AndroidHealthClinic

Breaking News Dutch Strongman Cup 2011 "28 augustus"

Bezoekers in dit topic

Sorry jongens ik ga het echt verklappen!Was echt een leuke wedstrijd!!


1. Fouad
2. Rick vd Torre
3. Randolp Pander, freak of nature!! eerste wedstrijd ooit, sterk mofo! Huge ook!
4. Des
5.JP
6.Patrick (blessure)
7. Kelvin de Ruiter
8. Hyped
9. Kees Heins(blessure)

Highlights:

155kg log voor fouad en des
randoplh 18 reps car deads, fouad 19
Yoke 360kg 20m, fouad eerste met 14 nog wat en DES ALS TWEEDE met 17 nog wat! totaal verbaasd! Epic speed! Super proud van mn Choco!
Famer hold 4 gasten met meer dan 1.05 m ( 120kg farmers)
Tire flip, Duhhh... Rick met 24 nog wat sec!
Stones, Fouad enige die de hele set heeft gezet, 170kg 20 inch!
 
You failed your spoiler bro.
 
hele goede prestatie van rick zo te lezen... erg balen dat ik er niet bij kon zijn..alle deelnemers gefeliciteerd met jullie behaalde prestaties
 
Princevengetta, waar staat hij highlights dat ik de tractor band tot 4x toe recht heb gezet :mad:
 
destrey 4 president
 
Was een dikke wedstrijd, zag er zo ook weer top georganiseerd uit, balen dat je zo moet stressen om die gymzaalvloer...

Gefeliciteerd met de winst Fouad, fysiek is ook echt dik in orde man!
 
succes en ik kom zo ff kijken. helaas door een lichte blesure kan ik niet mee doen.
maar ben blij dat Randolf mee doet. ben super benieuwd hoe hij het doet.
hoop de verrassing van vandaag!

zoals ik al dacht. Randof de grote verrassing. top gedaan jongen, hey en 24 jaar dus kan nog wel ff mee.
vond het erg leuk om ff te kijken... :) verder iedereen gefeliciteerd en hoop dat Patrick z,n blesure mee valt.
goed georganiseerd foad. top
 
Leuke dag gehad gisteren. Mag gezegd worden dat de organisatie en wedstrijdleiding gewoon goed was. De wedstrijd verliep lekker vlot en soepel. Dank voor de speaker, laders en scheids mede door deze jongens is dit toch allemaal mogelijk!
 
Gefeliciteerd iedereen. Fouad ook, ik was niet blij met het feit dat de wedstrijden in hetzelfde weekend vielen maar net zoals vorige keren lees ik dat de wedstrijd weer perfect georganiseerd is en dat is toch een prestatie alleen al. Sterke prestatie ook met een set stones tot 170 van 20 inch.

En Des onze chocoteddy geweldig 2e op de yoke haha man prachtig als dit soort snelheid in onze teddy zit gekoppeld met die belachelijke kracht dan is het een kanshebber op elke wedstrijd.
 
En Des onze chocoteddy geweldig 2e op de yoke haha man prachtig als dit soort snelheid in onze teddy zit gekoppeld met die belachelijke kracht dan is het een kanshebber op elke wedstrijd.
secret speed training @ simson :p
 
Of misschien liet de tape los op zijn schoen en wilde hij klaar zijn voor zijn schoen uit elkaar viel?
 
nee eerder klaar = eerder eten :D
 
hahaha ja dat zal het wrs zijn.
 
100_5066.jpg
 
Dutch Strongman Cup 2011

Hallo allemaal,

Afgelopen zondag hebben we een superwedstrijd gehad in Hellevoetsluis.
Er waren 9 sterke jongens aan de start met een indrukwekkende Randolf.
Op zijn eerste wedstrijd gelijk een 3de plek pakken en daarmee toch jongens achter je laten die al jaren meedraaien is indrukwekkend.
Ik denk dan ook dat dit een echte topper gaat worden.

Ik wil hierbij alle deelnemers bedanken en ook de de wedstrijdleiding (Emiel Visser en Richard Driven)
En natuurlijk de helpers(Sander,Maarten,Ziyed,Dick)
En de speaker Jonathan.

Voor de rest
-Rick was weer sterk als altijd en liet weer zien dat hij de beste is op de wheelflip in Nederland .
-Randolf tja wat moet ik daar nog meer van zeggen,gewoon erg goed
-Destrey draaide een superwedstrijd en liet zien dat hij volgend jaar gewoon gaat meestrijden voor een plek in de finale
-Jan Pieter draaide een solide wedstrijd waar meer in zat voor hem.
-Patrick had jammer genoeg teveel last van zijn rugblessure en heeft daardoor niet echt een lekkere wedstrijd kunnen draaien
-Kelvin was goed bezig,maar de hoeveelheid wedstrijden die hij draait begint er misschien toch in te hakken.
-Roy was ook sterk,maar had wat pech jammer genoeg
-Kees is jammer genoeg na het 2de onderdeel uitgevallen door ook een rugblessure

Nogmaals bedankt iedereen
 
zoals ik al dacht. Randof de grote verrassing. top gedaan jongen, hey en 24 jaar dus kan nog wel ff mee.
vond het erg leuk om ff te kijken... :) verder iedereen gefeliciteerd en hoop dat Patrick z,n blesure mee valt.
goed georganiseerd foad. top


leuk dat je er was dennis
 
dus wie komen er nu dan naar Hank ?

begreep dat Richard v/d Linden hier ook gaat meedoen :)
 
Back
Naar boven