jdebruin
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat nog niet op netflix. Toch?Eindelijk weer nieuw seizoen van The Last Kingdom
met leuke nieuwe vrouw![]()

Ik heb hem gedownload
misschien alleen beschikbaar op buitenlandse Netflix nog? Ik kan overigens wel gewoon Nederlandse ondertitels selecteren dus daaraan zou het niet moeten liggen.
Is het te kijken als je niet van basketbal houd?De hype rond
![]()
Watch The Last Dance | Netflix Official Site
This docuseries chronicles the rise of superstar Michael Jordan and the 1990s Chicago Bulls, with unaired footage from an unforgettable 1997-98 season.www.netflix.com
Ontgaat mij ook weer. Ben nu aan het kijken maar de eerste 20 min zijn behoorlijk saai.
Ik denk het niet. Tenminste niet voor mij

Ja
Komt escobar en onderzeeer er in voor?
Outta your mind! Man, keep yourself together. We looking for a fucking submarine! We don't want no fucking bombs!
Thinkaboutit..Wanneer de grote drie zichzelf voorstellen:
Ik ben Michael Jordan, bla bla bla... Scottie Maurice Pippen, bla bla bla,... Dennis Rodman, what's up?
Outta your mind! Man, keep yourself together. We looking for a fucking submarine! We don't want no fucking bombs!
Dankzij deze post toch ook eens begonnen met kijken.Waardeloos dat die afleveringen zo kort zijn en je in 120m het hele seizoen alweer door bent, zit ontzettend goed in elkaar en hebben we met veel plezier weer in 1 ruk gebinged.