AndroidHealthClinic

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.601
Kijk die zaad vragende ogen dan

zyzzcum

En in welk gedeelte van de tekst gaat ie dood?

Ik geloof het trouwens niet voordat dat beetje spier dat ik heb binnen een paar seconde omgezet word in vet...pas dan weet ik zeker dat de god wiens cumm door mijn maag en aderen stroomt, gestorven is

---------- Toegevoegd om 02:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:25 ----------

H
Oe weet je dat?
Ik ga vanavond/straks maar 1 of 2 uur slapen, misschien geen :trollface:
welke wannabe god heeft nu slaap nodig :fuu:

Ik geloof het trouwens niet voordat dat beetje spier dat ik heb binnen een paar seconde omgezet word in vet...pas dan weet ik zeker dat de god wiens cumm door mijn maag en aderen stroomt, gestorven is

---------- Toegevoegd om 02:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:25 ----------

Voor iemand met zo'n 'enorm verbaal iq' etaleer je hier wel een triestig laag niveau beertje.

Ik niet in ieder geval, ik moet half 7 weer op voor school

Signaler comme indésirableSignaler comme abusifZyzz Haters gonna hate, Mirers gonna mire, gangas gonna gang, sluzzas gonna sluz...add your own...in b4 1rd
(Facebook)

Hello Phaggots

Zyzz is alive.
Don't trust Marcel30

Ben je boos? ben je jaloers? ben je aan het adoreren?

KOM NAAR ME k*t!

Zeker een goed lichaam, maar het is een manlet met een lelijke kop en een naar achter geschoven haarlijn.

idd hij is te klein en lelijk. En hij staat echt veel minder droog als zyzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven