XXL Nutrition

31 Mei - Halve Finale Sterkste Man NL - BORGER (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je loopt hier nu wel weer te kakelen hoe het allemaal volgens jou moet. Maar als ik je spreek zit er geen onvertogen woord tussen. Vindt dat je nu flink babbels hebt. Beetje jammer!
Organiseer zelf eens iets en doe het maar beter! Dan mag je terug komen en met je vingertje wijzen!

Achja Jarno, iedereen kent 'Prosteenstoter' en zijn provocaties inmiddels wel.. Geen aandacht aan besteden.
 
Achja Jarno, iedereen kent 'Prosteenstoter' en zijn provocaties inmiddels wel.. Geen aandacht aan besteden.

Wat ben je toch weer een hielenlikker en onvolwassen kneus "HankMcCoy"... Er word hier vanalles gezegd en je moet mijn reactie er weer uitnemen die helemaal niet als provocatie was bedoeld... Heb aan Jarno via fb uitgelegd wat ik er wel mee bedoelde...

Hou je post gewoon tot kontekussen en je ene training per week posten, in plaats van mij te flamen met ouwe koeien en onzin wat helemaal niet terrecht is...

xx, Dominique
 
Zo, jij laat je weer kennen Domie.

Excuses als ik een gevoelige snaar heb geraakt.

Gr
 
Nog 1 weekje heren dan moet het gebeuren!!!
 
Ik kijk op de site http://sport-o-med.nl en zie dat Matthieu Onderdijk in de lijst staat, Angelo van der Pas komt er niet in voor.

Het gaat hier volgens mij om de 4e voorronde en zie Matthieu niet in de uitslag vermeld.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-man-nl-2014-a-360226/index3.html#post8497246

Ik was reserve atleet. En automatisch dus doorgeschoven.
Uiteraard vind ik het zuur voor Angelo, maar het is niet zo dat ik zijn plek heb ingepikt of iemand heb omgekocht.

Ik ben wel heel blij dat de organisatie heeft gezien dat ik sterk zat ben voor de halve finale, maar door omstandigheden het niet volledig heb kunnen laten zien.
 
Klopt inderdaad mc chick ! Ik dacht namelijk ook net als vele andere dat er doorgeschoven werd maar dat geld dus alleen voor de top 5. Ik ging dan ook nadat ik het zag meteen duidelijk zoeken door jarno en marcel te contacten. Hun hebben mij goed en snel geïnformeerd wat ik erg waardeer alleen mochten het niet baten.
ik sta nu als het goed is 'reserve' er zijn er ook al 2 afgemeld Fouad en Destrey dus misschien kom ik er alsnog bij!



Heeft Fouad Afgemeld???
Dat wist ik niet..... zal het aan hem vragen;)

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

dus kwalis afschaffen en de grote namen automatisch geplaatst! Niels Gordijn had er vorig jaar niet moeten staan want arno louwersma heeft al eens op de finale gestaan dus die zou een wildcard gehad moeten hebben!

Sarcasme mode uit: Mo, Pattrick deed vorig jaar niet mee en heeft al 2 jaar NIKS gepresteerd, hoe graag ik hem ook zie als (fitte) athleet, als je je niet kwalificeert doe je niet mee, zo zou het moeten zijn!

en nee ik maak me er niet druk over, ik ga toch kijken voor de strijd tussen jarno, alex, jitse, jan, niels etc., of nu fouad/pattrick/mike wie dan ook meedoet kan mee eerlijk gezegd weinig schelen, sterk zijn ze allemaal, dat staat vast!


Beetje jammer al deze uitspraken.......
weet ook absoluut niet waar al deze uitspraken ineens vandaan komen.
Als ik je zie op wedstrijden ben je vriendelijk en rustig.
Achter je toetsenbord kom je toch anders over.
maar waarschijnlijk is het allemaal goed bedoeld:rolleyes:
maar ben toch blij dat niet iedereen jou mening deelt


Dit even voor de rest:

Door mijn werk was en ben ik de laatste tijd totaal niet in de gelegenheid geweest om te trainen en/of wedstrijden te draaien. Buiten de Champions league op de fibo om.
En het is een hobby mensen.......dus chill even........ik hou van de sport maar het is en blijft een uit de hand gelopen hobby.
De halve finale doe ik dus ook met plezier en verwacht er niet teveel van......... meer me eigen te pushen om in tijden van tijdsnood desondanks te presteren.
 
relax big F, heb het beste met je voor en zie zowel als jou als pattrick graag bezig, alleen ben ik geen fan van ieder wildcard systeem, bij welke sport dan ook... that's all, naar niemand iets persoonlijks... peace
 
Erg jammer voor Angelo.
 
Heeft Fouad Afgemeld???
Dat wist ik niet..... zal het aan hem vragen;)

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------




Beetje jammer al deze uitspraken.......
weet ook absoluut niet waar al deze uitspraken ineens vandaan komen.
Als ik je zie op wedstrijden ben je vriendelijk en rustig.
Achter je toetsenbord kom je toch anders over.
maar waarschijnlijk is het allemaal goed bedoeld:rolleyes:
maar ben toch blij dat niet iedereen jou mening deelt


Dit even voor de rest:

Door mijn werk was en ben ik de laatste tijd totaal niet in de gelegenheid geweest om te trainen en/of wedstrijden te draaien. Buiten de Champions league op de fibo om.
En het is een hobby mensen.......dus chill even........ik hou van de sport maar het is en blijft een uit de hand gelopen hobby.
De halve finale doe ik dus ook met plezier en verwacht er niet teveel van......... meer me eigen te pushen om in tijden van tijdsnood desondanks te presteren.

Misschien nog is op je gemak het topic doorlezen? Volgens mij wordt het vrij duidelijk onderbouwt. En het is niet persoonlijk ofzo.
 
Kan iemand het adres posten waar de halve finale wordt gehouden?
 
Tja, inderdaad beetje overbodige vraag geweest misschien haha.
 
Las op FB dat Bjorn en Angelo nu in de halve finale zitten, dus gok dat er 2 out zijn ?
 
Destrey deed sowieso al niet meer mee, weet niet wie die ander is!

Nice voor Angelo en Björn!
 
iedereen heel veel succes vandaag
 
Ben benieuwd! Go Mike en matthieu!
 
1. Bas
2. Fouad
3. Enzo
 
Laatst bewerkt:
Van harte Bas, Fouad en Enzo!
 
Back
Naar boven