XXL Nutrition

Meningen over voor altijd on gaan

Bezoekers in dit topic

Blad

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 aug 2008
Berichten
955
Waardering
27
Lengte
1m78
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
De grootste rede waarom ik niet wil blast/cruisen en liever on/off ga, is omdat ik bang ben dat ik niet meer helemaal herstel en voor altijd on zou moeten.

- Is dit sowieso een goede denkwijze? Ik snap dat on/off ook niet "gezond" is, maar de kans om helemaal te herstellen is toch groter als je on/off gaat en netjes elke keer pas begint als je helemaal bent hersteld?

- Hoe denken jullie over voor altijd on gaan? De komende 10-20 jaar zou ik best on willen blijven. Meer gains, geen terugvallen door off te moeten etc... Maar dat je straks 60+ bent en nog steeds je test omhoog moet houden door bijvoorbeeld te prikken lijkt me niks. Hoe denken jullie daarover?
 
Lijkt mij gewoon een weloverwogen keuze die je dient te maken.

Ik weet er niet genoeg van om met keiharde feiten te komen over wat nu wel/niet beter is, maar het lijkt mij dat langere tijd (en dan hebben we het dus over die 10-20 jaar van jou) continu on zijn en dus je eigen productie stil leggen een hoger risico met zich mee brengt dan on/off gaan. Maar nogmaals, daar weet ik niet genoeg over.

Indien je de keuze maakt om voor tientallen jaren te gaan kuren, loop je een risico dat je eigen testproductie niet meer op gang komt en dat je dus inderdaad op je 60e moet gaan TRT'en. Als je dat per definitie niet wil, moet je overwegen om het risico niet te nemen. Als je er wel mee kan leven, dan kan je het wel doen. Er zit een risico aan vast en je kan helaas niet in de toekomst kijken wat dat betreft.
 
denk als je met bodybuilding bezig blijft je sowieso op trt gaat uiteindelijk dus blijf ik on tot ik kinderen wil als dat gebeurt :P
 
denk als je met bodybuilding bezig blijft je sowieso op trt gaat uiteindelijk dus blijf ik on tot ik kinderen wil als dat gebeurt :P
Hoe bedoel je? Je gaat dan off als je kinderen wil en daarna voor altijd on?
 
Waarom zou het gebruik van test na je zestigste ineens een probleem moeten worden?
Als ik mag kiezen tussen geen test injecteren en normaal functioneren tegen elke week een spuit in je reet moeten zetten om normaal te functioneren, is dat voor mij een makkelijke keuze.
 
Ik had het hetzelfde als drunkenmaster

Voorheen had ik niet gedacht dat ik nog off zou gaan maar na verloop van tijd kun je toch ineens een andere ingeving op het kuren krijgen. Het vrouwtje en ik wilde een kindje maar zij was het er niet mee eens dat ik dan nog altijd aan de trt zou zitten. Ik heb toen de keuze gemaakt om alsnog off te gaan en te stoppen met trainen en kuren. Ondertussen een mevrouwtje op de wereld gezet en een half jaar later toch maar weer de spuit in de billen gezet :p dit jaar blijf ik wel weer on maar heel 2017 blijf ik off
 
Waarom stoppen met trainen?

Heeft niks met kinderen te maken ja
 
Ik heb ook de keuze gemaakt om voor altijd on te gaan binnenkort, na m'n 60e zou ik toch al voor trt gaan of ik nou train of niet. Ga minstens 4 jaar on, als ik toe ben aan kinderen even een jaartje off en weer verder. Tot dat ik kinderen heb laat ik hCG meelopen.

Gezondheid heb je allemaal zelf in de hand, regelmatig een bloedtest, zo nu en dan een ECG, niet blasten/kuren voordat je waarden goed zijn etc. Iemand die on/off gaat kan er slechter voor staan dan iemand die blast cruised, ligt er maar net aan hoe goed je jezelf in de gaten houdt.
 
had ik geen zin meer in, motivatie was nul.. Had dan wel nog naar de sportschool kunnen gaan maar om zoveel kcal naar binnen te werken op een dag :(
Kon ik net zo goed thuis blijven anders was het tijdverspilling geweest
 
Zeg je omdat je geen kinderen hebt ;) Moest ik geen home gym hebben, weet ik niet of ik er de tijd nog voor zou hebben.

Vrouw past op, jij trainen.
jij past op, vrouw trainen.

Zal natuurlijk wel wat minder worden, maar tijd is er altijd wel te vinden.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Was dat maar zo makkelijk :roflol: en het is onze eerste he.. In de zomer is ze alweer 1 jaar en ik ben ondertussen alweer begonnen met juicen
 
Was dat maar zo makkelijk :roflol: en het is onze eerste he.. In de zomer is ze alweer 1 jaar en ik ben ondertussen alweer begonnen met juicen

heb je alleen motivatie om te trainen als je juiced dan?
 
Was dat maar zo makkelijk :roflol: en het is onze eerste he.. In de zomer is ze alweer 1 jaar en ik ben ondertussen alweer begonnen met juicen

heb je alleen motivatie om te trainen als je juiced dan?
 
Vrouw past op, jij trainen.
jij past op, vrouw trainen.

Zal natuurlijk wel wat minder worden, maar tijd is er altijd wel te vinden.

Jij gaat werken met dagdienst, je komt thuis je vrouw staat met de late dienst. Jij moet op de kleine letten dus. Of leg je hem in bed en ga je
alleen naar de gym? :roflol:

Of allebei met dagdienst. Jij een uurtje naar de gym plus een uurtje rijden heen en terug en dan zie je dus
de hele avond je vrouw en kinderen niet? Mooi zo :roflol:

Wacht nog maar man, je planningsskills gaan nog op de proef gesteld worden eens je kinderen hebt :)
 
Jij gaat werken met dagdienst, je komt thuis je vrouw staat met de late dienst. Jij moet op de kleine letten dus. Of leg je hem in bed en ga je
alleen naar de gym? :roflol:

Of allebei met dagdienst. Jij een uurtje naar de gym plus een uurtje rijden heen en terug en dan zie je dus
de hele avond je vrouw en kinderen niet? Mooi zo :roflol:

Wacht nog maar man, je planningsskills gaan nog op de proef gesteld worden eens je kinderen hebt :)

overhead-squatting-with-baby.jpg
 
Hoe bedoel je? Je gaat dan off als je kinderen wil en daarna voor altijd on?
ik b/c met hcg als ik binnen enkele jaren kinderen will ga ik off zolang nodig om weer vruchtbaar te worden en dan weer on
 
Jij gaat werken met dagdienst, je komt thuis je vrouw staat met de late dienst. Jij moet op de kleine letten dus. Of leg je hem in bed en ga je
alleen naar de gym? :roflol:

Of allebei met dagdienst. Jij een uurtje naar de gym plus een uurtje rijden heen en terug en dan zie je dus
de hele avond je vrouw en kinderen niet? Mooi zo :roflol:

Wacht nog maar man, je planningsskills gaan nog op de proef gesteld worden eens je kinderen hebt :)
je vind uiteindelijk altijd wel tijd om 3x te gaan minstens niet? nja zou zelf sowieso pas aan kinderen beginnen als men vriendin dan thuis zou kunnen blijven de eerste jaren en als het financieel volledig goed zit anders moet het ook niet voor mij
 
Back
Naar boven