AndroidHealthClinic

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Wanneer gaan de sportscholen weer open?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Echt he, app ziet er best oke uit. En dan wil je reserveren en dan moet dat via een of andere trage kutsite.
Progressie: weg. Vond die app hartstikke prima om schema in te maken: weg. Kalender functie om je sessies in te boeken: weg.

Reserveren op een externe website. Alle functies die ik nuttig vond aan die app zijn weg. Scoort niet voor niks 1,3 van de 5 in de play store :roflol:

Die kut app sluit zelfs de helft van de tijd zichzelf af bij mij.
 
Progressie: weg. Vond die app hartstikke prima om schema in te maken: weg. Kalender functie om je sessies in te boeken: weg.

Reserveren op een externe website. Alle functies die ik nuttig vond aan die app zijn weg. Scoort niet voor niks 1,3 van de 5 in de play store :roflol:

Die kut app sluit zelfs de helft van de tijd zichzelf af bij mij.

Het mooiste is nog wel dat je 2x kunt reserveren. Als je dan een 2e wil reserveren net nadat je met je eerste training bent begonnen dan slaat ie hem blijkbaar niet op. Heb 2x gehad dat ik niet naar binnen kon omdat m'n reservering weg was. Kwam er toen achter hoe dat kwam. Gelukkig train ik vroeg en is het dan niet vol en kun je zo weer een nieuwe reservering maken.
 
Voor jou zeker een tegenvaller dat ze weer open gaan? Daar gáát je excuus!
Screenshot_20211211-174506_WhatsApp.jpg
 
Iemand lid bij een basic fit? En al gelukt om te reserveren, mij lukt het niet.
Ik kan me zo voorstellen dat ze eerst de persconferentie afwachten om zeker te weten of ze het reserveringssysteem weer moeten gaan activeren.
 
ik had ook een foutmelding maar ik nu wel reserveren voor maandag iig :D (basic shit)
 
Mij wel gelukt net. Je moet die andere app gebruiken, waar ze ook die onzin work-outs aanbieden.

1642178538905.png
 
OHH YEAH, kunnen ook weer 0500 boeken in plaats van tussen de kindjes om 0700 :D
 
Back
Naar boven