dat zijn de zinnen "come at me bro" en "you mad?" ook (al 1000x). Ga daar wat van zeggen c*nt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat zijn de zinnen "come at me bro" en "you mad?" ook (al 1000x). Ga daar wat van zeggen c*nt

anders ga je even dit hele topic nog is een andere 1000x doorlezen als je het toch met plezier doet. die post staat weet ik veel (?) hoeveel pagina's terug..lol hoi. anders ga je allergisch wezen voor trainen.
groet eh kehba zemmer eh dindemak
Poppin and Situation a.k.a. The Cyberpolice.
Als je meelas kon je toch hier helemaal niet meelezen. Frapant dat je dan gelijk je eerste post(s) zet in het privé forum.

41 pages brahs, ik ben trots op jullie.
en zyzz ook
![]()
41 pages brahs, ik ben trots op jullie.
en zyzz ook
![]()

Waarom gaatie nou met zn stijve pik op de foto, t*ring![]()
nog steeds een boy miring die tig mijl van jullie af woont op internet gaat het heen jongens?
Waarom gaatie nou met zn stijve pik op de foto, t*ring![]()
Vind het echt beetje triest dat sommige mensen deze jongen als halfgod oid zien.
Waarschijnlijk is deze jongen vroeger gewoon gepest, zijn hele zelfbeeld beschadigd en is die hard gaan training, opzich niks mis mee want dat is wel een goede motivatie.
Probleem is alleen dat die ipv gewoon normaal te blijven ****ing uber gay is geworden en zichzelf helemaal het einde vind. En bij mij overkomt dat die alleen maar traint om breezaaah slutjes te regelen en aandacht te krijgen, beetje tragisch
Beetje tegenovergesteld van wat die eerst was dus.
Zijn fysiek valt volgens mij door iedereen wel te behalen vooral met roids. Zo bijzonder is het dus niet.
Mocht iemand nog een filmpje hebben dat die een van zijn geweldige dansjes doet en dan word neergehoekt door een K1 fighter en dat al zijn boyfriendjush dan huilend weghuppelen dan kom ik wel weer terug om te posten.
En kom nu niet met dat k*t taaltje van mirin brah, begint ook beetje vervelend te worden.
Aangezien iemand anders het nu ook heeft gepost, moet ik toch ff aansluiten.
Een beetje lachen met een troll van bb.com is leuk maar dat constante napraten van die termen zoals 'u mirin' en 'come at me bro' zijn na 1 keer ook niet leuk meer. Jullie lijken wel een stel fanboys met zn allen.