MuscleMeat

De gouden kooi

Bezoekers in dit topic

zijn er eigenlijk filmpjes met botje want ik zie dat programma dus nooit....en ik wil dimitri wel eens in actie zien.....
 
botjebuilder is de gast die "morgen" brian gek maakt??
 
WAahahahaha dat einde... Mijn god.. :roflol:
 
Ik zou Huub zo graag een smack verkopen, zo hard dat ie niet meer weet dat ie in de Gouden Kooi is. Wat een motherf*cker is dat, met zijn schijnheilige Lieke erbij.
 
:roflol: wat een hoop mongolen bij elkaar..
 
Ik zou Huub zo graag een smack verkopen, zo hard dat ie niet meer weet dat ie in de Gouden Kooi is. Wat een motherf*cker is dat, met zijn schijnheilige Lieke erbij.

nee die gore irritante k*t negerin is een lekker wijf....
 
Nee nee nee bradah, dat dimitri maar uitkijkt. Als Brian parah wordt breekt ie zoon bone bagged twig zo in tweeen!

:roflol:

Denk dat brian serieus problemen heeft met Botje qua kracht... botje heeft bruut veel kracht
 
:roflol:

Denk dat brian serieus problemen heeft met Botje qua kracht... botje heeft bruut veel kracht

Peoples, jij ben ech dom hoor!:)

**** waar is dat filmpje waar hij met zelfmoord dreigt?
 
Peoples, jij ben ech dom hoor!:)

**** waar is dat filmpje waar hij met zelfmoord dreigt?


dom? :roflol: jij vergist je gruwelijk... ik zie meneer Brian nog geen dumbbellpress doen met 46 kilo per dumbbell...

Dat iemand para is prima... 1 goeie blow en meneer brian ligt gestrekt..
 
:roflol:

Denk dat brian serieus problemen heeft met Botje qua kracht... botje heeft bruut veel kracht

Heeft Bot scheenbeschermers en kniestraps om dan? Want bij een lowkick op z'n quads kun je een rolstoel met een knuppeltje laten aanrukken.
 
Back
Naar boven