AndroidHealthClinic

Zware kuurvoorstel... Wie kan er helpen?

Bijna 4 gram per week. Hoezo zo'n extreme doseringen? Denk je werkelijk dat je dat nodig hebt? Met 1/4e groei je ook nog hard als je voeding en training 100% in orde zijn. Vind het ook uiterst merkwaardig dat je geen HCG pakt, en nog merkwaardiger dat je geen AI gebruikt. Je oestrogeen (en zeer waarschijnlijk ook prolactine) zal sky-high zijn met dit soort doseringen. Erg gevaarlijk, vooral op de lange termijn. Ik zou toch eens overwegen om je doseringen drastisch te verlagen als je gezond wilt blijven.

• Like
Waarderingen: YOGI
  • Topic Starter Topic Starter
Bijna 4 gram per week. Hoezo zo'n extreme doseringen? Denk je werkelijk dat je dat nodig hebt? Met 1/4e groei je ook nog hard als je voeding en training 100% in orde zijn. Vind het ook uiterst merkwaardig dat je geen HCG pakt, en nog merkwaardiger dat je geen AI gebruikt. Je oestrogeen (en zeer waarschijnlijk ook prolactine) zal sky-high zijn met dit soort doseringen. Erg gevaarlijk, vooral op de lange termijn. Ik zou toch eens overwegen om je doseringen drastisch te verlagen als je gezond wilt blijven.

Rob S kijk naar kuurvoorstel 1 en 2 staat proviron tussen.
Hcg ga ik sowiezo erbij pakken. Heb het gewoon over het hoofd gezien om het erbij te schrijven.
Kan jij mij dan een betere voorstel aanbieden?
Bedenk wel dat ik al 600mg Tren-E en 700mg Tren-A en 8mg Methyl-tren injects heb gedaan:D

Dat maakt niks uit kerel, en is ook echt niet om je aan te vallen maar dit heb je echt niet nodig.
Proviron doet zo goed als niks tegen het enorme oestrogeen wat 1000mg Test E met zich meebrengt. Je hebt gegarandeerd Arimidex of Aromasin nodig. Mijn keuze is altijd Aromasin.

Word het bulk of cut? Oo gh15 forum doen ze bijna allemaal test only in de bulk, en daar geld de regel boven de 2g is where the magic happens hahahah als je toch zo hoog wilt doseren kan je dat ook proberen. Vial test in de week ;)

Mannen niks is nog besloten laat dit duidelijk zijn! Het is gewoon een kuurvoorstel...
Ik wil er graag high-dose tren ingooien maar ik weet niet met welke middelen erbij das het moeilijke gedeelte.
Ik weet dat ik op high dose tren+test al genoeg ga gainen en shredden maar ik wil het nog iets leuker maken door nog 1 inject toe te voegen. aangezien Deca geen optie is omdat het ook 19-nor variant is dacht ik aan Bold aangezien Primo een beetje te duur is tegenover de Bold

Dat maakt niks uit kerel, en is ook echt niet om je aan te vallen maar dit heb je echt niet nodig.
Proviron doet zo goed als niks tegen het enorme oestrogeen wat 1000mg Test E met zich meebrengt. Je hebt gegarandeerd Arimidex of Aromasin nodig. Mijn keuze is altijd Aromasin.

Iets offtopic maar altijd leerzaam : waarom verkies jij Aro boven Ari? En bijvoorbeeld een Sniezel zweert bij Provi, ook met een gram test? No bash, gewoon benieuwd!

Maar tegen prolac gyno is het weer wel goed om proviron te gebruiken en aangezien ik high-dose tren wil doen kan het wel toepasselijk zijn of niet?
Voel mij echt niet aangevallen hoor, ik ben blij dat er kenners als jou reageren! doet mij deugd
Zou ik Aromasin inplaats van Proviron beter kunnen nemen volgens jou?

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 11:21 ----------

Word het bulk of cut? Oo gh15 forum doen ze bijna allemaal test only in de bulk, en daar geld de regel boven de 2g is where the magic happens hahahah als je toch zo hoog wilt doseren kan je dat ook proberen. Vial test in de week ;)

Ja maar zonder tren of iets ernaast ga ik dan niet te hard bloaten op 2gram Test?
Ik denk wel overigens dat het een super goodfeeling zal geven:D

Tja je zal wel bloat krijgen maat who cares, heb er zelf geen ervaring mee geef alleen ff door wat op andere forums gangbaar is.

Tja je zal wel bloat krijgen maat who cares, heb er zelf geen ervaring mee geef alleen ff door wat op andere forums gangbaar is.

Ik heb ervaring op 1gram Test-E en ik weet dat ik toen 1.5kilo en soms 2kilo per week bij was gekomen. Natuurlijk vocht+vet maar kon mij toen niks schelen. Maar nu aangezien ik onder de 10% sta wil ik niet te hoog meer in BF komen te staan! Ik stond eens op 26% BF was verschrikkelijk! toen ik was gaan cutten bleef er niks meer over van massa:eek:

flink kuur voorstel daar ga je zeker van groeien ;):D wanneer begin je ?

ga je volgen :D

flink kuur voorstel daar ga je zeker van groeien ;):D wanneer begin je ?

ga je volgen :D

Begin volgende maand ergens wil ik beginnen dan zal ik ook direct meedelen wat het is geworden.
Want eigenlijk door allerlei meningen te horen word het een zeer moeilijke keuze

Iets offtopic maar altijd leerzaam : waarom verkies jij Aro boven Ari? En bijvoorbeeld een Sniezel zweert bij Provi, ook met een gram test? No bash, gewoon benieuwd!

Tja dat Sniezel daarbij zweert wilt niet zeggen dat het klopt he. Provi houdt wel wat vocht tegen maar dat wilt nog altijd niet zeggen dat het je oestrogeen binnen de perken krijgt.

Aromasin heeft geen negatief effect op je lipiden. Daarbij werkt het veel sneller dan Arimidex. Het bereikt zijn piek al na 1-2 uur waar Arimidex ongeveer 7 dagen nodig heeft. Vindt het daarom ook veel makkelijker te doseren. Bij mij is ca 5-10mg per dag voldoende. Heb HG Aromasin van Upjohn dus weet ook 100% zeker dat het kwaliteitsspul is.

Tja dat Sniezel daarbij zweert wilt niet zeggen dat het klopt he. Provi houdt wel wat vocht tegen maar dat wilt nog altijd niet zeggen dat het je oestrogeen binnen de perken krijgt.

Aromasin heeft geen negatief effect op je lipiden. Daarbij werkt het veel sneller dan Arimidex. Het bereikt zijn piek al na 1-2 uur waar Arimidex ongeveer 7 dagen nodig heeft. Vindt het daarom ook veel makkelijker te doseren. Bij mij is ca 5-10mg per dag voldoende. Heb HG Aromasin van Upjohn dus weet ook 100% zeker dat het kwaliteitsspul is.

Klinkt logisch dan! Hoe zit het met de oestrogeengevoeligheid? Ik lees overal en altijd dat Ari zorgt voor extra gevoelige oestrogeenreceptoren, dus dat je het eigenlijk daarna in elke kuur zo'n beetje moet pakken. Gaat dit ook op voor Aromasin? Heb hier nog Aro staan van Metabolic, gebruik ik straks voor in m'n test/deca kuur.

Excuus voor de hijack trunks :P

Ik kan me wel voorstellen dat je wil beuken met hoge doseringen. Maar wat mij beetje zorgen wekt zijn de psychische bijwerkingen op 1000 MG Tren E. Maar dit is persoonlijk. Ik zou om 1 gram tren iedereen die maar naar me kijkt per ongeluk al aanvallen.

En je boelddruk op een gram bold. Ik vind hoge doseringen niet "slecht" maar zou dan eerder een product toevoegen en
ze iets omlaag gooien.

En over het zetten... dat is persoonlijk. heb we eens 7ml EOD gezet een tijdje (veel te veel achter af maar goed)

Maar tegen prolac gyno is het weer wel goed om proviron te gebruiken en aangezien ik high-dose tren wil doen kan het wel toepasselijk zijn of niet?
Voel mij echt niet aangevallen hoor, ik ben blij dat er kenners als jou reageren! doet mij deugd
Zou ik Aromasin inplaats van Proviron beter kunnen nemen volgens jou?

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 11:21 ----------

Ja maar zonder tren of iets ernaast ga ik dan niet te hard bloaten op 2gram Test?
Ik denk wel overigens dat het een super goodfeeling zal geven:D

Hoe kom je daarbij kerel? Proviron doet helemaal niks tegen prolactine.

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 11:53 ----------

Klinkt logisch dan! Hoe zit het met de oestrogeengevoeligheid? Ik lees overal en altijd dat Ari zorgt voor extra gevoelige oestrogeenreceptoren, dus dat je het eigenlijk daarna in elke kuur zo'n beetje moet pakken. Gaat dit ook op voor Aromasin? Heb hier nog Aro staan van Metabolic, gebruik ik straks voor in m'n test/deca kuur.

Excuus voor de hijack trunks :P

Daar staat Arimidex idd bekend om, Aromasin niet. Heb verder weinig tot geen praktijkervaring met Arimidex dus heel veel kan ik er ook niet over zeggen.

Vind provi en prolactine verhaal ook erg apart??? Als je preventief prolactine tijdens je kuur omlaag wilt halen zou ik voor prami gaan, is het meest betaalbaar van alle anti prolactine varianten.

Hoe kom je daarbij kerel? Proviron doet helemaal niks tegen prolactine.

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 11:53 ----------

Daar staat Arimidex idd bekend om, Aromasin niet. Heb verder weinig tot geen praktijkervaring met Arimidex dus heel veel kan ik er ook niet over zeggen.

Oke thanks bro, bevestigd dan toch mijn keuze voor Aromasin.

Verder Trunks, als we reëel kijken lijkt 3 gram me ook echt lekker knallen maar dat doe je op 1.5 gram ook al. Ook al ben je hoge doseringen gewend weeg je 75 kg, pak bijvoorbeeld eens 1.5 gram test only? Ik werd op een gram droger en groter en zo hebben er dat wel meer. Of 250 test/600 tren als je wilt cutten?

Je hoeft niet altijd te verhogen, hoelang ben je nu off en wat was je laatste kuur ?

Interessant,

Ik weet dat testoflesje op 2 gram test only heeft gezeten.
Hem mayb vragen?

Tren heeft weinig meerwaarde zo hoog als ik dareal mag geloven.

Waarom start je niet op rustige normale dosissen en verhoog je indien gewensd?

Ik zou bij gram tren ook goed slaapmiddel halen haha

Terug
Naar boven