XXL Nutrition

Zware kuurvoorstel... Wie kan er helpen?

Wie zegt dat ik pijn lijdt in mijn portemonnee dan ?

Hoe kun je het er dan mee eens zijn of oneens :rolleyes:

Tevens krijg je met AAS meer netto dan HGH / slin zal doen, zeker voor sportschool gangers die on en off gaan.

Steek het geld in meer tren test , en je bent dichter bij om een monster te worden dan het in HGH te steken , gegarandeerd.

Als mensen zeggen dat het je fysiek veranderd in een bepaalde periode kunnen zich afvragen of dat werkelijk de HGH only was.

Hoe kun je het er dan mee eens zijn of oneens :rolleyes:

Tevens krijg je met AAS meer netto dan HGH / slin zal doen, zeker voor sportschool gangers die on en off gaan.

Steek het geld in meer tren test , en je bent dichter bij om een monster te worden dan het in HGH te steken , gegarandeerd.

Als mensen zeggen dat het je fysiek veranderd in een bepaalde periode kunnen zich afvragen of dat werkelijk de HGH only was.

Omdat ik meer mensen ken die het gebruiken ,plus ik weet wat me vriendin ervoor betaald en als je dan relativeerd om dat bedrag van een salaris af te trekken kan je daar een mening uit trekken niet ? Voor ik aande gh zat gebruikte ik veel meer aa dan nu en had ik n veel beter dieet en nu sta ik er veel beter bij met 3200 kcal 700 primo 125 test. Heb jij gh gebruikt ?

Het is ook gewoon waar dat AAS+GH+Slin een 1+1=3 maakt, dat zal elke GH gebruiker toegeven. Het is alleen de overweging die je moet willen maken om zoveel geld uit te geven.

Trunks wil je perse met lange esters kuren ? Ik zelf heb tren-a op 150 mg ed genomen met 50 mg test-p en 150 mg mast -p dat is een knal kuur man .. Wel elke dag prikken maar sterk dat je word .... Ik zelf gebruik nooit geen tren meer .. Maar vond tren-a veeeeel lekkerder dan enanthate

Trunks wil je perse met lange esters kuren ? Ik zelf heb tren-a op 150 mg ed genomen met 50 mg test-p en 150 mg mast -p dat is een knal kuur man .. Wel elke dag prikken maar sterk dat je word .... Ik zelf gebruik nooit geen tren meer .. Maar vond tren-a veeeeel lekkerder dan enanthate

Kzit ook op 100 mg Ace ED, 100 Prop EOD, alleen geen mast P erbij, had ik achteraf gezien wel willen doen maar zo droog sta ik nog niet dus heb er winny op 50 ED bij :P Ben nu 1.5 week bezig en idd, A is lekkerder dan E. Mss een idee voor Trunks idd.

Kzit ook op 100 mg Ace ED, 100 Prop EOD, alleen geen mast P erbij, had ik achteraf gezien wel willen doen maar zo droog sta ik nog niet dus heb er winny op 50 ED bij :P Ben nu 1.5 week bezig en idd, A is lekkerder dan E. Mss een idee voor Trunks idd.

Houd je een logje bij mikie?

Omdat ik meer mensen ken die het gebruiken ,plus ik weet wat me vriendin ervoor betaald en als je dan relativeerd om dat bedrag van een salaris af te trekken kan je daar een mening uit trekken niet ? Voor ik aande gh zat gebruikte ik veel meer aa dan nu en had ik n veel beter dieet en nu sta ik er veel beter bij met 3200 kcal 700 primo 125 test. Heb jij gh gebruikt ?

Het feit dat HGH niks op zichzelf doet in tegenstelling met AAS punt.
HGH heeft geen meerwaarde behalve als je het gratis krijgt of je serieuze ambities hebt anders is het een grote put waar je in de long run pas wat aan hebt nadat de AAS ''gemaxed'' zit of veel massa, waarbij ik bij beide twijfel bij TS.

Het feit dat HGH niks op zichzelf doet in tegenstelling met AAS punt.
HGH heeft geen meerwaarde behalve als je het gratis krijgt of je serieuze ambities hebt anders is het een grote put waar je in de long run pas wat aan hebt nadat de AAS ''gemaxed'' zit of veel massa, waarbij ik bij beide twijfel bij TS.

Of dat bij ts het geval is weet ik ook niet .. Ik weet wel dat ik gewoon niet meer zwaarder werd op alleen aas met wat voor dieet dan ook en nu aas en hgh samen werkt gewoon heel goed ... Wel moet ik erbij zeggen dat er bepaalde aas soorten zijn die ik nooit heb gebruikt en of ga gebruiken ( deca , bold , dianabol , en tren ook niet meer ) waar schijnlijk zou ik met deze middelen zwaarder kunnen worden maar dat doe ik gewoon niet

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 16:15 ----------

Wat ik wel raar vind ... Jij zegt dat hgh geen meerwaarde heeft .. Maar toch de grote jongens hier met een gevestigde naam gebruiken het ; Testo,Sniezel,RobS,Tremmendes en vast wel meer maar goed jij weet et vast beter omdat je dingen hebt gelezen

Laatst bewerkt:
Kuur 1 helemaal voor gaan man !!! Zeker loggen ik volg nu al :)

Of dat bij ts het geval is weet ik ook niet .. Ik weet wel dat ik gewoon niet meer zwaarder werd op alleen aas met wat voor dieet dan ook en nu aas en hgh samen werkt gewoon heel goed ... Wel moet ik erbij zeggen dat er bepaalde aas soorten zijn die ik nooit heb gebruikt en of ga gebruiken ( deca , bold , dianabol , en tren ook niet meer ) waar schijnlijk zou ik met deze middelen zwaarder kunnen worden maar dat doe ik gewoon niet

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 16:15 ----------

Wat ik wel raar vind ... Jij zegt dat hgh geen meerwaarde heeft .. Maar toch de grote jongens hier met een gevestigde naam gebruiken het ; Testo,Sniezel,RobS,Tremmendes en vast wel meer maar goed jij weet et vast beter omdat je dingen hebt gelezen
Gevestigde naam, waarin dan?
Er is een verschil tussen gewoon nemen als je het budget hebt of effectief keuzes maken.
Dat iemand buff is betekent niet dat hij meer verstand heeft waar jij blijkbaar naar wijst.

Snap ook niet echt wat je probeert te zeggen met de ''jij weet het wel beter omdat jij het leest''
Had je meer respect voor mij gehad als ik fotos had gepost en ik een IFBB bleek te zijn als voorbeeld?

Ik ben tevens natty om zo hout of jouw vuur te gooien.

Respect voor je keuze om natty je weg naar je doel te bewandelen .. Maar als je iets niet geprobeerd heb kan je niet oordelen .. En als iemand buff is weet hij wel waar hij mee bezig is lijkt mij ..Ronny is ook niet geboren als mr o Arnold ook niet ... Maar goed laten we deze discussie stoppen en dit toppic niet vervuilen, we hebben beide een andere mening en zijn waarschijnlijk beide te koppig om de ander gelijk te geven .

Wat denk je dan van 750mg Bold en 600mg Tren-E in combo met 750Test-E is dit al redelijk? :D

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 16:16 ----------

Ik ben al zeker 6maand Off als het niet langer is ;)
Laatste kuur was Test-Tren 500mg/400mg Met dianabol kickstart en achteraf op MT-DMN overgegaan

Ja dat klinkt beter naar mijn idee. Zeker de bold boven de 800 zie ik veel bij bekende problemen geven.
vreemde vlekken op de huid (onverklaarbaar en de bloeddruk.......)

Waarom wil je eigenlijk perse Bold nemen ? Om je eetlust op te wekken of..?

Dat mag Mikie.
Ik heb al eerder aangegeven om deze sectie sowieso niet open/zichtbaar te houden voor niet leden.

porter ik opper ook al een hele tijd op een soort toets voor op de aas sectie maar wat jij zegt is ook moeilijk te realiseren men registreert zich met fake stats en leeftijd en zit alsnog hier

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 19:08 ----------

Dat lijkt mij ook een goed plan. En om spookleden te voorkomen zou je deze sectie alleen toegankelijk kunnen maken voor leden met minimal 25 posts. Het lijkt me ook een goed plan om leden onder de 21 jaar te weren. Nu worden er af en toe 'adviezen' gegeven door jochies van rond de 18 met het fysiek van een heroinejunk.

heb dit al 2a3 jaar geopperd nog niet 1 zinnige reactie van moderators terug gehad helaas miss nu wel nu het weer actueel word

Dat lijkt mij ook een goed plan. En om spookleden te voorkomen zou je deze sectie alleen toegankelijk kunnen maken voor leden met minimal 25 posts. Het lijkt me ook een goed plan om leden onder de 21 jaar te weren. Nu worden er af en toe 'adviezen' gegeven door jochies van rond de 18 met het fysiek van een heroinejunk.

Over de leeftijd grens ben ik t niet helemaal eens :p Ben zelf nog geen 21, maar lees graag in de AAS sectie om meer kennis over AAS op te doen (evt voor later) en het interesseert mij gewoon. Tja over de adviezen er worden ook vaak adviezen gegeven die nergens op slaan van personen die ouder zijn dan 21 :D

• Topic Starter Topic Starter
Gevestigde naam, waarin dan?
Er is een verschil tussen gewoon nemen als je het budget hebt of effectief keuzes maken.
Dat iemand buff is betekent niet dat hij meer verstand heeft waar jij blijkbaar naar wijst.

Snap ook niet echt wat je probeert te zeggen met de ''jij weet het wel beter omdat jij het leest''
Had je meer respect voor mij gehad als ik fotos had gepost en ik een IFBB bleek te zijn als voorbeeld?

Ik ben tevens natty om zo hout of jouw vuur te gooien.

Maateke jij bent Natty en bent maar 22jaar, hoe kan ik nu raad van jou opvolgen en van je leren terwijl je waarschijnlijk nog niet eens weet hoe je een vial moet ontsmetten:rolleyes:
sorry wil je niet uitdagen ofzo... maar snap niet hoe jij iemand raad durfd te geven... Weet je wel hoeveel ik al heb uitgeprobeerd en heb geleerd? Ik lees op Forums mee enzo maar ik heb veel dingen in de praktijk meegemaakt die niet eens overeenkwamen met theorie vanuit forums, en dit mijn beste vriend leer je alleen door de naald in je lijf te duwen en met verschillende soorten te experimenteren!
Ze zeiden mij eens dat je dianabol niet moet combineren met tren omdat het de gains verpeste omwille van vocht etc... Dit was mijn laatste kuur en het was de beste knalkuur ooit!! test/Diana/tren en ik kwam 10kilo op 10weken aan. Ik luister en sta open voor alles en om te leren maar mijn echte leraar is mijn lichaam die feiten aantoont en geen nage-aapte theorie.

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 20:56 ----------

Ja dat klinkt beter naar mijn idee. Zeker de bold boven de 800 zie ik veel bij bekende problemen geven.
vreemde vlekken op de huid (onverklaarbaar en de bloeddruk.......)

Eindelijk thanx Younggod!!! eindelijk iemand die erop reageerd!
Ik hoor van alles vallen in deze kuurvoorstel, maar niemand die afkomt met kuurvoorstellen.
Ik zou graag inplaats van discussie meer mensen zoals jou willen die met een kuurvoorstel komen of gewoon antwoorden of dat beter is of niet of eventueel iets anders...

10 kilo op 10week is heel mooi, maar na al die kuren zou je moeten weten dat kilo's niks zeggen;)

Ik kan natty dat er wel bij eten in 10 week:D

Probeer lean te bouwen.

Als je je vp zelfde kan houden en 2/3 kilo zwaarder na je pct doe je het al fokking netjes

• Topic Starter Topic Starter
Waarom wil je eigenlijk perse Bold nemen ? Om je eetlust op te wekken of..?

uit nieuwsgierigheid ik heb bold nooit niet genomen. Bold en primo zijn de 2 enigste dingen die ik niet heb geprobeerd:D

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 20:58 ----------

10 kilo op 10week is heel mooi, maar na al die kuren zou je moeten weten dat kilo's niks zeggen;)

Probeer lean te bouwen.

Als je je vp zelfde kan houden en 2/3 kilo zwaarder na je pct doe je het al fokking netjes

kijk beginpagina's ergens naar foto en eindpagina's ergens foto's en vergelijk zelf en vertel mij of je het iets vind bro

http://forum.dutchbodybuilding.com/...llone-again-first-blood-with-dianabol-327998/

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 20:59 ----------

Probeer lean te bouwen.

dit kan jij niet met gewoon eten op 10weken... en zeker niet van 120kilo bench naar 145kilo bench gaan

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 21:01 ----------

Kuur 1 helemaal voor gaan man !!! Zeker loggen ik volg nu al :)

Ja bro, ik weet alleen niet of dat verstandig is want ervaren mensen hebben mij gezegd dat ik moet opletten met mijn bloeddruk, en ik neem die raad heel serieus op.
Of ik ga de tren 600mg+750mg Bold doen Ofanders gewoon tren/test terug met flinke dosis test naast de tren

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 21:04 ----------

Nee bro, heb tren-A met mast-p en test-p al gehad op redelijke dosis:p
Als je niet zo droog staat zou ik zeker mast-P toevoegen bro! Mast-E doet niet veel als je niet laag in BF staat maar mast-P sowiezo wel!!! ik stond 13% of hoger toen ik het nam en deed wel iets:D
Alles voeld strakker aan bij mast-P beter dan winnie

Als ik die van jou aan moest passen naar iets wat ik zelf zou zetten zou het er ongeveer zo uitzien:

week 1-16 600/700 gram BOLD
week 1-16 1gram Test-E
week 1-10 600 gram Tren-E
week 1-4 kickstart 60 mg Dboll of Winstrol (wat ik geen kickstarter vind maar goed)
bij gyno of vochtvasthouden 1mg arimidex eod of ed.

OF

week 1-6 kickstart 50mg Winstrol/dboll
week 1-11 1000mg Test-E
week 1-10 700 Tren-E
week 10 - 16 200mg Test Prop EOD
week 10 - 16 150 Tren A EOD
week 10 - 16 150 Drost prop EOD

Was geen aanval hoor sexytrunks.

Gaat mij erom dat je je niet blindstaart naar kilo's.

Xx

Terug
Naar boven