- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
."Om een strakke buik te krijgen moet je de buikspieren trainen", aldus mijn stiefmoeder. Terwijl ik rondloop met een vetpercentage van 18%..![]()
ik snap niet dat je zwaarder wilt worden, ik wil juist afvallen...
thnx ma...
Dat zou kunnen, maar dan opnieuw: een beetje intelligent persoon doet geen uitspraken over iets waarover hij/zij niets of weinig kent.Zijn niet dom maar gewoon onwetend en denken over verstand van te hebben, uitzondering daargelaten natuurlijk![]()
''Fons ziede gij die aders? Die gebruikt zeker anabolen.''

)Situatie: Zit een bak rijst te eten met kipfilet.
Collega's: "Zit je weer aan dat achterlijke dieet voor een wedstrijd ofzo?"
(nee ik eet gewoon gezond. Alles wat geen brood is moet wel avondeten zijn voor hun)
Situatie: Deadlift
Paar (meestal oudere) medesporters:
"Als je ouder bent zit je in een rolstoel hoor"
Zucht*

Dan zou kunnen, maar dan opnieuw: een beetje intelligent persoon doet geen uitspraken over iets waarover hij/zij niets of weinig kent.

Situatie: Zit een bak rijst te eten met kipfilet.
Collega's: "Zit je weer aan dat achterlijke dieet voor een wedstrijd ofzo?"
(nee ik eet gewoon gezond. Alles wat geen brood is moet wel avondeten zijn voor hun)
Situatie: Deadlift
Paar (meestal oudere) medesporters:
"Als je ouder bent zit je in een rolstoel hoor"
Zucht*
Eh overal in de wereld hoor, en zeker ook op alle andere foradan zijn er op dit forum verdacht veel mensen die zich dan alleen maar intelligent voordoen, maar het in weze niet zijn?
![]()

- Mensen die anabolen gebruiken hebben geen kracht, alleen maar showspieren.
- Ik was vroeger ook zo breed hoor. Oke, nu kan het mss kloppen, net 8 kg afgevallen door ziekte.
- Waarom heb je die spieren nodig?
- Mijn vriendje is ook heel breed. Als hij zijn t-shirt uit trekt zie je pas hoeveel spieren hij heeft. Wss is hij net zo breed als jij. Staat dat John Rambo figuur van 60 shredded kgs me daar wat schaapachtig aan te gapen.