Fitness Seller

Sticky Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

Bezoekers in dit topic

Hij gaf ook aan dat het zijn eigen fout was maar daardoor was hij wel zeker van 7 jaar een goed salaris en dat al zijn mensen zouden eten zoals hij zelf zei, zelfs met zware blessures etc. Mooi ook hoe ze toen tijdens de olympische spelen die kroaat aanpakte
 
Alleen vreemd dat hij nooit een loonsverhoging kreeg. Snap best dat hij een hekel had aan Jerry Krause. 🙈
 
Vind vooral die coach wel een mooie gast, aparte aanpak maar het werkte toch. Ik begreep dat die Jerry hem ondanks al het succes ook eruit had gewerkt. Ook mooi om te zien met de air jordans hoe dat is gelopen, ze gingen volgens mij uit van 3 miljoen omzet de eerste 3 jaar en uiteindelijk haalde ze in het jaar al rond de 130 miljoen binnen:o. nog 4 afleveringen te gaan:D
 
Vind vooral die coach wel een mooie gast, aparte aanpak maar het werkte toch.

Phil Jackson: Are you going to the swimming-pool, guys?
Dennis Rodman: I'm going to Hooters.
 
Nu episode VII kijken.

giphy.gif
 
  • Like
Waarderingen: mat
1ste afl. After Life is niet onaardig
 
Laatst bewerkt:
Ik viel net niet achterover toen ze zeiden dat Pippen slechts op de 122ste plaats vertoefde qua loon.

Houston (1 seizoen)

Pippen's salary was $11 million, almost four times what it had been the previous season with the Chicago Bulls, $2.775 million.

Portland (4 seizoenen)

?

Chicago 2.0 (1 seizoen)

Pippen signed a two-year, $10 million contract with the franchise (@ 38 jaar)
 
Laatst bewerkt:
Wat heeft zo een lul als Iverson er wel niet doorheen kunnen jagen
 
Pippen had een grappig koppie maar commercieel vast ook niet zo interessant?
 
What time is it?
GAME TIME!


@ 2:39
 
Dennis Rodman die zijn looplijnen uitlegde:

giphy.gif
 
Godver zeg, wat waren de 2 afleveringen weer goed gisteren. Wordt volgende week weer smullen:D
 
Op zich jammer dat Krause al dood was toen ze hieraan begonnen. De oude garde eruit werken was in ieder geval geen groot succes.
 
Zo te lezen mis ik wel wat qua kijken over Jordan en co. Ook al was ik meer een Miller fan.
 
Back
Naar boven