jinkazama1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 391
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit.Je hebt geen tekst nodig met een zyzz plaatje
instant profit
Lol — 20:26
ben ik ook
Asis — 20:27
rawrr, wat doe je van beroep, studie?
Lol — 20:27
nagelstyliste
Asis — 20:28
ik wist wel dat iemand als jij iets in de schoonheids sector zou doen
Lol — 20:32
Lol — 20:32
ik werk ook in de vaste nacht
Lol — 20:33
toeleveringsbedrijf van volvo
Asis — 20:33
geef eens je msn, want je klint bijna te goed om op deze site te zitten
Lol — 20:33
geef maar zal u toevoegen
Asis — 20:35
asis.mirin@hotmail.com
lol wat een onzin van die kaart, dit speelt op zoveel fora.
Besteed je tijd dan aan het gebruiken van ziektes ofzo.
Maar geef toe, stieken mire je hem wel he, je bent gewoon jelly
Dit is DBB en in serieuze secties is die rotzooi ongewenst. Wat er in allerlei of geouwehoer gebeurt boeit me wat minder maar als BB-secties vervuild worden met U Mad-crap dan is het tijd om in te grijpen. Jullie Zyzz-rukkers zijn niet de enigen die dit forum gebruiken.
Lol 1 ding je mired haar teveel ze moet jou eigenlijk bijna meer mirren dan kan jij ook gaan mirren snapje? Verder wel nice over die tattoos, klinkt wel echt vooral dat doodgaan enzo xD

Zyzz can suck my d*ck, zal die fag vast lekker vinden.
Heuj heuj heuj dat is ook nergens voor nodig he.. doe ff normaalZyzz can suck my d*ck, zal die fag vast lekker vinden.
Heuj heuj heuj dat is ook nergens voor nodig he.. doe ff normaal

Nee hoor, beetje vreemd alleen dat je andere kaarten geeft omdat ze het forum volgens jou volspammen met taal die nergens op slaat (en waarbij ze imho niet eens schelden) en dan zeg je zelf ondertussen zoiets

Nee hoor, beetje vreemd alleen dat je andere kaarten geeft omdat ze het forum volgens jou volspammen met taal die nergens op slaat (en waarbij ze imho niet eens schelden) en dan zeg je zelf ondertussen zoiets![]()
Nee hoor, beetje vreemd alleen dat je andere kaarten geeft omdat ze het forum volgens jou volspammen met taal die nergens op slaat (en waarbij ze imho niet eens schelden) en dan zeg je zelf ondertussen zoiets![]()
Dit is toch de Zyzz-thread en dit is geouwehoer? De regels zijn hier wat losser dan in serieuze threads en ik hoop dat iedereen hier de regels in serieuze threads kan respecteren. Het blijft een BB-forum en geen Zyzz-forum.
gele kaart erbij omdat ik u mad brah post?
U MAD MODERATOR TEAM?
---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------
Jullie weten gewoon dat Zyzz het DBB forum gaat overnemen.
U JELLY BRAH?
Ik wens echt dat je gebanned wordt.Ok erickR je hebt gelijk!
Maar misschien heb jij antwoord op mijn vraag...??
Wie is Erencan?