XXL Nutrition

Stelling Doe jij je I.M.-injecties bij jezelf?

Bezoekers in dit topic

Ik prik ook zelf, vooralsnog alleen benen zelf gedaan.

Wil volgend jaar igf en korte esters gaan doen.
Voor igf pre of post workout in de te trainen/getrainde spier. Korte ester wou ik gaan rouleren tussen quads, delts en kuiten, iemand ervaring met kuiten prikken?
Igf etc etc gaat in de kuiten. test prop en winstrol zou ik zeker niet doen.
 
Igf etc etc gaat in de kuiten. test prop en winstrol zou ik zeker niet doen.

Is dan voor eod test p mast p etc quads en delts wel genoeg om te rouleren?
Igf zet ik afhankelijk van getrainde spieren, dan zal igf ook een keer in borst, biceps, triceps, quads en lats gaan.
 
Is dan voor eod test p mast p etc quads en delts wel genoeg om te rouleren?
Igf zet ik afhankelijk van getrainde spieren, dan zal igf ook een keer in borst, biceps, triceps, quads en lats gaan.

Dat denk ik wel. Je hebt de ene week 3, de andere 4 injects en 4 spots dus elke spot net geen 1x/week. Komt erbij dat quads groot oppervlak bestrijken en daar dus ook kunt rouleren. Als je er nog beide glutes bijdoet zit je helemaal goed.
 
Gaan de plekjes waar je geïnjecteerd hebt op een gegeven moment helemaal weg?
 
Normaal liet ik het altijd doen door me vriendin maar sinds kort doe ik t zelf in me schouders:cool:
 
Gaan de plekjes waar je geïnjecteerd hebt op een gegeven moment helemaal weg?

Ik heb in de glutes uberhaupt geen last van plekjes. Na de injectie lijkt het of er niets is gebeurd.
 
igf kan overal geinjecteerd worden. als het maar in je systeem terechtkomt.
plaatselijke groei zal het niet met zich meebrengen.
alsmede is igf waterbased, oftewel heeft niks met een olie achtige injectie te maken van AAS, aas duurt ff voor het wordt opgenomen. igf etc is direct na inject opgenomen.

plekjes kunnen weggaan,
maar injecteer je veel zal je last krijgen van litteken weefsel, harde platen waar je niet doorheen prikt. en ophopingen test/aas waar je soms met aspireren nog zooi uit trekt..
 
Alleen HCG injecteer ik zelf in mijn bevenbeen. Nooit last van. Test e.d. laat ik in mijn bil spuiten, omdat ik hier simpelweg zelf niet bij kan, dus aspireren zou helemaal niet lukken.
Vloeistoifen op oliebasis in mijn bevenbeen is geen optie, omdat ik daar te lang last van heb.

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 12:39 ----------

Bovenbeen dus.

Dit begrijp ik echt niet. Niet aan je bil kunnen. Poepsimpel ;), en aspireren ook. En ik ben zeker niet lenig.
 
Zelf in glutes en quadriceps. Ik moet ook wel toegeven dat billen moeilijk kunnen zijn, vooral het aspireren, dan zit je zowat rond te draaien met die naald. Bovendien doe ik het ook altijd aan mijn rechterkant, links bil gaat helemaal niet.
 
Ik zet ze zelf in me bil het is even wennen idd.(kruis maken rn dan rechts boven)

heb ze ook 1 maal in me benen gezet en is ook goed te doen.

(Hand boven de knie en in de dij enbdaartussen spuiten)
 
Ik zet ze zelf in me bil het is even wennen idd.(kruis maken rn dan rechts boven)

heb ze ook 1 maal in me benen gezet en is ook goed te doen.

(Hand boven de knie en in de dij enbdaartussen spuiten)

Sorry, kan je dat uitleggen? Ik kan me hier geen voorstelling bij maken.
 
Simpel voor de bil:

je maakt een denkbeeldig kruis op je bil en zet je injectie in het vakje rechts boven.

voor bovenbeen legde ik mijn hand (vingers tegen de knie) en mijn andere vanaf (heup) naar me andere hand toe. Het vlak wat daar tussen zit zette ik mijn injectie.

Zal straks de link posten waar ik het vandaan heb zit nu op me telefoon.

http://www.spotinjections.com/index3.htm
 
Laatst bewerkt:
toen ik On was is glutes/delts geen probleem. gaat allemaal easy
vond t alleen heeel vervelend dat ik linker glute bijna altijd bloed trok, en rechts nooit problemen. meer mensen daar last van ?

Heb ik de laatste tijd ook kix dat ik links in m'n gluteus bloed trek bij aspireren is dat nu omdat ik e5d 2gr zet,ik krijg het er soms niet ingespoten dus ik vraag me af of er nog veel aas in m'n bilspier zit van de vorige inject???
 
Heb ik de laatste tijd ook kix dat ik links in m'n gluteus bloed trek bij aspireren is dat nu omdat ik e5d 2gr zet,ik krijg het er soms niet ingespoten dus ik vraag me af of er nog veel aas in m'n bilspier zit van de vorige inject???

e3d 1gr zetten?!
 
e3d 1gr zetten?!

test zet ik e5d en bold zet ik om de week omdat bold langere ester is,maar ik ga bridgen nu op 125mg voor 8 a 10 weken(of beter helemaal off gaan)om dan terug te knallen?
 
Altijd zelf, Af en toe is door iemand anders. 1x voorgehad dat iemand anders het deed en die schoot er effe verkeerd in seg :eek: sindsdien meestal zelf , duurt wel wat langer en voel je een klein beetje meer maar hellemaal niet in erge maten. Waar heb je die instructie filmpjes trouwens gevonden ? Ga ook eens beginnen rondkijken voor zelf in de borst te injecteren. Nog nooit gedaan. :D
 
Gewoon zelf. Alleen de allereerste prik heb ik door iemand anders laten doen. Dat was een blunder met hematoom tot gevolg. Anderhalve week op bed gelegen. 3 weken last van gehad. Na die eerste altijd zelf gedaan. Tot nu toe altijd been.

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 12:11 ----------

test zet ik e5d en bold zet ik om de week omdat bold langere ester is,maar ik ga bridgen nu op 125mg voor 8 a 10 weken(of beter helemaal off gaan)om dan terug te knallen?

Beter ga je 3 a 4 maanden off en laat je je bloed controleren. 2 gram zetten en dan zo makkelijk omspringen met je gezondheid...
 
Altijd al bij mezelf gedaan. Eerste keer beetje onwennig geweest, maar was achteraf gezien nergens voor nodig geweest...

Suc6.
 
Dit begrijp ik echt niet. Niet aan je bil kunnen. Poepsimpel ;), en aspireren ook. En ik ben zeker niet lenig.

Ik vind het knap dat, als de de spuit erin zit, je met de ene hand de spuit vasthoudt en met de ander aspireert. Ik krijg het niet voor elkaar :-)
 
ja ben een doe het zelver in boven been stelt geen ruk voor nooit gedacht dat het zo makkelijk zou gaan;)
 
Back
Naar boven