Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dan kuur je denk ik op een te hoog vetpercentage. Onder controle houden met cardio/bewegen en kcal geleidelijk opbouwen vanaf de cut. Dus niet gelijk van 1800 naar 3200 en dan gaan prikken… ik weet nog wel een goede coach voor je. Zit hier ook op...
Ik zou beginnen met een halve tablet van 20 mg (dus 10 mg) om te zien hoe je erop reageert. Voor de meeste mannen werkt dat prima. Als het effect te zwak is, kun je de volgende keer de hele 20 mg nemen, maar niet vaker dan één keer per dag.
Te hoog in kcal gezeten, simpel. Ik zet heel snel vet aan. Als ik aan het cutten ben is dat op 1800 kcal en m'n bulk was 3200 kcal. En dat was dus teveel.
Zoals je zegt, persoonlijk. Dus per persoon verschillend. De een aromatiseert ook meer dan de ander en hangt er ook vanaf wat je doelen zijn. Als ik bold hoger zet dan test draai ik super lekker op en heb dan geen last van te lage e2. Super lean...
Hoge bold zorgt dat je vrijwel geen E2 overhoudt en enkel overblijft met aromatase enzymen ingenomen door je Bold dus E1
Je wil een verhouding wat voor jou persoonlijk zorgt dat je nog een fatsoenlijke hoeveelheid E2 over houdt voor sommige is...
De EQ in je systeem neemt veel sneller af dan de testosteron, heel simpel gezegd
Als je een 2:1 verhouding Test:EQ hebt gerund, en dan geleidelijk zakt bijv van 600/300 naar 400/200 dan zit er in je systeem nog meer EQ in verhouding, en dat kan...
Damn, dat is gewoon groter dan menig PT studio. Heel mooi!
Qua equipment kun je het zo gek maken als je wil en dat is natuurlijk ook heel erg afhankelijk van je trainingsstijl. Je hebt in ieder geval voldoende ruimte om ook een aantal...
Damn, dat is gewoon groter dan menig PT studio. Heel mooi!
Qua equipment kun je het zo gek maken als je wil en dat is natuurlijk ook heel erg afhankelijk van je trainingsstijl. Je hebt in ieder geval voldoende ruimte om ook een aantal...
Hi Jordy,
Hoe lang is je vorige kuur geleden? Als je 10kg hebt gepakt en begin van je eerste kuur 68kg woog kan je natuurlijk al verwachten wat sommige hier van gaan vinden.
Anyway; je hebt toch al besloten te gaan kuren en dan vind ik 0,9gr...
Full Body 1 zo 26/10
Vandaag gaan we de zelfde oefeningen eens met meer gewicht en minder reps doen.
Het equivalent berekend met: https://exrx.net/Calculators/OneRepMax
1-arm lat pulldown met katrol
Berekend: 12x20 ~ 8x24
1 x 10L+10R 12.5 kg WU...
Toch al een paar maand met pauzes.
De bedoeling om nu wel consistent de trainingen te doen.
Naar calorieën: ik ben technisch inspecteur maar overdag zit ook wel veel in de auto.
Klinkt allemaal als een goed plan.
Let wel dat het handig kan zijn dat je wat kennis hebt van fysiotherapie.
Of een fysiotherapeut die je zou kunnen helpen waar nodig is.
Zeer herkenbaar 🤭 ik train ook het liefste thuis, kan ik mijn eigen ding doen!
Volhouden Sjaak, maar dat zal wel lukken, je lijkt me sowieso niet iemand die de hele dag alleen maar in de zetel zit 👍
Zeer herkenbaar 🤭 ik train ook het liefste thuis, kan ik mijn eigen ding doen!
Volhouden Sjaak, maar dat zal wel lukken, je lijkt me sowieso niet iemand die de hele dag alleen maar in de zetel zit 👍
By the way...leuk dat je ook aan Judo doet en je dochter aan Taekwondo...hoef je je minder zorgen te maken als ze alleen onderweg is 😉👊.
Ik heb overigens ooit ook op een blauwe maandag aan Judo gedaan...maar was te zachtaardig van aard voor...
Mijn dochter zit nog steeds op Taekwondo. Al 13 jaar. Bracht haar altijd 4 keer in de week naar de sportschool. Omdat ik altijd moest wachten ben ik daar judo gaan doen. Samen met een maatje( 5de dan jujitsu). omdat hij ongeveer 80 kilo woog was...
Mijn dochter zit nog steeds op Taekwondo. Al 13 jaar. Bracht haar altijd 4 keer in de week naar de sportschool. Omdat ik altijd moest wachten ben ik daar judo gaan doen. Samen met een maatje( 5de dan jujitsu). omdat hij ongeveer 80 kilo woog was...
14-10-25 jt B10W3D1
Squat w/belt
192.5 x 2 @7
Tempo squat w/belt
152.5 x 3 @4
152.5 x 3 @5
152.5 x 3 @6
Paused bench press
115 x 3
115 x 3
115 x 3
Deadlift
185 x 6 @4.5
185 x 6 @5.5
Cable pullover
14.5 x 14 @9
14.5 x 13 @9.5
DB side raise...
By the way...leuk dat je ook aan Judo doet en je dochter aan Taekwondo...hoef je je minder zorgen te maken als ze alleen onderweg is 😉👊.
Ik heb overigens ooit ook op een blauwe maandag aan Judo gedaan...maar was te zachtaardig van aard voor...
Het gaat niet om de Test. Het gaat erom dat Boldenone een veel langere ester heeft en dus veel langer in je lichaam blijft dan de Test. Je Test gaat naar 0 maar de boldenone niet waardoor je E2 kan crashen. En dat probeer ik dus te voorkomen.
Een homegym heeft idd zo zijn voordelen, 24/7 open, ongeacht wat er in de wereld speelt.
Mooi dat je ook nog altijd bezig bent en goed dat je zowel kracht- als duursport doet 👍
Mijn echte naam is overigens René (Hamers), huggybear vond ik wel...
Een homegym heeft idd zo zijn voordelen, 24/7 open, ongeacht wat er in de wereld speelt.
Mooi dat je ook nog altijd bezig bent en goed dat je zowel kracht- als duursport doet 👍
Mijn echte naam is overigens René (Hamers), huggybear vond ik wel...
Goedemiddag Huggybear, ja ik train nog steeds. Voornamelijk thuis in mijn garage. Had ik al voor onderdelen in de strong man tijd. In coronatijd de boel uitgebreid omdat er toen niet getraind mocht worden in de sportschool. Dat nooit meer die...
Goedemiddag Huggybear, ja ik train nog steeds. Voornamelijk thuis in mijn garage. Had ik al voor onderdelen in de strong man tijd. In coronatijd de boel uitgebreid omdat er toen niet getraind mocht worden in de sportschool. Dat nooit meer die...