AndroidHealthClinic

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die actie van geld bij elkaar leggen en hem van de zomer hier naartoe halen is niet eens zon slecht idee! Lekker gaan chillen en mirrin' op Scheveningen ofzo!

Goed plan bro, maar scheveningen is wel ff wat te ver:o
Waarom niet een eindje zwemmen in onze zuiderzee?:p

als een moderator de financiën bijhoudt, dan kunnen we zeker weten zyzz hierheen halen

:roflol:

:trollface:

Indd, zou wel dik nice zijn:roflol:

Netjes indd, wel toevallig, ik verander net een paar weken geleden me kapsel beetje stekelachtig, zoals hij ongeveer nu ook heeft, komt hij ook daarmee:roflol:

brahs get in here, ik maak effe profiel voor de lulz op dating site met zyzz hoofd nog geen 5 minuten later :)
Sylvia — 18:02
hallo
Asis — 18:03
hallo
Sylvia — 18:03
alles goed met jou e
gelukkig nieuwjaar e
ik ben wel 25 j e is da erg ?
Asis — 18:04
dankje wel, ik ben 23 maar heb mn leeftijd fout ingesteld en vind nergens waar ik dit kan veranderen
Asis — 18:04
en nee het is niet erg
Sylvia — 18:04
bij profiel
Sylvia — 18:05
kun je normaal alles veranderen
Asis — 18:06
dankje gevonden ;D
Sylvia — 18:06
graag gedaan hoor
en wa zoek je als ik da mag weten
Asis — 18:06
vriendschap, relatie beetje van dat en jij?
u jelly, zyzz is hosseling all around the globe.

Netjes indd, wel toevallig, ik verander net een paar weken geleden me kapsel beetje stekelachtig, zoals hij ongeveer nu ook heeft, komt hij ook daarmee:roflol:
Zuiderzee is zielig voor al de mirrende belgen.

Ik ben van plan van de zomer op 8% te staan+ dat kapsel en naar pukkelpop te gaan shirtless. En als ik nog steeds niets kan hosselen verhuis ik naar australie. u jelly?

lol pagina 231 al.

dit wordt het grootste topic ooit

u jelly?

wat heb jij vandaag te klagen topic heeft al 800 pagina's.

ipv daar te posten, post over zyzz

FUAAAAAAAAAAAAAARK

Zuiderzee is zielig voor al de mirrende belgen.

Dat is 2km fietsen voor mij:D

Ik ben van plan van de zomer op 8% te staan+ dat kapsel en naar pukkelpop te gaan shirtless. En als ik nog steeds niets kan hosselen verhuis ik naar australie. u jelly?

Lol, zo buff ben ik niet voor de zomer maar kapsel heb ik al en de looks ook jwz:cool: hehe lol maar wtf je moet niet denken als.. dan ga ik chicks krijgen je moet denken **** it ik ben lekker genoeg

Dat kapsel is wel dope zeg <3
Hou nu nog meer van hem :heart: (no homo)

Dat is 2km fietsen voor mij:D

Lol, zo buff ben ik niet voor de zomer maar kapsel heb ik al en de looks ook jwz:cool: hehe lol maar wtf je moet niet denken als.. dan ga ik chicks krijgen je moet denken **** it ik ben lekker genoeg
yeah damn chicks will be mirin
maar ik ga serieus dat dansje van aziz leren ****ing nice als je ripped staat.

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

damn brah nice lengte overigens 187 zyzz heeft die ook
def. mirin

Toch moeten we met een actie komen, die er voor zorgt dat Zyzz oog voor ons krijgt!
Prive foto's van hem is prive mirren'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven