MuscleMeat

Zweedse feministes willen topless zwemmen in zwembaden

Rare wijven die feministen :scratch:

Laat ze maar doen! Ikkan niet wachten om terug naar zweden te gaan! Kzal mijn baas eens lief aankijken!:p

Aangezien feministes meestal van die lelijke manwijven zijn, zou ik er niet zo veel van verwachten eigenljik... :o

ik zit niet echt te wachten erop ... 90% van de vrouwen die het zal doen,
zullen afgelebberde, uitgeleurde, weggezakte vetmossels zijn, die ons
water komen vervuilen met de schimmel die onder hun hangtieten groeit

Prima plan! Ze moeten alleen wel oppassen dat ze niet te snel gaan hangen door het gebrek aan ondersteuning.

wat een fl**ker.

van mij mogen ze.. ik meldt me vast aan bij ''zwemles'' (A)

Ik vraag me af wanneer de moslim-bond zich weer gekwetst voelt en dreigt met geweld.

wat doen we verkeerd?
Hier hebben we actiegroepen voor vrouwen die meer en meer kleren aan willen doen en daar hebben ze er die strijden voor mínder kleding.

De temperatuur kan het niet zijn...

misschien blonderen onderdeel maken van het ziekenfondspakket? :D

what's next mannen moeten naakt gaan zwemmen?

what's next mannen moeten naakt gaan zwemmen?

Alleen homo's.

Wat een flauwekul. Vrouwen met mooie borsten zullen het niet doen omdat iedereen als een debiel gaat zitten kijken. En vrouwen met lelijke borsten zullen ervoor zorgen dan alle mannen pijn in de nek krijgen van het angstvallig weg kijken.

Mannen en vrouwen zijn ne eenmaal niet gelijk.

helaas zijn de vrouwen die dat willen de overgang al gepasseerd :(

Haha, exact wat ik dacht. De lelijkste truffels zullen wel weer met blote borsten rond gaan lopen en doen alsof ze zich totaal niks aantrekken van de verloedering van hun lichaam. Dit om af te kunnen geven op mooie vrouwen die zich zogezegd laten vernederen door mannen. In werkelijkheid verliezen deze feministes gewoon de concurrentiestrijd en willen ze ons shockeren met hun afgezakte aardappelfiguren, soort van payback omdat we ze niet willen palen.

Ik ben altijd al voor gelijke rechten geweest :thumbs:

Laat ze hier komen zwemmen, ik zou sommige van hun graag nken in het zwembad.Dan komen ze niet voor niks naar Nederland.
Zullen ze niet erg vinden als ze hun borsten laten zien.

ah wat een mooie wereld zou dat niet zijn, vrouwen altijd topless in de zee of zwembad.

maar dan enkel voor de lekkere wijven

Terug
Naar boven