MuscleMeat

31 Mei - Halve Finale Sterkste Man NL - BORGER

Bezoekers in dit topic

Johan 5 toch?
 
4. Randolf
5. Johan
6. Matthieu
7. Angelo

En voor de rest weet ik het ook niet. :P
 
Bas ging echt als een malle, en hij had niet eens onderdelen getraind zei hij!!!!
 
Damn Johan er niet bij? Had dat niet verwacht.
Felicitaties aan de top 3
 
Johan stond op een kwali plek maar kreeg bij de stones de eerste stone op zijn voorhoofd, daarna was hij duidelijk into 9 tellen en ondanks verwoede pogingen lukte het hem niet zijn wedstrijd te redden, erg sneu.
 
Johan stond op een kwali plek maar kreeg bij de stones de eerste stone op zijn voorhoofd, daarna was hij duidelijk into 9 tellen en ondanks verwoede pogingen lukte het hem niet zijn wedstrijd te redden, erg sneu.

sow
 
Randolf had echt bijna de laatste steen er op, ik weet niet of het uitgemaakt had anders. Maar had hem ook wel de finale gegund.

Maar Jitse zal dit jaar niet mee doen lijkt me, dus waarschijnlijk is er een plek vrij.
 
Foto's

Zie: [Link niet meer beschikbaar]
 
Ondanks geen voorbereiding toch die plek gepakt.
André bol deze was voor jou en voor mijn maatje rick van der torre,die in een verschrikkelijke situatie zit door een slopende ziekte van zijn neef. Op naar de finale en knallen daar voor je neef,Andre en voor ome Cor die ons altijd steunt.

André bol rust in vrede je zal altijd herinnerd worden
 
Laatst bewerkt:
Vandaar je blik naar boven steeds.. Prachtig gebaar...
 
Was een mooie wedstrijd. Onder de de indruk van Bas en Fouad, maar ook van alle "nieuwelingen" (zeker in mijn ogen).

Jiste, misschien kun je zelf uitsluitsel geven over het feit of je wel of niet aan de finale meedoet?
 
Johan stond op een kwali plek maar kreeg bij de stones de eerste stone op zijn voorhoofd, daarna was hij duidelijk into 9 tellen en ondanks verwoede pogingen lukte het hem niet zijn wedstrijd te redden, erg sneu.

Herkenbaar... ontzettend klote, spanning doet dat soms met je.
 
Ik doe niet mee, looponderdelen zijn nog te gevaarlijk.
 
Jullie mogen mn titel wel een jaartje lenen ;)

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Als ik maar de helft van de onderdelen kan doen dan geef ik liever m'n plekje aan iemand die wel alles kan. Toch?
Mijn tijd komt wel weer.
 
idd gewoon lekker de focus op volgend jaar ! eerst 100% herstellen
 
Jullie mogen mn titel wel een jaartje lenen ;)

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Als ik maar de helft van de onderdelen kan doen dan geef ik liever m'n plekje aan iemand die wel alles kan. Toch?
Mijn tijd komt wel weer.

Jaa is zeker waar! Ik zie je vast en zeker het jaar erop wel weer!
 
Back
Naar boven