- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Wie is dat.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie is dat.
En dat ik ben het zat-topic is zeker ook van mij?
ligt eraan hoeveel brah

Yep brah, maak mezelf niks wijs. Als mensen iets tegen mij zeggen op een serieuze manier en dingen vragen aan mij hoe ze oefeningen moeten doen, hoe ze het best zo laag in vet komen enz enz.
Weet nog heel goed dat ik op een festival mijn shirt had uitgedaan omdat het zo warm was.
Bishes mirin everywhere brah. Ik kreeg instant positieve aandacht zonder mijn dans skillz te showen. (en toen woog ik nog 5 kilotjes lichter dan nu)
U MAD?
Niet iedereen is en /of denkt als een bodybuilder.
sorry beneden de 100 doe ik niet aanMet dank aan de haters die niet doorhebben dat zyzz epic lulz geeft,niet traint voor groot te zijn,slechts 21 is, nog 10 pages tot 300
---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------
40kg brah, je wait zelf slecht voor je rug![]()
is dat Chris Br33zy?(Brown)sorry beneden de 100 doe ik niet aan
trouwens was je niet 13 ofzo?

lol geen idee
was effe aan het testen hoe ik gif plaatjes moest plaatsen 
Weet iemand waar ik deze trui of 1 die erop lijkt kan kopen?
http://farm5.static.flickr.com/4039/4620335072_c1ccd99567.jpg
Yep brah, maak mezelf niks wijs. Als mensen iets tegen mij zeggen op een serieuze manier en dingen vragen aan mij hoe ze oefeningen moeten doen, hoe ze het best zo laag in vet komen enz enz.
Weet nog heel goedde laatste keer dat ik op een festival mijn shirt had uitgedaan omdat het zo warm was.
Bishes mirin everywhere brah. Ik kreeg instant positieve aandacht zonder mijn dans skillz te showen. (en toen woog ik nog 5 kilotjes lichter dan nu)
U MAD?
Niet iedereen is en /of denkt als een bodybuilder.
sorry beneden de 100 doe ik niet aan
trouwens was je niet 13 ofzo?
held
@coolcat of new lookWeet iemand waar ik deze trui of 1 die erop lijkt kan kopen?
http://farm5.static.flickr.com/4039/4620335072_c1ccd99567.jpg