MohamedZoundri
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 62
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 145kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wie zegt dat zijn kanzen kleiner worden? lekker vertrouwen. Enzo is er vol voor gegaan dit jaar en dan moet een fouad ,patrick of achmed geen excuus zijn. Als hij fit is maakt hij evenveel kans als anders.
Maar verdienen mensen het dan niet meer die tijdens de kwalificatierondes net achter het net visten?
Eigenlijk is het allemaal heel simpel, richt een organisatie op die vaste regels hanteert, en iedereen gelijke kansen geeft .Mwaa dat had ook gekund! Alleen als ik zo het stukje lees over de definitie van een wildcard, wat Tjeu poste, dan vind ik dat best begrijpelijk eigenlijk en dan valt er volgens mij ook weinig aan op te merken... Toch had het ook niet mis staan als er jongens meegingen naar de halve finale die ook veel of alle kwalificaties mee hebben gedraaid. Er valt voor beide mogelijkheden wat te zeggen. Het is misschien wel een slim idee een soort van reglement vast te stellen over het doorschuiven en doorplaatsen maar ook over bijvoorbeeld onderdelen zodat het voor iedereen altijd duidelijk is wat wel kan en niet. Houdt trouwens ook in de gaten dat dit systeem nog nieuw is en het voor de organisatie ook vast wel even zoeken is...
wie zegt dat zijn kanzen kleiner worden? lekker vertrouwen.
Jongens jongens... wat een ophef.
Ik snap jullie punt, maar het gaat om een wildcard.
In de sport spreekt men van een wildcard als in een sportevenement, waarvoor bepaalde selectiecriteria gelden, een speler of een team kan worden uitgenodigd door de organisatie terwijl deze niet aan de selectiecriteria voldoet. Redenen waarom een wildcard aan een bepaalde speler of team wordt gegeven, kunnen bijvoorbeeld zijn:
Titelverdediger;
Sterke speler of een sterk team die om een of andere reden niet aan selectiewedstrijden hebben meegedaan;
Speler/team die afkomstig is uit stad, regio of land waar het evenement wordt georganiseerd;
Speler/team die populair is bij het publiek;
Speler/team die van iets lager niveau is dan de rest van de deelnemers, maar snel beter wordt of anderszins veelbelovend is;
Speler die na een langdurige blessure terugkeert.
Ik als vaste wildcardatleet snap de wildcard! Echter zou ik het zelf logisch vinden dat de nummers 6/7 etc van wedstrijden doorschuiven naar die plekken in de halve finale als er plekken over zijn en niet atleten die geen enkele voorronde hebben gedaan. Laten we wel wezen ook Jarno heeft zich na zijn bovenbeenmegablessure weer moeten plaatsen en kreeg geen wildcard voor de finale om scheve gezichten te voorkomen....
Zwaarder door de deelnemers of worden de onderdelen ook zwaarder?
Hoop dat laatste want een max boom of deadlift zou ik daar graag zien.
dus kwalis afschaffen en de grote namen automatisch geplaatst! Niels Gordijn had er vorig jaar niet moeten staan want arno louwersma heeft al eens op de finale gestaan dus die zou een wildcard gehad moeten hebben!
Sarcasme mode uit: Mo, Pattrick deed vorig jaar niet mee en heeft al 2 jaar NIKS gepresteerd, hoe graag ik hem ook zie als (fitte) athleet, als je je niet kwalificeert doe je niet mee, zo zou het moeten zijn!
en nee ik maak me er niet druk over, ik ga toch kijken voor de strijd tussen jarno, alex, jitse, jan, niels etc., of nu fouad/pattrick/mike wie dan ook meedoet kan mee eerlijk gezegd weinig schelen, sterk zijn ze allemaal, dat staat vast!
Ik kijk op de site http://sport-o-med.nl en zie dat Matthieu Onderdijk in de lijst staat, Angelo van der Pas komt er niet in voor.
Het gaat hier volgens mij om de 4e voorronde en zie Matthieu niet in de uitslag vermeld.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-man-nl-2014-a-360226/index3.html#post8497246
Klopt inderdaad mc chick ! Ik dacht namelijk ook net als vele andere dat er doorgeschoven werd maar dat geld dus alleen voor de top 5. Ik ging dan ook nadat ik het zag meteen duidelijk zoeken door jarno en marcel te contacten. Hun hebben mij goed en snel geïnformeerd wat ik erg waardeer alleen mochten het niet baten.
ik sta nu als het goed is 'reserve' er zijn er ook al 2 afgemeld Fouad en Destrey dus misschien kom ik er alsnog bij!