AndroidHealthClinic

Citaten van verstandlozen

Bezoekers in dit topic

"Dat is allemaal lucht, die kerel is helemaal niet sterk."
:roflol: Die ken ik, daar kan ik echt niet tegen.
Deze is ook behoorlijk achterlijk: "Jou spieren zijn nep, want jij gebruikt shakes"
 
Hahahaha

"Die witte poeder die je in je melk gooit, is drugs"
 
vandaag nog gelezen ...

Ik wil alles gaan trainen maar de man waarbij ik mijn weightgainer heb gekocht zei dat ik eerst flink moest aankomen en dan pas flink gaan trainen, omdat ik nu nog echt te dun ben.

wut? :p
 
Alles wat Wesking zegt kan in dit topic gepost worden.
 
Ja hoor ik veel zeggen tegen mensen die zich afvragen of ze ook zouden beginnen met bodybuilding, "Je moet eerst super veel eten en dik worden, dan moet je pas beginnen met trainen."

Of mensen die al een beetje hebben gelezen en alles door elkaar slaan en zeggen:
"Ja zou je niet eerst je natuurlijke grens bereiken en dan pas met die shakes beginnen."

S.
 
Ja dat werd ook tegen mij gezegd toen ik wilde beginnen met trainen. Ik begon zelfs nog te twijfelen of het wel zin had om te trainen aangezien ik zogenaamd eerst dikker moest worden. Bullshit natuurlijk :roflol:
Ze snappen het gewoon niet :(
 
deze hoorde ik laatst op mijn werk:

"Ja laat mij maar eens even in je arm kijken of ik al lidtekentjes zie je in je adres van die anabolen!"
 
deze hoorde ik laatst op mijn werk:

"Ja laat mij maar eens even in je arm kijken of ik al lidtekentjes zie je in je adres van die anabolen!"

Ook zo vreselijk gespeld. ;)
 
Je belangrijkste spier is je brein.
 
deze hoorde ik laatst op mijn werk:

"Ja laat mij maar eens even in je arm kijken of ik al lidtekentjes zie je in je adres van die anabolen!"

Geen slim idee om anabolen in je aders te spuiten.
 
gisteren op een familiebijeenkomst.. (zit nu in een bulk)
Ben jij dik geworden.. (verschillende keren)
zou je er niks aan gaan doen, mijn zoon doet aan fitness dat zou je beter ook doen.. (de beste)
funny.. heb er maar allemaal niks op gezegd... zie die mensen eens in de 20 jaar :-)
Maar als zegt weer veel van hoe de meeste denken...
 
-Als ik pijn heb, ziek ben, uitslag heb, gelijk wat:
Dat komt allemaal door die eiwitten die je neemt. (moeder)

-Zoveel gewicht nemen kan niet gezond zijn.

-Met die creatine moet je opletten, een vriend van me z'n stem is er helemaal door veranderd.
 
kreeg ik vanmorgen weer te horen

'' zo je bent dikker geworden fitness je niet meer''

''of ik was een front raise dumbbell aan het doen en komt er een dun gastje bij je staan en zegt; het lijkt wel alsof je moet poepen :O
 
gisteren op een familiebijeenkomst.. (zit nu in een bulk)
Ben jij dik geworden.. (verschillende keren)
zou je er niks aan gaan doen, mijn zoon doet aan fitness dat zou je beter ook doen.. (de beste)
funny.. heb er maar allemaal niks op gezegd... zie die mensen eens in de 20 jaar :-)
Maar als zegt weer veel van hoe de meeste denken...

Idd.
Ken ook een kerel die al een tijdje traint, hij is overigens zeer blij met zijn vooruitgang: van 70kg naar 63 in een half jaar.

-Als ik pijn heb, ziek ben, uitslag heb, gelijk wat:
Dat komt allemaal door die eiwitten die je neemt. (moeder)


-Zoveel gewicht nemen kan niet gezond zijn.

-Met die creatine moet je opletten, een vriend van me z'n stem is er helemaal door veranderd.

'da komt van dien boel daje pakt'
Toch wel één keer in de week mag ik dat aanhoren :D
Ik drink btw misschien 1 shake om de twee weken (gebruik ik enkel als ik niet aan mijn dagelijkse hoeveelheid 'gewone' voeding raak)
 
Newbees in de gym: "Ik wil niet meteen zo heel groot worden hoor"


Ik in de fitness; ik heb wel een kracht-massa schema voor je!
Beginnende sporter;ja maar ik wil niet te groot worden hoor:D
 
,, Waarom naar de sportschool is allemaal zo ver weg, tellsell werkt ook goed hoor !... ''

,, Waarom eet je zoveel word je echt niet breder van ofsow ''

Yup beide uitspraken van mensen uit de sportschool,

tjaah en de meest verstandloze ..

,, Beinvloed kauwgum je spiergroei '' MKAY ....
( no offense )
 
Newbees in de gym: "Ik wil niet meteen zo heel groot worden hoor"

Hahahahahahaha idd. Krijgen ze een schema voor 3 keer in de week, super licht, alles 2 x 25. Ja maar mevrouw de instructrice, ik wil niet direct zo breed worden hoor, ik ben al breed genoeg. (Aldus de man met > 25% BF)

Is allemaal vocht die spieren. Ronnie coleman duw je ook zo omver.

Die herken ik, word mij ook nog wel eens gezegd.

Alles wat Wesking zegt kan in dit topic gepost worden.

Sad but true. Heb ooit een post op dit forum gelezen van een newbie, die zei dat je om sterk te worden veel koolhydraten moest eten, en om 'lelijke dikke spieren' te krijgen veel vetten. Eiwitten werd je dik van. Zal eens kijken of ik die kan vinden, heb echt een uur dubbel gelegen.
 
Back
Naar boven