fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
me jellyAfgelopen woensdag, had ik het Zyzz album aan de balie gegeven bij ons.
10 nummertjes staan erop, 75 min Zyzz die avond <3 ;p ( en keihard lol )
Als ik zeg tegen mijn sportschool eigenaar ''Hey Hans, je muziek is echt slecht man.'' Dan zegt hij ''Dan ga je toch ergens anders trainen, het is hier geen discotheek. Daar is de deur.''Afgelopen woensdag, had ik het Zyzz album aan de balie gegeven bij ons.
Afgelopen woensdag, had ik het Zyzz album aan de balie gegeven bij ons.
* 75 min had ik dus getraind ;p
Afgelopen woensdag, had ik het Zyzz album aan de balie gegeven bij ons.
* 75 min had ik dus getraind ;p
lol shit, dat zuigtAls ik zeg tegen mijn sportschool eigenaar ''Hey Hans, je muziek is echt slecht man.'' Dan zegt hij ''Dan ga je toch ergens anders trainen, het is hier geen discotheek. Daar is de deur.''

Die van ons heeft gewoon 3FM op staan.lol shit, dat zuigt
Bij ons staat er elke dag iemand anders achter de balie..
Op Woensdag staat er dus een gast die iedereen zijn/haar muziek aanneemt, dus a.s Woensdag weer Zyzz
Het enige nummer van het Album dat in het standaard Gym pakket bij ons zit is One van Swedish House Mafia ;p
ja man hij moet een tutorial maken ofzoWaar kan ik dat album van zyzz krijgen ik wil ook dat dansje leren van hem for the epic luls, nee ik mirr hem niet vind gewoon het dansje grappig.

Waar kan ik dat album van zyzz krijgen ik wil ook dat dansje leren van hem for the epic luls, nee ik mirr hem niet vind gewoon het dansje grappig.
Zo zijn we allemaal begonnen.Waar kan ik dat album van zyzz krijgen ik wil ook dat dansje leren van hem for the epic luls, nee ik mirr hem niet vind gewoon het dansje grappig.
Waar kan ik dat album van zyzz krijgen ik wil ook dat dansje leren van hem for the epic luls, nee ik mirr hem niet vind gewoon het dansje grappig.
Ik zou je daar alleen al voor leeg zuigen. (no homo)
---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------
Moet ik voor iemand het album hier zette die zyzz zef heeft samengeteld?
qft