XXL Nutrition

BCAA's en Creatine

Armato

Novice
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
84kg
Hallo,

Ik wil (weer) gaan beginnen met creatine en BCAA's, welke adviseren jullie om te gebruiken? (Het liefst te koop op body&fit)

Bij voorbaat dank allen.

Kan je ook vertellen waarom je bcaa wilt gebruiken?

En waarom van B&F?

En waarom gebruik je de zoekfunctie niet?

En waarom zijn bananen krom?

Waarom is er hier geen supermarkt open?

Omdat dit het makkelijkste is lijkt mij, en ik hier wel vaker supplementen koop. Maar ik zei 'het liefst' omdat ik dit bedrijf ken, en andere bedrijven niet ken qua service etc.

Je kent B&F duidelijk helemaal niet, dan zou je niet per se daar willen bestellen.

• Topic Starter Topic Starter
Kan je ook vertellen waarom je bcaa wilt gebruiken?
Ik had nagevraagd in de sportschool waar ik heen ga of het essentieel is dat ik de aminozuren binnenkrijg die in BCAA's zitten, en daar zeiden ze dat het je zeker helpt en dat het nooit kwaad kan. Vandaar dat ik hier eens mee wou beginnen, om te kijken of ik er daadwerkelijk van profiteer.

Ik had nagevraagd in de sportschool waar ik heen ga of het essentieel is dat ik de aminozuren binnenkrijg die in BCAA's zitten, en daar zeiden ze dat het je zeker helpt en dat het nooit kwaad kan. Vandaar dat ik hier eens mee wou beginnen, om te kijken of ik er daadwerkelijk van profiteer.
BCAA's voegen niks toe bij een normaal dieet met voldoende eiwit.

• Topic Starter Topic Starter
Je kent B&F duidelijk helemaal niet, dan zou je niet per se daar willen bestellen.

Heb er wel goede ervaring mee, maar het gaat ook niet om waar ik het koop, anders had ik er wel neergezet, ik wil alleen van b&f. Ik heb deze post sowieso aangemaakt om te weten wat jullie het beste vinden, waardoor ik kan kijken of ik het toch niet beter bij een ander bedrijf kan kopen.

Dankje voor je reactie

BCAA's voegen niks toe bij een normaal dieet met voldoende eiwit.
In hoeverre het iets een meerwaarde is durf ik niet te zeggen, maar zelf neem ik bij het opstaan wat bcaa's, eerste maaltijd is pas 3-4 uur na opstaan door ploegenwerk en om diezelfde reden train ik vaak op een nuchtere maag (met ook enkel wat bcaa's pre-workout).

Ben je kloontje van marc100?

enige waar bcaa je aan gaat helpen is je zuurverdiende centen kwijtraken. beter lekker goed je voeding op orde houden.

denk wel dat ik beter hiertegen kan praten

2LfbekIK.jpg

Terug
Naar boven