MuscleMeat

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat jij nog niet helemaal weet hoe een wedstrijdvoorbereiding eruit ziet. Wat je ook gebruikt het blijft afzien is niet leuk en zwaar.
negeer hem zn jimmies zijn alleen rustled omdat die niet durft te juicen
 
Wat is afzien? Dat is natuurlijk een buitengewoon subjectief en relatief begrip. Mensen die altijd topprestaties leveren in het leven zullen het niet snel als afzien beschouwen.

Hoe goed vind je het van jezelf dat je een cut doorstaat? Mensen die cum laude afstuderen en in het werkende leven tot de top behoren zullen dit peanuts vinden. Soms moet je nu eenmaal dingen doen je niet leuk vind.

Je hebt natuurlijk mensen die hun hele leven niets hebben bereikt en dan gaan trainen en zichzelf dan onmiddellijk schouderklopjes gaan geven.

bodybuilding: trainen, eten en slapen. Is natuurlijk geen afzien. Het wordt pas afzien wanneer je het moet combineren met verplichtingen op je werk, je gezin, etc. En ja, tijdens het cutten misschien. Maar eerlijk is eerlijk, da's voor een groot deel zelfbeheersing. Mentale power (vraag Killy).

Nogmaals het is allemaal relatief!
 
negeer hem zn jimmies zijn alleen rustled omdat die niet durft te juicen

+1

Account gemaakt in december 2012. Zeker een loser die zijn eigen account niet durft te gebruiken om jou ''af te zeiken.''
 
+1

Account gemaakt in december 2012. Zeker een loser die zijn eigen account niet durft te gebruiken om jou ''af te zeiken.''

Please stop :roflol:


Ik heb duidelijk andere visie op bb en aas dan sommigen hier.
Dat maakt jullie niet slecht en dat maakt mij niet slecht. Het is jouw lichaam dus doe er mee wat je wilt.
 
Please stop :roflol:


Ik heb duidelijk andere visie op bb en aas dan sommigen hier.
Dat maakt jullie niet slecht en dat maakt mij niet slecht. Het is jouw lichaam dus doe er mee wat je wilt.


dan word het hoog tijd om je visie te herzien,

want veel heeft het je nog niet gebracht :trollface:
 
tumblr_mb4gwfODUc1rex2nqo1_250.jpg
 
On my way to the top !!. Kans bestaat dat ik volgend jaar de flex doe dan wel C-klasse ik wil mezelf gaan supper size nu en dan met ongeveer 110kg het podium op en droger als laatste keer. Ja ik leg de latt steeds hoger voor mezelf het lichaam laat wel merken of die meedoet of niet
 
On my way to the top !!. Kans bestaat dat ik volgend jaar de flex doe dan wel C-klasse ik wil mezelf gaan supper size nu en dan met ongeveer 110kg het podium op en droger als laatste keer. Ja ik leg de latt steeds hoger voor mezelf het lichaam laat wel merken of die meedoet of niet

Ga d'r voor!
 
Laten we om het topic wat leuker te maken voorstellen dat iedereen met dat ****ing gebitch een fotootje van zichzelf mee post. Omdat jullie gewoon tering jaloers zijn dat deze jongen (en ja met aas gebruik) er beter uit ziet dat jullie stelletje internet rukkers er ooit van je lezen uit zal zien! Als je nou wat harder werkt in de gym ipv je toetsen in te blijven drukken op je toetsenbord zal het misschien ooit nog worden met je.
 
Please stop :roflol:


Ik heb duidelijk andere visie op bb en aas dan sommigen hier.
Dat maakt jullie niet slecht en dat maakt mij niet slecht. Het is jouw lichaam dus doe er mee wat je wilt.
metje stats lift je niet eens
 
Laten we om het topic wat leuker te maken voorstellen dat iedereen met dat ****ing gebitch een fotootje van zichzelf mee post. Omdat jullie gewoon tering jaloers zijn dat deze jongen (en ja met aas gebruik) er beter uit ziet dat jullie stelletje internet rukkers er ooit van je lezen uit zal zien! Als je nou wat harder werkt in de gym ipv je toetsen in te blijven drukken op je toetsenbord zal het misschien ooit nog worden met je.

Zou wel leuk zijn als ze zelf foto's mee plaatsen. Misschien dat we hun dan weer kunnen helpen zelf ook te groeien.
 
Ga je meer pics posten? je avatar lijkt bigger en droger
 
Laten we om het topic wat leuker te maken voorstellen dat iedereen met dat ****ing gebitch een fotootje van zichzelf mee post. Omdat jullie gewoon tering jaloers zijn dat deze jongen (en ja met aas gebruik) er beter uit ziet dat jullie stelletje internet rukkers er ooit van je lezen uit zal zien! Als je nou wat harder werkt in de gym ipv je toetsen in te blijven drukken op je toetsenbord zal het misschien ooit nog worden met je.

Ik zie bij jou avatar geen icoon waardoor ik je foto's zie.
 
Zou wel leuk zijn als ze zelf foto's mee plaatsen. Misschien dat we hun dan weer kunnen helpen zelf ook te groeien.
Eerlijk gezegd moet je hier op DBB toch niet al te veel hulp verwachten.
Of dat is/was bij mij toch niet het geval.

Volgens mij worden alle mensen met kennis zoveel lastig gevallen met gehaat en AAS enz dat ze de hoop hebben opgegeven.
 
Nog een paar foto's van de flex cup 2012

21766_300903326688768_1614208962_n.jpg


IMG_0501.jpg


380815_229583580507385_90018348_n.jpg
 
rugfoto is wel ziek, 2de pic komt dat door de gyno of is je tepel altijd zo qua structuur? Bij 3de pic is die wel normaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven