XXL Nutrition

Zware kuurvoorstel... Wie kan er helpen?

Je hoeft niet altijd te verhogen, hoelang ben je nu off en wat was je laatste kuur ?

Verder wil ik nog aangeven dat ik de hoeveelheden aas, veel vind voor jou, als je nu 120kg ben bij 1.95m of zo.

Ik wil je niet aanvallen of zo maar dit is echt veel.

Ik denk dat het ook niet slim is deze hoeveelheden zo te bespreken, er zijn mensen die dat zo overnemen als zijnde normaal. Buiten om leden lezen er meer mensen mee in deze sectie die te weinig weten van aas.

Interessant,

Ik weet dat testoflesje op 2 gram test only heeft gezeten.
Hem mayb vragen?

Tren heeft weinig meerwaarde zo hoog als ik dareal mag geloven.

Waarom start je niet op rustige normale dosissen en verhoog je indien gewensd?

Ik zou bij gram tren ook goed slaapmiddel halen haha
Klopt dareal deed wel eems 2000mg tren per week, hij merkte alleen veel verschil op vetverlies meen ik. Op die doseringen zou ik tog high test gaan en zelfs test only. Beter onder control te houden kwa sides ook.

Verder wil ik nog aangeven dat ik de hoeveelheden aas, veel vind voor jou, als je nu 120kg ben bij 1.95m of zo.

Ik wil je niet aanvallen of zo maar dit is echt veel.

Ik denk dat het ook niet slim is deze hoeveelheden zo te bespreken, er zijn mensen die dat zo overnemen als zijnde normaal. Buiten om leden lezen er meer mensen mee in deze sectie die te weinig weten van aas.

Dat laatste ben ik niet met je eens. Als iemand dit leest betekent dat dat ie ook kan lezen over beginnerskuren en dus weet dat dit geen doseringen zijn voor beginners. Zou een beetje vreemd zijn als er geen grote doseringen besproken kunnen worden omdat elke bielo dan denkt dat hij dit als 1e kuur moet pakken. Ik snap je punt wel verder, misschien dat er een speciaal subtopic voor moet komen ofzo, maar wanneer is een dosering dan hoog?

Ik ben het er niet mee eens dat je met aas meer waar voor je geld hebt, mijn fysiek is sinds de hgh compleet veranderd en voel me er veel beter op .. Het is duur maar goed wie mooi wilt zijn moet pijn lijden in zijn portemonnee toch haha nee je moet het zelf weten natuurlijk maar ik vind et topspul .. Ga je een log bij houden ?

Dat laatste ben ik niet met je eens. Als iemand dit leest betekent dat dat ie ook kan lezen over beginnerskuren en dus weet dat dit geen doseringen zijn voor beginners. Zou een beetje vreemd zijn als er geen grote doseringen besproken kunnen worden omdat elke bielo dan denkt dat hij dit als 1e kuur moet pakken. Ik snap je punt wel verder, misschien dat er een speciaal subtopic voor moet komen ofzo, maar wanneer is een dosering dan hoog?

Dat mag Mikie.
Ik heb al eerder aangegeven om deze sectie sowieso niet open/zichtbaar te houden voor niet leden.

We moeten ook wat behouden zijn vind ik, als je alleen al uitgaat van nieuwe leden die een 1e voorstel doen. vaak hebben ze ook van alles op UK of US fora gelezen.

Ik ben helemaal niet voor zoveel aas te gebruiken, ik vergelijk het voorstel dan ook met mensen die al jaren trainen en 120kg wegen

Ik ben van mening dat je met bijv: 750mg testE en 600mg trenE nog zat kan groeien.

zo niet zou ik GH gaan overwegen.

Laatst bewerkt:
Interessant, ik volg!

In!
Alleen,niet slapen op tren?Ik wordt er hondsmoe van :p

Dat mag Mikie.
Ik heb al eerder aangegeven om deze sectie sowieso niet open/zichtbaar te houden voor niet leden.

Dat lijkt mij ook een goed plan. En om spookleden te voorkomen zou je deze sectie alleen toegankelijk kunnen maken voor leden met minimal 25 posts. Het lijkt me ook een goed plan om leden onder de 21 jaar te weren. Nu worden er af en toe 'adviezen' gegeven door jochies van rond de 18 met het fysiek van een heroinejunk.

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan me wel voorstellen dat je wil beuken met hoge doseringen. Maar wat mij beetje zorgen wekt zijn de psychische bijwerkingen op 1000 MG Tren E. Maar dit is persoonlijk. Ik zou om 1 gram tren iedereen die maar naar me kijkt per ongeluk al aanvallen.

En je boelddruk op een gram bold. Ik vind hoge doseringen niet "slecht" maar zou dan eerder een product toevoegen en
ze iets omlaag gooien.

En over het zetten... dat is persoonlijk. heb we eens 7ml EOD gezet een tijdje (veel te veel achter af maar goed)

Wat denk je dan van 750mg Bold en 600mg Tren-E in combo met 750Test-E is dit al redelijk? :D

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 16:16 ----------

Je hoeft niet altijd te verhogen, hoelang ben je nu off en wat was je laatste kuur ?

Ik ben al zeker 6maand Off als het niet langer is ;)
Laatste kuur was Test-Tren 500mg/400mg Met dianabol kickstart en achteraf op MT-DMN overgegaan

Dat is redelijk veel ja haha.

Interessant,

Ik weet dat testoflesje op 2 gram test only heeft gezeten.
Hem mayb vragen?

Tren heeft weinig meerwaarde zo hoog als ik dareal mag geloven.

Waarom start je niet op rustige normale dosissen en verhoog je indien gewensd?

Ik zou bij gram tren ook goed slaapmiddel halen haha

Ja dit lijkt mij het beste ;)
Ik ga rustig verhogen om te zien wat het met mij doet, ik vertrek sowiezo vanuit 600mg want 400mg vind ik wel iets te slap en heb ik al zat gedaan

Dat mag Mikie.

Dat vind ik wel een goede, ben het ook zeker met je eens dat nieuwe kuurders in zeker zin beschermd moeten worden, alleen mag dat dan dus niet ten koste gaan van de serieuze mensen die zwaardere kuren nemen.

Klopt dareal deed wel eems 2000mg tren per week, hij merkte alleen veel verschil op vetverlies meen ik. Op die doseringen zou ik tog high test gaan en zelfs test only. Beter onder control te houden kwa sides ook.

2gram tren sorry daar geloof ik niet echt in ;)
1gram tren is nog geloofwaardig maar 2gram... Eerst zien met mijn ogen dat de spuit erin gaat

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 16:21 ----------

Ik ben het er niet mee eens dat je met aas meer waar voor je geld hebt, mijn fysiek is sinds de hgh compleet veranderd en voel me er veel beter op .. Het is duur maar goed wie mooi wilt zijn moet pijn lijden in zijn portemonnee toch haha nee je moet het zelf weten natuurlijk maar ik vind et topspul .. Ga je een log bij houden ?

Ik ga zeker een log bijhouden, of het de mensen aanstaat of niet zo ben ik:D
en deze kuurvoorstel gaat niet over groeihormonen en peptides daar ben ik nog een newbee in en blijf ik dan ook liever van af

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 16:23 ----------

We moeten ook wat behouden zijn vind ik, als je alleen al uitgaat van nieuwe leden die een 1e voorstel doen. vaak hebben ze ook van alles op UK of US fora gelezen.

Ik ben helemaal niet voor zoveel aas te gebruiken, ik vergelijk het voorstel dan ook met mensen die al jaren trainen en 120kg wegen

Ik ben van mening dat je met bijv: 750mg testE en 600mg trenE nog zat kan groeien.

zo niet zou ik GH gaan overwegen.

Oke ik denk dat het 750test-E 600mg tren-E gaat worden en dat ik van daaruit zal zien of het nodig gaat zijn om te verhogen of niet

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 16:23 ----------

In!
Alleen,niet slapen op tren?Ik wordt er hondsmoe van :p

Ja dat heb ik ook dat ik er niet goed van kan slapen

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 16:25 ----------

Dat is redelijk veel ja haha.

Tja ik ben zelfs bang dat het mij gaat teleurstellen

Maar train je thuis dan?

Straks komen ze je gym binnenvallen voor een test...

Mag je rennen :D

Heb je pics ?

Je stats zeggen niet echt veel betreft je kuur verleden.

Ik lees ook een beetje ''ik kan goed tegen aas dus vandaar de dose''
Misschien sleutelen met voeding, of andere compounds in plaats van radicaal verhogen?

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 14:41 ----------

Je vriendin betaalde alles toch voor je?
Beetje raar dat zo'n comment vanuit jou komt.

Kloppen je stats wel?

M 30j 1m65 75kg 9% ???

75kg en zo'n kuur?

Heb je pics ?

Je stats zeggen niet echt veel betreft je kuur verleden.

Ik lees ook een beetje ''ik kan goed tegen aas dus vandaar de dose''
Misschien sleutelen met voeding, of andere compounds in plaats van radicaal verhogen?

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 14:41 ----------

Je vriendin betaalde alles toch voor je?
Beetje raar dat zo'n comment vanuit jou komt.

Wie zegt dat ik pijn lijdt in mijn portemonnee dan ?

Terug
Naar boven