MuscleMeat

Zwembandjes, Lovehandels...

Leroybr

Novice
Waardering
0
Hallo ik ben nieuw op dit forum en ik dacht dat hier mijn vraag wel beantwoord zou kunnen worden.

Ik ben 18 jaar 1,88 lang en ik weeg 81 kilo helemaal niet zo verkeerd en ik ben ook totaal niet dik. Ik heb alleen van die zwembandjes aan de zijkant hangen en die zou ik dus weg willen werken.. Ik ga me morgen inschrijven bij de sportschool en dan ga ik 3x per week fitnissen. Mijn vraag aan jullie is of jullie weten wat een beetje goede oefeningen zijn of wat ik het beste kan eten om die zwembandjes kwijt te raken zodat ik daarna me buikspieren etc kan gaan trainen.

groetjes leroy

Sticky's lezen in het voedingsgedeelte, zodat je weet hoe een voedingsschema eruit hoort te zien.

Lovehandles weg, betekend dat je lager in vetpercentage moet, dus beneden onderhoud eten.

Verder als je 3x per week traint zou je een fullbody work out met daarop volgend cardio kunnen doen, of een goed splitschema.

Even kijken in het oefeningen gedeelte, lees je eens het topic door van welke schema past het beste bij mij.

In ieder geval, goed eten, Krachttraining en na je krachttraining cardio.

Hallo ik ben nieuw op dit forum en ik dacht dat hier mijn vraag wel beantwoord zou kunnen worden.

Ik ben 18 jaar 1,88 lang en ik weeg 81 kilo helemaal niet zo verkeerd en ik ben ook totaal niet dik. Ik heb alleen van die zwembandjes aan de zijkant hangen en die zou ik dus weg willen werken.. Ik ga me morgen inschrijven bij de sportschool en dan ga ik 3x per week fitnissen. Mijn vraag aan jullie is of jullie weten wat een beetje goede oefeningen zijn of wat ik het beste kan eten om die zwembandjes kwijt te raken zodat ik daarna me buikspieren etc kan gaan trainen.

groetjes leroy

Zwembandjes verdwijnen pas als je gehele vetpercentage gedaalt is, buikdpieroefeningen alleen helpen niet wat al die bullshitreclames je willen doen geloven.
Flinke krachttraining icm cardio, een goed voedingsschema en motivatie moet je een eind mee komen!

Squats.

Terug
Naar boven