Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hier is het nooit druk en ben eigenlijk vaak alleen.
Zaterdag avond;
Niks mooiers dan alleen trainen en niet muziek zender bejaard fm door de speaker horen 💁
Training vrijdag 31/10
Light Day Benchpress:
3x10x20, 2x5x60, 1x5x90 & 5x5x120 paused reps.
Seated single arm rows with ATX resistance bands 1x10 level 5, green band & 5x10 level 6, blue band.
Band Pull Apart isometric hold with ATX miniband...
Hier is het nooit druk en ben eigenlijk vaak alleen.
Zaterdag avond;
Niks mooiers dan alleen trainen en niet muziek zender bejaard fm door de speaker horen 💁
Ik heb besloten members van dit board een maandelijkse korting te geven van 5%. Wil ook wel prijzen sponsoren voor de contest, bv 10 gratis sessies ofzo. Maar is het als sponsor nog toegelaten zelf deel te nemen ?
Squat
4 x 70kg
4 x 110kg
4 x 140kg
4 x 160kg
4 x 175kg
3 x 190kg (4de kon lukken maar ging deadly worden)
Farmers walk
55kg - 2x10m
85kg - 10m
105kg - 10m
105kg - 10m
125kg - 10m (Ministapjes over de hele lengte 😂 grip was geen probleem)
Box...
Ik heb besloten members van dit board een maandelijkse korting te geven van 5%. Wil ook wel prijzen sponsoren voor de contest, bv 10 gratis sessies ofzo. Maar is het als sponsor nog toegelaten zelf deel te nemen ?
Squat
4 x 70kg
4 x 110kg
4 x 140kg
4 x 160kg
4 x 175kg
3 x 190kg (4de kon lukken maar ging deadly worden)
Farmers walk
55kg - 2x10m
85kg - 10m
105kg - 10m
105kg - 10m
125kg - 10m (Ministapjes over de hele lengte 😂 grip was geen probleem)
Box...
Buiten dat niemand hier een kind advies gaat geven over medicijnen (die je waarschijnlijk niet eens kunt betalen) zou ik het gewoon via de arts spelen. En ook eens vragen over de groei verwachting. Aangezien je botleeftijd 16 is, en jongens dus...
Ik heb de zwarte schijven. Schijnen minder te klapperen. Overigens komen volgens mij de dumbells allemaal uit dezelfde fabriek ondanks de verschillen in schijven of het systeem. Ze worden voor verschillende markten gemaakt, europa , azie, vs ectect.
Je bedoelt de Lioninside en de Trulap, want de Nuobell heeft een afwijkend systeem met de schijven en andere maten.
En ja je moet altijd met beleid omgaan, gooien met dumbbells is nergens goed voor en nergens voor nodig.
Maar heb je met die...
Recht op proberen te blijven zal wat druk van je onderrug afhalen eventueel dus werken aan je mobiliteit en/of squat schoenen/iets onder je hakken.
Squatten is sowieso niet 'nodig' tegenwoordig met hack squats/belt squats etc. Ik weet niet wat...
De om de minuut 5 burpies hebben een aanslag gedaan op mijn lichaam maar trainen vandaag was pijnlijk maar wel prima te doen
Bench
115kg 2 reps 5 sets
Zat niet veel meer in door schouder au
Squat Langzaam naar beneden snel omhoog
Maak er een...
This video by Dr. Chris Masterjohn discusses the effectiveness and necessity of supplementing with Nicotinamide Mononucleotide (NMN) versus Nicotinamide Riboside (NR), and the importance of co-supplementing with Trimethylglycine (TMG).
The...
De Lioninside en de nüobell komen denk ik uit dezelfde fabriek. De platen van de nüobell zijn volgens mij dikker. In ieder geval gaat de Lioninside zwaarder dan de nüobell. 41.5 kg om 36,5 kg.
Zelf heb ik de zwarte Lioninside dumbells en tot nu...
Interessant een topic over deze Lioninside dumbbells. Ben zelf aan het orienteren en een rammeltje bij het oppakken lijkt mij niet zo spannend, maar tijdens curls lijkt mij echt heel storend. Ik kan helaas geen onafhankelijke reviews vinden, maar...
Full Body 3 do 30
4 x 50 s nek raises (fysio) => zelfde
WU BW overhead squats (met stok boven hoofd)
1 x 15x
Dumbbell Overhead Squats
2 x 12x 4.5 kg
Goblet squats, ATG
4 x 12x 34 kg => weer 2 kg erbij
goed bracen met abs en lage rug :thumb...
De PVV werd vooral tegengewerkt door haar coalitiegenoten NSC, VVD en BBB. Geen uitgesproken linkse partijen. Sterker nog, dit was het meest rechtse kabinet in tijden. Dus ik snap je punt niet helemaal.
Training vrijdag 31/10
Light Day Benchpress:
3x10x20, 2x5x60, 1x5x90 & 5x5x120 paused reps.
Seated single arm rows with ATX resistance bands 1x10 level 5, green band & 5x10 level 6, blue band.
Band Pull Apart isometric hold with ATX miniband...
Maandag:
Dinsdag:
Woensdag:
Donderdag:
Vrijdag:
Voel me hier eigenlijk best goed bij. Niet meer constant een gevoel van overbelasting. Kilo of 3-4 aangekomen en buikomtrek is nog hetzelfde.
@vntl snelle vraag - hoe voorkom ik een stijve onderrug tijdens/na het squaten? Is het met lb UB schemas nog nodig om te squaten enz? Wat is je visie hierop?