XXL Nutrition

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Wanneer gaan de sportscholen weer open?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

In afwachting op die 70kg skullcrushers voor reps. 😜
Ik train nu vrij licht, maar film mijn bent over dumbbell rows waarmee ik zo zwaar als mogelijk ga! Volgende keer meer dan 50kg.
 
  • Like
Waarderingen: ak
Behalve het hoger onderwijs, het mbo, kappers en winkels mogen ook de sportscholen weer open. Voor winkels gelden de openingstijden tussen 5 uur ’s morgens en 5 uur ’s middags. Aan sport zitten geen beperkingen meer.
Waarom zou je dan als winkel om 17:00 moeten sluiten? :loony:
 
Waarom zou je dan als winkel om 17:00 moeten sluiten? :loony:
Omdat corona na 17.00 meer actief word duuh, weet inmiddels iedereen. 💁‍♂️
 
Waarom zou je dan als winkel om 17:00 moeten sluiten? :loony:
Kan me geen fuck schelen, maar vast iets in de trant van funshoppen voorkomen, reisbewegingen beperken, drukte blabla.
 
Behalve het hoger onderwijs, het mbo, kappers en winkels mogen ook de sportscholen weer open. Voor winkels gelden de openingstijden tussen 5 uur ’s morgens en 5 uur ’s middags. Aan sport zitten geen beperkingen meer.
Geen QR?
 
LETS GOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

200.webp
 
No way dat je zonder QR de sportschool binnen komt... Verwacht zelfs binnen de korste keren dat 2G.
Als Omikron echt zo mild is als dat vooralsnog lijkt uit de cijfers, zou dat zomaar niet eens door kunnen komen en ihmo ook niet verdedigbaar.
 
Kunnen jullie al reserveren bij basic fit? Ik krijg een melding dat ik 20 euro moet betalen, maar ik heb automatisch incasso.
 
Kunnen jullie al reserveren bij basic fit? Ik krijg een melding dat ik 20 euro moet betalen, maar ik heb automatisch incasso.
Is bevroren nu toch? Zou die er daarom om vragen?
 
Kunnen jullie al reserveren bij basic fit? Ik krijg een melding dat ik 20 euro moet betalen, maar ik heb automatisch incasso.
Die nieuwe app is wel niet zo ongelofelijk waardeloos. Hoe ze dat toch ooit een goed plan hebben gevonden snap ik geen hol van.

Edit: kan niet reserveren.
 
Kunnen jullie al reserveren bij basic fit? Ik krijg een melding dat ik 20 euro moet betalen, maar ik heb automatisch incasso.

Dat reserveren zal pas open gezet worden als ze weten wat de voorwaarden zijn. Hoeveel mensen per vierkante meter etc.
 
Die nieuwe app is wel niet zo ongelofelijk waardeloos. Hoe ze dat toch ooit een goed plan hebben gevonden snap ik geen hol van.

Edit: kan niet reserveren.

Echt he, app ziet er best oke uit. En dan wil je reserveren en dan moet dat via een of andere trage kutsite.
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Back
Naar boven