AndroidHealthClinic

Breaking News Dutch Strongman Cup 2011 "28 augustus"

Rechterbeen van de finale.

Piet en ik doen mee Fouad! vette onderdelen trouwens hoop alleen wel dat de stenen gaan lukken tegen die tijd want loop nog steeds te k*tten met me pols maar doe
gewoon mee.

masterlifter doe jij en piet dan nog wel mee in brielle of zeggen jullie die ook af?

• Topic Starter Topic Starter
zaterdag brielle...en ik ben niet zo hardcore :P

[
Ik ga zaterdag naar Gijs, kom ik die week daarop even bij jou trainen
lijkt me leuk.[/QUOTE]

is goed man,laat maar even weten

Fouad,

ik zou serieus graag mee doen. Ik ben goed in vorm en wil het laten zien. Helaas heb ik echt weinig wedstrijden om dit te laten zien en op NK was het er niet echt uitgekomen om zo maar te zeggen. Deze wedstrijd heeft de juiste onderdelen daarvoor. Maar ik heb de dag ervoor een vrijgezellen feest. Een goede maat va me gaat trouwen en staat niet bekend van het kaliber 'soft-feesten'. Dus helaas!! Mocht er nog verandering komen, dan doe ik mee!

Alex

Fouad,

ik zou serieus graag mee doen. Ik ben goed in vorm en wil het laten zien. Helaas heb ik echt weinig wedstrijden om dit te laten zien en op NK was het er niet echt uitgekomen om zo maar te zeggen. Deze wedstrijd heeft de juiste onderdelen daarvoor. Maar ik heb de dag ervoor een vrijgezellen feest. Een goede maat va me gaat trouwen en staat niet bekend van het kaliber 'soft-feesten'. Dus helaas!! Mocht er nog verandering komen, dan doe ik mee!

Alex

Dat is erg jammer Alex,ik had gehoopt dat je erbij zou zijn.
Maar het is natuurlijk te begrijpen dat je ook nog je leven naast het strongman hebt.
Heel veel plezier op het vrijgezellen feest en niet te dronken worden,want als ze jou naar huis moeten dragen krijgen ze het zwaar:D:D

Haha nee man vorige jaar was ook geen goed idee, kan dan nie optimaal presteren..dan lijkt meedoen een beetje nutteloos..ik ga wel proberen te komen kijken

Mo,weet jij of er nog jongens uit friesland meedoen?
Zoals Johan,Kelvin,Arno en Jan?
Kan je dat even voor mij vragen aub.
we willen wel graag een stuk of 14 deelnemers hebben

Highland games

Vandaag een gesprek gehad met iemand van de highlandgames.

De top 3 van de Dutch Strongman Cup Kwalificeert zich voor de Highland kampioenschappen in Hank.

We hebben jammer genoeg een paar afmeldingen dus het zou erg leuk zijn als we wat meer aanmeldingen krijgen.
Hoe minder deelnemers hoe minder animo in de toekomst van bv een gemeente en sponsors voor een nieuwe Sterkste man wedstrijd.

Het zou leuk zijn als de jongens zich meer zouden gaan laten zien dan op een kwalificatie.

Sportieve groeten
Fouad hsaini

voor de goede orde: de Highlander in Hank is een Challenge, dat is mix tussen HG en SM.

vorig jaar de onderdelen: caber, hooggooien, Husafell, boomstamtillen, timberwalk en de pole push

voor de goede orde: de Highlander in Hank is een Challenge, dat is mix tussen HG en SM.

vorig jaar de onderdelen: caber, hooggooien, Husafell, boomstamtillen, timberwalk en de pole push

???

Heb de flyer gisteren gekregen en daar staat op Finale NK Highland Games.
Maar nu weten we gelijk de onderdelen. Is alleen maar leuk dat het een mix is tussen Strongman en Highlandgames.

Het zijn 2 losse wedstrijden: de finale A-klasse ONK Highland Games én de strongest Highlander ! Voor de finale moet je plaatsen door minimaal 8 HG wedstrijden te hebben meegedaan in de A-klasse ! De strongest Highlander was volgens mij een open klasse, maar begrijp van jou dat je je moet kwalificeren via jouw wedstrijd. Dat was mij nieuw.

Het ONK wordt georganiseerd door de HGF, de Strongest Highlander door de jongens van SHEA zelf, wel met medewerking van HGF.

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 09:56 ----------

http://www.heavyevents.nl/

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 09:57 ----------

met wie heb jij gesproken dan, Fouad ? met André de Heus ?

Laatst bewerkt:
Het zijn 2 losse wedstrijden: de finale A-klasse ONK Highland Games én de strongest Highlander ! Voor de finale moet je plaatsen door minimaal 8 HG wedstrijden te hebben meegedaan in de A-klasse ! De strongest Highlander was volgens mij een open klasse, maar begrijp van jou dat je je moet kwalificeren via jouw wedstrijd. Dat was mij nieuw.

Het ONK wordt georganiseerd door de HGF, de Strongest Highlander door de jongens van SHEA zelf, wel met medewerking van HGF.

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 09:56 ----------

http://www.heavyevents.nl/

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 09:57 ----------

met wie heb jij gesproken dan, Fouad ? met André de Heus ?

Het komt inderdaad van Andre de Heus af.
Een vrouwelijke collega van hem Sabine Schouten.

Dan zal het misschien de open klasse zijn.

he fouad,

\ik weet et niet man ik ben hun manager niet:p moe je ze ff belle of mailen man...

Wanneer was die demo nou fouad?

Terug
Naar boven