Fitness Seller

Spambod's kuurlog

Bezoekers in dit topic

  • Gefeliciteerd, abs helemaal weg zegt ie. Staat er dikke prima bij bratan
     
    Iedereen bedankt :heart:

    Net rug gedaan... was wel een goeie sessie op zich. Ik heb nu al een uur stuiptrekkingen in mijn lats, lol. Ik deed dumbbell rows, smith bent rows, close grip pulldowns met mijn rug naar de machine toe, leunend naar achteren over de knee-pad, dumbbell pullovers en weighted hyperextensions. 15 sets in totaal... lekkere training. Ik moet zeggen dat sinds ik een Meadows-boy ben geworden met name mijn rugtrainingen beter zijn geworden... ik snap nu beter wat de opzet van een rugtraining moet zijn en ik voel me rug ook beter tijdens het trainen. Hopelijk betaalt zich dat ook een beetje uit in rug gains. Van voren ben ik natuurlijk best wel breed enzo, maar als ik me omdraai is het echt een beetje huilen met de pet op. Voordat ik ook maar aan wedstrijden kan denken moet ik echt even mijn rug verbeteren.

    Morgen weer een rustdagje. Dat 2 days on 1 day off bevalt in principe wel goed moet ik zeggen.
     
    Gefeliciteerd. Buffe shape zegt. Je dedication werpt duidelijk zijn vruchten af. :)
     
    Gefeliciteerd!
     

    Vanochtend deze training gedaan + nog 4 sets calf raises op het einde. Dit is echt een geniale training... nog nooit zo’n crazy pump gehad in mijn armen. Deze ga ik sowieso vaker doen. Alleen weet ik niet of je je armen elke week op deze manier kan trainen :o Elke set is eigenlijk past failure. Zeker een aanrader om ff te proberen iig, zeker als je zoals ik altijd een beetje moeite hebt om een écht goede pomp in je armen te krijgen en om voldoening uit je arm training te halen.
     
    5500+ kcal is echt een fuuuuucking bitch :o
    Volgende groeifase ga ik dit sowieso anders aanpakken, want dit is gewoon niet sustainable voor mij over langere periodes. Ik ga de volgende blast gewoon een soort halve dirty bulk doen met veel meer easy calories erin. Het overall food-volume moet gewoon echt omlaag.

    Zo rond de 4500-5000kcal stopt het een beetje bij mij wat betreft wat ik met een chicken and rice diet naar binnen kan werken. Alles hoger is gewoon echt een dikke struggle en ik voel me al een week of anderhalf (sinds de laatste kcal verhoging eigenlijk) echt tyfus.

    Gewicht zit nu wel rond de 104 elke dag trouwens... Dat is wel nice. thanks dbol :o
     
    Aardige gains gemaakt gozer. Volg je een Meadows-programma of gebruik je zijn info om zelf iets in elkaar te zetten? Heb zelf een aantal van zijn programma's gedraaid en dat zit echt heel goed in elkaar.
     
    Hoezo voeg je niet wat havermout shakes toe. Zit je zo aan 2k kcal extra. Je maakt het zo en zuipt het zo weg.
     
    5500+ kcal is echt een fuuuuucking bitch :o
    Volgende groeifase ga ik dit sowieso anders aanpakken, want dit is gewoon niet sustainable voor mij over langere periodes. Ik ga de volgende blast gewoon een soort halve dirty bulk doen met veel meer easy calories erin. Het overall food-volume moet gewoon echt omlaag.

    Zo rond de 4500-5000kcal stopt het een beetje bij mij wat betreft wat ik met een chicken and rice diet naar binnen kan werken. Alles hoger is gewoon echt een dikke struggle en ik voel me al een week of anderhalf (sinds de laatste kcal verhoging eigenlijk) echt tyfus.

    Gewicht zit nu wel rond de 104 elke dag trouwens... Dat is wel nice. thanks dbol :o
     
    5500+ kcal is echt een fuuuuucking bitch :o
    Volgende groeifase ga ik dit sowieso anders aanpakken, want dit is gewoon niet sustainable voor mij over langere periodes. Ik ga de volgende blast gewoon een soort halve dirty bulk doen met veel meer easy calories erin. Het overall food-volume moet gewoon echt omlaag.

    Zo rond de 4500-5000kcal stopt het een beetje bij mij wat betreft wat ik met een chicken and rice diet naar binnen kan werken. Alles hoger is gewoon echt een dikke struggle en ik voel me al een week of anderhalf (sinds de laatste kcal verhoging eigenlijk) echt tyfus.

    Gewicht zit nu wel rond de 104 elke dag trouwens... Dat is wel nice. thanks dbol :o
    Is het niet gewoon de dbol.
     
    5500+ kcal is echt een fuuuuucking bitch :o
    Volgende groeifase ga ik dit sowieso anders aanpakken, want dit is gewoon niet sustainable voor mij over langere periodes. Ik ga de volgende blast gewoon een soort halve dirty bulk doen met veel meer easy calories erin. Het overall food-volume moet gewoon echt omlaag.

    Zo rond de 4500-5000kcal stopt het een beetje bij mij wat betreft wat ik met een chicken and rice diet naar binnen kan werken. Alles hoger is gewoon echt een dikke struggle en ik voel me al een week of anderhalf (sinds de laatste kcal verhoging eigenlijk) echt tyfus.

    Gewicht zit nu wel rond de 104 elke dag trouwens... Dat is wel nice. thanks dbol :o
    Waarom een Chicken en rice diet? Zelfs clean kun je gemakkeljk aan die macro's komen.
     
    Is het niet gewoon de dbol.

    Niet echt aan gedacht maar het zou goed kunnen ja... eigenlijk is deze dramatische eetlust een beetje ontstaan vanaf het moment dat ik die dbol ben gaan nemen. Als het daadwerkelijk door de dbol komt zou dat wel een beetje een dilemma zijn :o het is zo lekker in de gym. Nog nooit zoveel kracht gevoeld en nog nooit zulke pumps gehad.
     
    Aardige gains gemaakt gozer. Volg je een Meadows-programma of gebruik je zijn info om zelf iets in elkaar te zetten? Heb zelf een aantal van zijn programma's gedraaid en dat zit echt heel goed in elkaar.

    Ik heb een tijdje zijn programma’s gevolgd, maar eerlijk gezegd vind ik wekenlang letterlijk zo’n programma volgen niet echt leuk. Soms heb ik zin om zwaar te squatten, soms heb ik zin om wat meer te pompen... Als ik elke dag moet doen wat er in zo’n programma staat, voel ik me niet echt vrij en na een tijdje gaat dat tegenstaan. Plezier in de gym staat bij mij altijd voorop

    Wat ik nu doe is gewoon een beetje freestylen, maar wel volgens zijn principes. Soms (zoals gisteren) doe ik letterlijk een hele workout van hem na, soms haal ik 1, 2 of 3 oefeningen uit een programma en geef ik er een beetje een eigen draai aan. Zoiets...

    Vandaag deed ik bijvoorbeeld het onderstaande. De afgelopen 2 leg workouts heb ik al zware squats en zware hack squats gedaan en een derde keer achterelkaar hetzelfde doen vind ik niet zo leuk. Daarom besloten om een pump workout te doen en dan volgende week weer de zware squats enzo.

    - Lying leg curl - 3 x +- 15 reps to failure met 60sec rust tussen de sets
    - Leg press ascending set - beginnen met 1pps, 6 reps, 2pps, 6 reps etc etc tot ik geen 6 meer haal. 1 set hiervan.
    - Hack squat - 1 zware set van 10 tot failure, daarna -60% van het gewicht en 1,5’s tot failure. 1 set ook hiervan.
    - BB walking lunges - eerst 8-10 reps met een barbell in me nek, daarna deze droppen en nog 6-8 reps met bodyweight only. 3 sets.
    - DB SL DL - 3 sets van 10 reps.

    Ziet er easy uit op papier maar dit was echt tyfuszwaar.
     
    Niet echt aan gedacht maar het zou goed kunnen ja... eigenlijk is deze dramatische eetlust een beetje ontstaan vanaf het moment dat ik die dbol ben gaan nemen. Als het daadwerkelijk door de dbol komt zou dat wel een beetje een dilemma zijn :o het is zo lekker in de gym. Nog nooit zoveel kracht gevoeld en nog nooit zulke pumps gehad.
    Gebruikte je nou injectable dbol of gewoon de oral?
     
    Waarom gekozen voor de injectable? Wat zijn de voordelen t.o.v. de oral?

    Ik verdraag geen orals. Gelijk de gekste maagpijn, maagzuur, boeren, scheten, schijterij etc etc van die troep.

    Nu heb ik daar allemaal last van, behalve een verneukte eetlust dan. Maar dat hoeft niet per se alleen door de dbol te komen natuurlijk... kan ook een combinatie van meerdere factoren zijn.
     
    Back
    Naar boven