XXL Nutrition

Probleem PC

Bezoekers in dit topic

Barryy

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 dec 2007
Berichten
1.776
Waardering
206
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
6%
Probleem bij pc

vanmiddag 2 identieke RAM reepjes erin gedaan (4 banks)
2 kleuren ... andere 2 reepjes zaten al in 1 kleur

Als ik nu opstart is het eerste wat ik krijg te zien het welkoms scherm van wi7

[Link niet meer beschikbaar]

ik kan dus niet meer in de bios en niet opstarten via de cd-rom , ik wil windows 7 opnieuw installeren

wat kan dit zijn ???

alvast bedankt

Geen piepjes etc , alles draait lampjes , fans etc
 
zonder de 2 latjes die je gekocht hebt werkt de pc wel?
 
je kunt beginnen met het terugplaatsen van het oude geheugen. Werkt dit wel, dan is het nieuwe geheugen het probleem. Werkt dit niet, dan is er mogelijk iets anders beschadigd.
 
Klik is tijdens het opstarten op F8, kan je dan ook niet selecteren waar vanaf je wilt opstarten?
 
Klik is tijdens het opstarten op F8, kan je dan ook niet selecteren waar vanaf je wilt opstarten?

zwart scherm , het eerste wat ik te zien krijg met opstarten is het welkomscherm van windows 7 :mad:
 
ondersteund je mobo wel 8GB ander een bios reset? effe dat batterijtje eruit halen
 
denk niet dat dit hardware matig is, anders zou je pc niet opstarten, dus je ziet de bios niet??? doe de spanning stekker eruit en weer erin
 
ondersteund je mobo wel 8GB ander een bios reset? effe dat batterijtje eruit halen

mobo ondersteund tot 32GB ddr2 ram , reset ook al gedaan ;)
 
Kun je opstarten in de veilige modus?
 
Gewoon opstarten zonder geheugenstrips erin. Als ie het dan wel doet ligt het probleem bij het geheugen, zo niet ergens anders ;)
 
Wat voor type moederbord heb je?
 
Ik ben bang dat je Windows corrupt is geraakt. Dit kan komen doordat je nieuwe ram stuk is. Deze zou je kunnen testen met Memtest 86.

Als deze stuk is, dan moet je Windows opnieuw installeren, en het geheugen vervangen.
Is de module niet stuk, dan moet je waarschijnlijk evengoed Windows opnieuw installeren, en hopen dat het een klein eenmalig foutje was van Windows
 
LOOOL die antwoorden. Don't panic.

Welk geheugen heb je? (oude+nieuwe)

Trouwens :roflol:
Als ik het goed lees weet ik al wat het is. Je hebt nu in totaal dus 4 geheugenstrips in je computer zitten?
 
Laatst bewerkt:
De pc werkt gewoon?

Je zit gewoon op de verkeerde toets te drukken bij opstart. F2 of delete proberen.

Gvd wat een warboel aan informatie dat je geeft, totaal niet relevant.
 
De pc werkt gewoon?

Je zit gewoon op de verkeerde toets te drukken bij opstart. F2 of delete proberen.

Gvd wat een warboel aan informatie dat je geeft, totaal niet relevant.

ik kan niks indrukken bij opstart , zwart beeld , wat ik al zei het eerste wat ik krijg te zien is welkomscherm van windows 7
 
ik kan niks indrukken bij opstart , zwart beeld , wat ik al zei het eerste wat ik krijg te zien is welkomscherm van windows 7

Druk gewoon op die f***** f2 of delete toets
 
gewoon de computer aanzetten en dan op de F2 toets rammen, als die niet werkt dan is het vaak de delete toets. Dan kom je vaak wel in de bios.
Bij mijn computer heb ik dit ook dat je pas beeld krijgt in windows.
 
Back
Naar boven