Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gisteren 24 000 stappen in de efteling
Bench laaaange pauze
115kg 2 reps 5 sets
Deadlift pauze onder knie
Was moeilijk vorm vinden, laatste 2 sets waren prima qua vorm en gevoel. Helaas niet veel gewicht erop gegooid maar dat komt wel.
190kg...
Natuurlijk wel getraind tussendoor maar ja, life...
Vandaag
Squat, low bar
195x3x3
Bench press, t&g
150x8x2
150x7 (8F)
Leg press
300x10
320x10
260x15
Dit was echt tot het gaatje en daar voorbij.
Leg extensions
60x15
60x14
Idem, helemaal...
gisteren!
front squats
3x4x70kg
deadlifts
3x5x100kg
hack squats
3x5x160kg
bulgarian split squats
2x8x30kg per hand
side delt
trap work
vandaag;
12km zone 2 run!
Ja bedoel QSC inderdaad. Deze twee partijen hebben hun eigen website waarmee ze direct hun producten verkopen. Zo lijkt het in ieder geval. Of zouden dit scam websites zijn?
De afgelopen tijd ben ik op een gezondere manier gaan leven door kleine, haalbare aanpassingen te maken in mijn voeding en ritme.
Wat mij het meest heeft geholpen is intermittent fasting – niet als streng dieet, maar als een manier om meer...
Floor press
7x100
Bb row met focus op contractie
16x80
One arm kb row chest supported
30x40 pr
Band flyes
3x20-30
Ez curls
3x12
Alleen morgen nog lb en dan wel verdiende deload 🥵
Geen foto maar ik had zondag bij strandpaviljoen Thalassa een wildschotel genomen met hertenbiefstukken, ree, en kwartel drumsticks geloof ik. was echt heerlijk.leuke tent ook.
Gisteren maaltijdsoep. Soto ayam gemaakt of in ieder geval geprobeerd.
Lekker begin van de dag! Maandag benen getraind, gisteren bovenlichaam en vandaag afgesloten met hardlopen. Morgen rustdag en opnieuw 💪
Verder weinig bijzonders hier. Behalve bijzonder goede benen 😁.
Voeding 2x cream of rice, frambozen, whey...
Upper
Panatta High to Low Row: 90kg x15, 100kg x12
-> Geweldige oefening, wel al fullstack dus GymPin gaat hier goed van pas komen
Bench Press (Wraps): 110kg x5
Panatta Dips Press: 90kg x9,7
-> Ook erg fijne oefening, maar ook fullstack dus...
QSC bedoel je? Het zijn beide Chinese vendors, doorgaans licht overgedoseerd. Prima HGH, zeker voor de prijs. Althans, als je het van de bron koopt. Iedereen van Sigma zit achter de tralies, maar dat is halverwege september gebeurd dus er...