AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gek genoeg is mijn gezicht niet SUPER opgezwollen
Ik denkt omdat je Redelijk lean met een goede shape bent begonnen, dat scheelt enorm tegenover iets dikker zijn denk ik (zoals bij high test of deca)
En je voeding is ook goed onder controle als ik het goed herinner .
 
Hoi.
Vanochtend woog ik 108 kilo en net na de training zag ik er zo uit.

Ben wel weer nogal puisterig zoals te zien... maarja boeien. Zal na de blast wel wegtrekken met behulp van roa denk ik.

Groetjes
 

Bijlagen

  • F3841C94-9A8D-4960-9774-ECF5DB1FCDCE.jpeg
    F3841C94-9A8D-4960-9774-ECF5DB1FCDCE.jpeg
    132,6 KB · Weergaven: 229
Hoi.
Vanochtend woog ik 108 kilo en net na de training zag ik er zo uit.

Ben wel weer nogal puisterig zoals te zien... maarja boeien. Zal na de blast wel wegtrekken met behulp van roa denk ik.

Groetjes
Goede shape bro.
Maar heb he altijd zulke erge acne tijdens je blasts? Of is dit van 1 compound waar je schijnbaar acne gevoelig voor bent?
Vind het er nu wel heftig uitzien, maar idd boeiend in de winter maar als je dit tijdens de zomer zou hebben zou wel kut wezen lijkt mij
 
Goede shape bro.
Maar heb he altijd zulke erge acne tijdens je blasts? Of is dit van 1 compound waar je schijnbaar acne gevoelig voor bent?
Vind het er nu wel heftig uitzien, maar idd boeiend in de winter maar als je dit tijdens de zomer zou hebben zou wel kut wezen lijkt mij

Eerste paar cycles had ik op een heel klein beetje puisten na nergens last van. Sinds mijn laatste test + mast kuur is het opeens wel best wel heftig geworden en nu met die deca erbij al helemaal. Tsja... Het is vervelend maar niet het einde van de wereld. Ik heb nu ook geen zin om naast de test, deca, dbol, tamoxifen en anastrazole ook nog eens hoge doseringen roa te knallen. Voel me sowieso al een beetje een wandelende apotheek. Tegen volgende zomer zorg ik wel dat het weg is.
 
Swole!
Serieus net fysiek ,goed vol en redelijk lean! Dedication pays off

Van puisten eens met wat jullie hierboven al hebben benoemd.
 
Hoi.
Vanochtend woog ik 108 kilo en net na de training zag ik er zo uit.

Ben wel weer nogal puisterig zoals te zien... maarja boeien. Zal na de blast wel wegtrekken met behulp van roa denk ik.

Groetjes
Serieus goed gegaan het afgelopen jaar man :) fysiek ziet er bruut uit, zeker met het gedacht dat er ook nog stevige benen onder staan.
Ik sluit me wel aan bij het roa gedeelte, straks sta je vol littekens.
 
Boh die puisten zijn hard gegaan man. Dat verpest het allemaal wel wat.

wel prima gegained. 108kg is niet niets.
 
Buff man. Ik denk alleen dat iets van trap isolatie het plaatje afmaakt.
 
Zeker buff, puisten zijn wel flink. En dat met roa, beetje oppassen bro
 
Flink gewicht inderdaad en veel massa gewonnen. Zeker als je het gewicht uit je openingspost bekijkt minder dan 2 jaar geleden.

True... 25kg in minder dan 2 jaar. Best veel ja... maar dit is wat mij betreft nog maar het begin!


Buff man. Ik denk alleen dat iets van trap isolatie het plaatje afmaakt.

Thanks, dit soort tips zijn nice... Zelf als ik naar mijn fysiek kijk heb ik niet echt het idee dat mijn traps achter lopen (of iig, het is niet echt de spiergroep waar mijn aandacht normaalgesproken per se naar uitgaat), maar nu je het zo zegt zie ik het ook wel ja... Vooral in combinatie met grote, brede schouders moet je ook heel flinke traps hebben om het echt heel bruut en compleet te laten lijken van de voorkant. Daar schort het nu wel een beetje aan ja. Vanaf nu elke back day een shrug variant :D
 
Maybe naar een ander merk switchen ofzo? Die puisten zien er wel echt heftig uit man, hoop dat je niet teveel littekens krijgt! Succes
 
Vandaag rug gedaan. Was gisteren vergeten me wekker te zetten en vanochtend 1,5 uur later dan gebruikelijk wakker geworden :dunno: Gelukkig was het geen werkdag.

1. Wide grip pull ups - 3 sets to failure. Toen ik aan het begin van de cycle nog rond de 100kg woog, deed ik 15 goede pull ups in perfect form. Nu met 108 deed ik er met grote moeite nog maar 10 :o Tweede set 8 en derde set 7. Van alle rug oefeningen denk ik toch dat pull ups de beste pomp en het beste gevoel geven in je lats... ook al heb ik een beetje een hekel aan ze en ben ik er superslecht in.
2. Smith bent over rows - hier 3 zware sets van 8 reps met hetzelfde gewicht, om en nabij good form failure.
3. Chest supported DB row - ook een oefening die ik altijd supergoed voel in me bovenrug. 3x10 en na de laatste set een rest/pause set voor nog wat extra pomp.
4. DB pullover - 3 sets van +- 10 reps
5. Smith shrugs - eerst 10 full ROM reps met 1-2 sec hold in de contracted position, daarna nog 10 pompreps/partials. 3 sets hier ook.
6. Hyperextensions - gewoon met bodyweight 3x20 om en nabij failure. Mijn onderrug was van die bent over rows en smith shrugs al best wel dood.

Echt een goede training... heerlijk.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
die puisten zijn echt doodzonde van je fysiek man, neem die Roa gewoon door
 
Hoi.
Vanochtend woog ik 108 kilo en net na de training zag ik er zo uit.

Ben wel weer nogal puisterig zoals te zien... maarja boeien. Zal na de blast wel wegtrekken met behulp van roa denk ik.

Groetjes
Die width is bruut.
En door die acne kunnen we wel eindelijk zien dat je aan de gear zit tenminste. :trollface:


Sommige mensen denken dat puisten komen doordat het merk slecht is. :roflol: De olie zou zogenaamd verontreinigd zijn. Dat acne een hormonale oorzaak heeft is vast niet over nagedacht.
Dit is echt het domste wat ik hier in tijden heb gelezen. En ik heb een hoop domme shit gezien hierzo. Man man man.
 
Wat meet jou taille omtrek dan?
 
Wat meet jou taille omtrek dan?

Geen idee. Voor mijn gevoel is het nu 120cm want ik loop super bloated en zwanger rond elke dag
:o


Maar ik denk dat mijn taille in cm’s minder tiny is dan dat het lijkt op foto’s. Ik heb gewoon brede schouders denk ik.
 
Back
Naar boven