelijk!!! Ja dat is correct 2 19-Nor varianten tegelijk:D En ik weet wel dat de meesten zullen blaffen en zullen zeggen dat je er prolactine gyno van zou krijgen maar met spijt moet ik hun helaas meedelen dat het bij niet het geval is ;)
Tren-E zit ik op 800mg trouwens en Deca 600mg en Test 600mg... Ik word heel snel groot en heb de indruk dat de tren de deca-vochtige bloated look in de hand houdt :)
Ik ben koppig en doe altijd mijn ding, ik weet dat het voor de meesten DBB'ers een dikke NO-GO is maar heey ik ben nu eenmaal zo en ik wil eerst zelf zien dan pas geloven:D Ik wil ook niet die persoon zijn die hetzelfde doet als iedereen want uiteindelijk bereik ik er niks bij

43cm arm.jpg

kannonbal.jpg

boze blik.jpg

chest full.jpg

He's Back, ziet er weer strak uit !

ben erg benieuwd naar eind van de zomer :D

Jammer dat je niet logt man ik heb het altijd met plezier gelezen !

mvg Sinda

Eerlijk is eerlijk, beter fysiek dan ik had verwacht :)

He's Back, ziet er weer strak uit !

ben erg benieuwd naar eind van de zomer :D

Jammer dat je niet logt man ik heb het altijd met plezier gelezen !

mvg Sinda

thanx bro ;)
Ja ik had mss moeten loggen maar ik zag er zo slecht uit 8weken geleden op 73kilo dat ik wist dat ze het op DBB tegen mij zouden gebruiken en ervan zouden profiteren dat ik out of shape was!
Ik had zelf ook nooit verwacht dat ik op 8weken tijd 11.5kilo zou winnen... mss dat ik wel een logje zal aanmaken in Maart als ik rustig aan ga beginnen cutten

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:51 ----------

Eerlijk is eerlijk, beter fysiek dan ik had verwacht :)

Badankt bro, is ook echt beter dan ik had verwacht dat het zou worden eerlijk gezegd.
Jammer dat je mijn rug niet kan zien ik zou een foto ervan moeten nemen want die is het echt waard de V-tapper is absurd!!!!

Foute post.

Laatst bewerkt:
Hey trunks, wat is nu net je plan?
Eerst goed doorbulken en daarna droog zetten of ???

Dikke k*nes heb je bro?:p Goeie chest! Wat bench je ?:)

prima fysiek

goe bezug

damn trunks ... doe je goed ;)

Lekker hoor!
En dit op test tren deca?

Na 5 jaar ben ik weer terug op dutchbodybuilding.com , heb deze post met plezier gelezen.

Trunks ziet er goed uit!! Klasse

Laatst bewerkt:
Hey trunks, wat is nu net je plan?
Eerst goed doorbulken en daarna droog zetten of ???

Ik ga proberen tot 90kilo minstens te geraken... En deze keer ga ik echt heel rustig cutten op't gemak met 100gram KH's verlagen om de 2weken als het moet en cardio ga ik mijden en gewoon hardcore trainen met zware gewichten:D

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

Dikke k*nes heb je bro?:p Goeie chest! Wat bench je ?:)

prima fysiek

ik heb dinsdag 155kilo 1-rep max gebencht en is dus een nieuwe PR want de vorige was 145kilo die ik nu ondertussen al x4 kan :)

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

dank u

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

Echt meen je het is het nu echt zo'n goeie progressie :p

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

Lekker hoor!
En dit op test tren deca?

En proviron 50mg per dag :D Supercombo!!! maar de gains beginnen na aantal weken echt te showen das het spannende eraan je blaast niet zo snel op als dat je met test/deca zou opblazen... Het duurt langer voor je door hebt dat de deca ook een bijdrage leverd in de kuur

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Na 5 jaar ben ik weer terug op dutchbodybuilding.com , heb deze post met plezier gelezen.

Trunks ziet er goed uit!! Klasse

Bedankt en welcome back zou ik zeggen :)

Hahhaha Trunks je bent mij der eentje hoor! Goede schouders kerel, maar ik zou je niet zoveel focussen op die 90kg die je wilt halen. Is niet helemaal realistisch brah. Dat zou betekenen dat je 17kg aankomt hè,het vocht moet je ook nog zien kwijt te raken.

Zou je een filmpje van je bench kunnen maken?

Terug
Naar boven