XXL Nutrition

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand waar ik deze trui of 1 die erop lijkt kan kopen?
4620335072_c1ccd99567.jpg

me 2
deadliften jwz
edit: old stats van 3,4 maand geleden kuch :)
u mad?

epic hoe mensen hier bashen op elkaars stats:o

Met dank aan de haters die niet doorhebben dat zyzz epic lulz geeft,niet traint voor groot te zijn,slechts 21 is, nog 10 pages tot 300:D

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

40kg brah, je wait zelf slecht voor je rug:D

---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

epic hoe mensen hier bashen op elkaars stats:o

Stats bashen is meer voor de grap dan iemand te beledigen, bij mij toch geen idee als de rest het zo serieus neemt :D

Yep brah, maak mezelf niks wijs. Als mensen iets tegen mij zeggen op een serieuze manier en dingen vragen aan mij hoe ze oefeningen moeten doen, hoe ze het best zo laag in vet komen enz enz.

Weet nog heel goed dat ik op een festival mijn shirt had uitgedaan omdat het zo warm was.

Bishes mirin everywhere brah. Ik kreeg instant positieve aandacht zonder mijn dans skillz te showen. (en toen woog ik nog 5 kilotjes lichter dan nu)

U MAD?

Niet iedereen is en /of denkt als een bodybuilder.

"niemand denkt als een bodybuilder" zelfs voor een beachboylook ben je ondervoed, grappig dat je dan iemand gaat miren als zyzz, 97 kg bij 1m86 en kurkdroog. Voor jouw lengte moet je al 30 kg droge massa extra hebben om een gelijkaardige fysiek te hebben. klinkt dus als een gevalletje vervormde zelfperceptie.
Een fancy haircut en wat zichtbare abs maken je in de verste verte geen mirin' object braah !!!

Yep brah, maak mezelf niks wijs. Als mensen iets tegen mij zeggen op een serieuze manier en dingen vragen aan mij hoe ze oefeningen moeten doen, hoe ze het best zo laag in vet komen enz enz.

Weet nog heel goedde laatste keer dat ik op een festival mijn shirt had uitgedaan omdat het zo warm was.

Bishes mirin everywhere brah. Ik kreeg instant positieve aandacht zonder mijn dans skillz te showen. (en toen woog ik nog 5 kilotjes lichter dan nu)

U MAD?

Niet iedereen is en /of denkt als een bodybuilder.

Lijkt me sterk, ook die mensen herkennen massa wel, zet maar eentje die ripped is maar weinig massa naast eentje ripped met veel massa, ze prefereren toch het laatste.

Wie geen 100 kan drukken moet uit dit topic, zyz schaamt zich voor jullie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven