Fitness Seller

zweten in bed

Ano_1990_4

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
2
Ik heb het volgende probleem

als ik ben wezen trainen dan lig ik die zelfde avond zwetend in bed en kan ik dus slecht slapen.

ik heb hier niet zoveel of geen last van op een dag dat ik niet getrained heb.

voel me dan dus echt warm en zweet beetje koortsachtig.

wie kent dit of weet waaar het aan kan liggen?

goede warme douch na trainen en afspoelen met koud water klinkt heftig maar wel effectief in ieder geval voor mij he daarna heb ik het altijd niet meer zo warm

Klinkt als overtraining, een keer wat zweteriger zijn dan normaal is niet zo erg maar als dat constant voorkomt denk ik dat je het sympatisch zenuwstelsel te weinig rust geeft.

Heb je nog andere symptomen? Verminderde eetlust? Snel geirriteerd?

Zou gewoon wat gas terug nemen, voor all zekerheid.

;)
Markywannabee zei:
Ik heb het volgende probleem

als ik ben wezen trainen dan lig ik die zelfde avond zwetend in bed en kan ik dus slecht slapen.

ik heb hier niet zoveel of geen last van op een dag dat ik niet getrained heb.

voel me dan dus echt warm en zweet beetje koortsachtig.

wie kent dit of weet waaar het aan kan liggen?

yep hier heb ik ook last van en zeker me benen die zijn echt helemaal nat s;nachts:eek:

en op trainings dagen doe ik bijna ook geen oog dicht:(

gr,koen
ik denk meschien dat het overbelasting is ik weet het niet ???

EricR zei:
Klinkt als overtraining, een keer wat zweteriger zijn dan normaal is niet zo erg maar als dat constant voorkomt denk ik dat je het sympatisch zenuwstelsel te weinig rust geeft.

Ik zweet dus altijd, ook als ik bijv 2 weken niet heb getraind. Ik zweet me helemaal kapot, ook als ik gewoon op een stoel zit. Kan dit ook met het zenuwstelsel te maken hebben?

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:

ik heb 3 dagen niet getrained en ik heb er echt ( dacht ik toch ) alleen last van als ik die zelfde dag ook getrained heb.
ik ben wel snel geiriteerd maar dan ben ik zowiezo al:cool:

wat stel jij dan voor gas terug nemen in de vorm van minder zwaar gaan of minder vaak gaan?

jimi zei:
goede warme douch na trainen en afspoelen met koud water klinkt heftig maar wel effectief in ieder geval voor mij he daarna heb ik het altijd niet meer zo warm

het is niet dat het na de training is hoor het is pas als ik in bed lig na een uurtje of zo.
ik douche me wel altijd erg warm. om de spieren en bloedsomloop lekker op gang te krijgen en soepel en zo. ik houd nou eenmaal van warm en sauna en zo.
mss dat het ook wel daar mee te maken zou kunnen hebben.

The Rock zei:
Ik zweet dus altijd, ook als ik bijv 2 weken niet heb getraind. Ik zweet me helemaal kapot, ook als ik gewoon op een stoel zit. Kan dit ook met het zenuwstelsel te maken hebben?
mss te slechte conditie en een te hoog vet %??

koen30 zei:
;)

yep hier heb ik ook last van en zeker me benen die zijn echt helemaal nat s;nachts:eek:

en op trainings dagen doe ik bijna ook geen oog dicht:(

gr,koen
ik denk meschien dat het overbelasting is ik weet het niet ???

als het idd overtraining is en of zou zijn.
hoe zit het dan nu met je vooruitgang de afgelopen maanden etc?
zijn die er niet geweest? gaat het trainnen minder goed?

Ik heb het ook als ik na 20.00 uur ga trainen.
Dan lig ik s morgens precies in een zwembad :D
vooral na een beentraining is het erg

ok!

ik ben meestal ook idd laat trainen

The Rock zei:

Klinkt zoals Marky al aangaf meer als een slechte conditie. Ook al zal je met jouw gewicht altijd meer zweten dan gemiddeld, maar er valt wel wat aan te doen. Cardiowerk op gematigde intensiteit o.a., waarbij je er wel rekening mee moet houden dat het in eerste instantie erger wordt en daarna pas verbeterd.

Verhoogde thermogenese door die brute trainingen van je Marky;)

En als je gewoon het raam open zet?

Ik zweet me ook te pletter als alles dicht zit.
Heb altijd het raam een klein stukje open, ook als het vriest.

Moob zei:
En als je gewoon het raam open zet?

Ik zweet me ook te pletter als alles dicht zit.
Heb altijd het raam een klein stukje open, ook als het vriest.

ja ik heb ook als het vriest een raam op een kiertje staan! wel met de rolluiken bijna dicht dus maar klein beetje.
maar dat helpt dus niks! merk ook geen verschil als ik het open of dicht heb ! alleen dat als ik smorgens wakker word en de ramen waren dicht dat ik een droge mond soms heb en lippen die open zijn

maniac zei:
Verhoogde thermogenese door die brute trainingen van je Marky;)
tuurlijk

Markywannabee zei:
mss te slechte conditie en een te hoog vet %??

als het idd overtraining is en of zou zijn.
hoe zit het dan nu met je vooruitgang de afgelopen maanden etc?
zijn die er niet geweest? gaat het trainnen minder goed?

klopt ik heb de laatste tijd ook het idee dat ik niet vooruitga:(
en het trainen gaat inderdaad minder goed daarom heb ik ook een tijdje rust genomen en ga ik binenkort beginen met HST en hopen dat dit werkt:rolleyes:

gr,koen;)

Zit je aan de Trenbolone? :thumbup:

koen30 zei:
klopt ik heb de laatste tijd ook het idee dat ik niet vooruitga:(
en het trainen gaat inderdaad minder goed daarom heb ik ook een tijdje rust genomen en ga ik binenkort beginen met HST en hopen dat dit werkt:rolleyes:

gr,koen;)
mss dat daar idd het zelfde verhaal ligt als eric zegt
overtraining.

EricR zei:
Klinkt zoals Marky al aangaf meer als een slechte conditie. Ook al zal je met jouw gewicht altijd meer zweten dan gemiddeld, maar er valt wel wat aan te doen. Cardiowerk op gematigde intensiteit o.a., waarbij je er wel rekening mee moet houden dat het in eerste instantie erger wordt en daarna pas verbeterd.

Ja tuurlijk is mijn conditie niet optimaal, maar als ik gewoon op een stoel zit en niks doe zweet ik me ook helemaal verrot. Neem niet aan dat dit alleen met conditie te maken heeft?

Ik doe trouwens wel cardio :)

Terug
Naar boven