Fitness Seller

Zyzz u mad brah

Status
Niet open voor verdere reacties.
poppin ik had niet verwacht dat jij in het zyzztopic ooit het woord slot zou benoemen:O!

Ook alleen maar om kersenpit te ****en, dat wil hij ook bij mijn zusje doen dus doe ik het bij hem.:D:o

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------

bevestig het dan met een post in dat topic:rolleyes:

Pics?

Ook alleen maar om kersenpit te ****en, dat wil hij ook bij mijn zusje doen dus doe ik het bij hem.:D:o

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------

bevestig het dan met een post in dat topic:rolleyes:

en wat nou als ik het eigenlijk ook wel met je zusje zou willen doen:$?

Iedereen op dit forum zou je zusje willen doen

Ik ben waarschijnlijk ook de enige waarvan poppin het goed vind dat ik zijn zusje doe

en wat nou als ik het eigenlijk ook wel met je zusje zou willen doen:$?

En wat nou als we een DBB gangbang op je zusje organiseren?

Iedereen op dit forum zou je zusje willen doen

Ik ben waarschijnlijk ook de enige waarvan poppin het goed vind dat ik zijn zusje doe

Ze is te groot voor je, sorry brah

Ze is niet te groot voor mij :)

Wtf?

s0vlsk.png

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Ze is te groot voor je, sorry brah

jij bent te slap voor haar:rolleyes:.

Ze squat jou eruit.:o

Zoals ik al zei, zoek haar hyves, heb al genoeg info gegeven waardoor je haar kan vinden.

En regel het zelf.:o

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Ik stomp je zo in elkaar, facking ecto

2cqfipf.png

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------

Dit zei jou zusje gister tegen mij: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan niet. Ze was gisteren de hele dag thuis.

Zoals ik al zei, zoek haar hyves, heb al genoeg info gegeven waardoor je haar kan vinden.

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

2cqfipf.png
nee jonge ik heb ****ing weinig info gehad, ben een hele klote avond gezocht samen met marienusz

2cqfipf.png

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------

Kan niet. Ze was gisteren de hele dag thuis.

Er bestaat zoiets als ramen?

nee jonge ik heb ****ing weinig info gehad, ben een hele klote avond gezocht samen met marienusz

Kijk in dat topic. staat alle info die je nodig hebt.

Foto's, provincie, voornaam, leeftijd. En heb nog wel meer gezegt maar dat is verborgen.

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------

Er bestaat zoiets als ramen?

Waar woon ik dan?

Kijk in dat topic. staat alle info die je nodig hebt.

Foto's, provincie, voornaam, leeftijd. En heb nog wel meer gezegt maar dat is verborgen.

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------

Waar woon ik dan?

Staat allemaal in dat topic vriend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven