XXL Nutrition

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
He wat is er nou zo bijzonder aan de Zyzz????

wat maakt hem tot topic-onderwerp?

Als je niet snapt waarom Zyzz een eigen topic heeft, ben je het ook niet waard om naar hem te kijken.

Oftewel

Opbokken.

Als je niet snapt waarom Zyzz een eigen topic heeft, ben je het ook niet waard om naar hem te kijken.

Oftewel

Opbokken.

Als jij het nou ff uitlegt aan mij, ventje, dan kan ik die Shemale van jullie wellicht ook waarderen!

Wees blij dat ik interesse heb in jullie God. Heb je een kans om me te bekeren, grijp je em niet ???

Hahahah wees blij.. net alsof Zyzz jou nodig heeft, en for that matter een van ons want wij hebben namelijk Zyzz al.
Als je het na het zien van zijn filmpjes dan wel foto's nog niet snapt dan alstublieft de gegeven opdracht opvolgen.

Hahahah wees blij.. net alsof Zyzz jou nodig heeft, en for that matter een van ons want wij hebben namelijk Zyzz al.
Als je het na het zien van zijn filmpjes dan wel foto's nog niet snapt dan alstublieft de gegeven opdracht opvolgen.

opdracht:
gooi jezelf weg

nee even serieus

ZYZZ is een shemale

of is een shemale een Zyzz?

ik ben een player,
ik coïtus met chicks en bel ze nooit meer terug

Nee, dat noemen ze h**ren.

ik zeg dat ik ze leuk vind en dat ze speciaal zijn,

maar ik wil gewoon dat ze dr broekkie uitdoet.

is dit normaal?

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Een shemale ben ik.
als ik een k*tje had zou ik er heel de dag mee spelen

Oftewel

Opbokken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

post niet in /ga niet naar dit topic als je geen zyzz fan bent, blijkbaar heb je interesse want je komt telkens terug, u mire.

dat is mijn zin, eikel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven