AndroidHealthClinic

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Damn Kwarkvreter, waar train jij kom ik eens langs!!

Afgelopen woensdag, had ik het Zyzz album aan de balie gegeven bij ons.
10 nummertjes staan erop, 75 min Zyzz die avond <3 ;p ( en keihard lol )
Als ik zeg tegen mijn sportschool eigenaar ''Hey Hans, je muziek is echt slecht man.'' Dan zegt hij ''Dan ga je toch ergens anders trainen, het is hier geen discotheek. Daar is de deur.''

Nou paar dagen geleden hadden ze bij mij een abba cd opgezet. Toen heb ik er wel ff wat van gezegd.
Ik luister zelf uiteraard erg vaak in mijn vrije tijd naar klassiekers als dancing queen, of happy new year. Maar tijdens mijn training wil ik gewoon Zyzz music FUARRRKKK

Afgelopen woensdag, had ik het Zyzz album aan de balie gegeven bij ons.
10 nummertjes staan erop, 75 min Zyzz die avond <3 ;p ( en keihard lol )

* 75 min had ik dus getraind ;p

Ik zou je daar alleen al voor leeg zuigen. (no homo)

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Moet ik voor iemand het album hier zette die zyzz zef heeft samengeteld?

Als ik zeg tegen mijn sportschool eigenaar ''Hey Hans, je muziek is echt slecht man.'' Dan zegt hij ''Dan ga je toch ergens anders trainen, het is hier geen discotheek. Daar is de deur.''
lol shit, dat zuigt

Bij ons staat er elke dag iemand anders achter de balie..
Op Woensdag staat er dus een gast die iedereen zijn/haar muziek aanneemt, dus a.s Woensdag weer Zyzz :p

Het enige nummer van het Album dat in het standaard Gym pakket bij ons zit is One van Swedish House Mafia ;p

lol shit, dat zuigt

Bij ons staat er elke dag iemand anders achter de balie..
Op Woensdag staat er dus een gast die iedereen zijn/haar muziek aanneemt, dus a.s Woensdag weer Zyzz :p

Het enige nummer van het Album dat in het standaard Gym pakket bij ons zit is One van Swedish House Mafia ;p
Die van ons heeft gewoon 3FM op staan.

Waar kan ik dat album van zyzz krijgen ik wil ook dat dansje leren van hem for the epic luls, nee ik mirr hem niet vind gewoon het dansje grappig.

Laatst bewerkt:
playlist for zyzz music plox

[Link niet meer beschikbaar]
is 1 track van 60+minuten samengesteld uit verschillende liedjes en hij is ****ing goed, heb er al 3x op getraind

Cuz you're mad brah?

Ik zou je daar alleen al voor leeg zuigen. (no homo)

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Moet ik voor iemand het album hier zette die zyzz zef heeft samengeteld?

aub! karma krijg je ervoor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven