AndroidHealthClinic

zwelling

Jimba

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
25
Lengte
1m74
Massa
105kg
Vetpercentage
12%
Heb twee dagen geleden 1ml test prop + 1ml tren ace gezet op een nieuwe injectie spot namelijk linker bil.

Heb nu echt last van een dikke zwelling, maar verder voel ik me helemaal goed. de zwelling is wel groot

maak me een beetje zorgen is het verstandig om een afspraak te maken met de huisarts? of afwachten?

Laatst bewerkt:
Met de info die je geeft lijkt het dat je niet diep genoeg gezet heb. Welke naald heb je gebruikt?

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reactie 0,8x40mm

verder vrij langzaam laten injecteren en steriele producten gebruikt

Heb wel vaker last van kleine zwelling die na een paar dagen wegtrekken vermoedelijk door de prop maar deze zwelling is wat groter

Laatst bewerkt:
En de naald diep gezet? Voeld niet rood en warm aan?

• Topic Starter Topic Starter
diep gezet voelt niet warm aan ! zijn er specifieke symptonen waar je rekening mee moet houden?

word in in iedergeval nooit meer propionaat voor mij in de toekomst
vind de sides van tren dan nog hartstikke meevallen in vergelijking met de injectie problemen van prop

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk niets aan de hand. Trekt vanzelf weer weg.

Wel in de gaten houden. Als het rood en warm wordt, of als je koorts en/of griepachtige verschijnselen krijgt wel direct naar de spoed.

Mijn god, wanneer leren we eens begrijpen dat buiten hg gedoseert op 50 mg/ml ug propionaat altyd pijnlijk is. Tremendes heeft sticky vertaald over injectiepijn, neem eens de moeite om begrijpend te leren lezen morons.

ik heb eergisteren eerste test e gezet, en heb nu maandag last van een aardige zwelling op plaatse van injectie, keihard is het onder mijn vel, wat kan dit zijn of hoe komt dit?
heb er nu hyrodoid opgesmeerd, maar toch minder pijn , maar precies wat groter

Terug
Naar boven