Fitness Seller

Meningen over voor altijd on gaan

Bezoekers in dit topic

je vind uiteindelijk altijd wel tijd om 3x te gaan minstens niet? nja zou zelf sowieso pas aan kinderen beginnen als men vriendin dan thuis zou kunnen blijven de eerste jaren en als het financieel volledig goed zit anders moet het ook niet voor mij

Hangt er allemaal wat vanaf denk ik. Je moet niet vergeten dat er bv ook klusjes in huis zijn, boodschappen gedaan, tal van dingen waar je niet eens
bij stilstaat tot wanneer je ervoor staat eigenlijk.

Daarom heb ik dus een homegym. Ok, ik train dan wel op rare uren, maar ik train tenminste en spaar tijd uit door het niet heen en weer rijden.
 
Jij gaat werken met dagdienst, je komt thuis je vrouw staat met de late dienst. Jij moet op de kleine letten dus. Of leg je hem in bed en ga je
alleen naar de gym? :roflol:

Of allebei met dagdienst. Jij een uurtje naar de gym plus een uurtje rijden heen en terug en dan zie je dus
de hele avond je vrouw en kinderen niet? Mooi zo :roflol:

Wacht nog maar man, je planningsskills gaan nog op de proef gesteld worden eens je kinderen hebt :)
'S ochtends vroeg gaan indien mogelijk, sportschool paar minuten verderop, evt een barbell en wat schijven kopen om bij nood nog een simpele home workout te zetten > problem solved. 3x per week kun je zo vast wel 45-60min kwijt.
 
Als ik mag kiezen tussen geen test injecteren en normaal functioneren tegen elke week een spuit in je reet moeten zetten om normaal te functioneren, is dat voor mij een makkelijke keuze.
En als je moest kiezen tussen je lichaam af voelen takelen door je leeftijd, of je eigen masterlijk blijven voelen?
 
^ wat Biomek zegt, na je 60e zal je niet zo normaal meer functioneren met de daarbij behorende test waarden. Of je nou natty blijft, on/off gekuurt hebt of tot je 60e on bent geweest maakt vrijwel niks uit.
 
aan je 60ste zijn je natty testwaarden ook redelijk gekelderd, zou eerder opteren om aan je 60ste aan de trt te gaan
 
Aangezien je test productie daalt na je 25e, en rond je 50e met een lage testosteron buik rond loopt, blijf ik liever on. Normale trt dosis en je gewoon goed voelen met alle voordelen die testosteron heeft :)
 
Over 30 jaar gaat trt in Europa heel normaal zijn. In Amerika is het ook al goed ingeburgerd. Ongeacht of je in je leven gekuurd heb of niet. De kans is heel groot dat je eigen test nihil gaat zijn. Gevolgen zijn dan, depressie, cholesterol die stijgt, toename van vet door de verhoogde oestrogenen, eigenlijk teveel zaken om op te noemen. Laat ons gewoon zeggen dat een gekelderde test op oudere leeftijd vrij slecht is voor een mannelijk lichaam...
Dus de kans is zeer groot dat je hier toch iets voor zal moeten nemen. Als je prikken haat dan heb je testosteron pillen of zalf.
Heel de farmaceutische industrie houd trt tegen want test is cheap. Wist je dat test één van de betere Anti depressiva medicijn is voor mannen maar dat dit word doodgezwegen door de farmaceutische industrie, uiteraard want dat brengt niets op voor hun... Zelfs voor vrouwen bestaat trt (70-90 testwaarde) terwijl dit voor de mannen (700-1100) is. Zelfs voor een vrouw kan test wonderen doen maar dat zal nog wel wat langer duren eer dit ingeburgerd is. Testosteron verbeterd onder andere het cardiovasculair systeem, wie wil dat nu niet op 60 jarige leeftijd...

Punt is eigenlijk dat je eigenlijk sowieso aan de trt gaat moeten zelfs als je onn/off gaat ipv b/c....
 
Over 30 jaar gaat trt in Europa heel normaal zijn. In Amerika is het ook al goed ingeburgerd. Ongeacht of je in je leven gekuurd heb of niet. De kans is heel groot dat je eigen test nihil gaat zijn. Gevolgen zijn dan, depressie, cholesterol die stijgt, toename van vet door de verhoogde oestrogenen, eigenlijk teveel zaken om op te noemen. Laat ons gewoon zeggen dat een gekelderde test op oudere leeftijd vrij slecht is voor een mannelijk lichaam...
Dus de kans is zeer groot dat je hier toch iets voor zal moeten nemen. Als je prikken haat dan heb je testosteron pillen of zalf.
Heel de farmaceutische industrie houd trt tegen want test is cheap. Wist je dat test één van de betere Anti depressiva medicijn is voor mannen maar dat dit word doodgezwegen door de farmaceutische industrie, uiteraard want dat brengt niets op voor hun... Zelfs voor vrouwen bestaat trt (70-90 testwaarde) terwijl dit voor de mannen (700-1100) is. Zelfs voor een vrouw kan test wonderen doen maar dat zal nog wel wat langer duren eer dit ingeburgerd is. Testosteron verbeterd onder andere het cardiovasculair systeem, wie wil dat nu niet op 60 jarige leeftijd...

Punt is eigenlijk dat je eigenlijk sowieso aan de trt gaat moeten zelfs als je onn/off gaat ipv b/c....
zal idd niet lang duren voor die youth clinics of hoe noemt het hier ook legaal zen met gh en trt dingen
 
Ik heb ook de keuze gemaakt om voor altijd on te gaan binnenkort, na m'n 60e zou ik toch al voor trt gaan of ik nou train of niet. Ga minstens 4 jaar on, als ik toe ben aan kinderen even een jaartje off en weer verder. Tot dat ik kinderen heb laat ik hCG meelopen.

Gezondheid heb je allemaal zelf in de hand, regelmatig een bloedtest, zo nu en dan een ECG, niet blasten/kuren voordat je waarden goed zijn etc. Iemand die on/off gaat kan er slechter voor staan dan iemand die blast cruised, ligt er maar net aan hoe goed je jezelf in de gaten houdt.

Maar eerlijk is eerlijk... meesten die terug kijken op het afgelopen jaar zullen zien dat grotendeels geblast is en maar weinig gecruised en gecontroleerd op de benodigde punten... De resultaten wennen ook erg snel en je honger naar meer word alleen maar groter.
 
Maar eerlijk is eerlijk... meesten die terug kijken op het afgelopen jaar zullen zien dat grotendeels geblast is en maar weinig gecruised en gecontroleerd op de benodigde punten... De resultaten wennen ook erg snel en je honger naar meer word alleen maar groter.
Tja je hebt het allemaal zelf in de hand:p. Zie mezelf er ook wel voor aan om meer te gaan blasten en minder te cruisen, maar als m'n gezondheid het niet bijhoudt zal ik niet zomaar verder gaan. Is ook weer persoonsafhankelijk, zie zo nu en dan wel eens iemand die toch wel flinke doseringen zet en amper cruised, zijn bloedwaarden bleken er altijd goed uit te komen.
 
Ik vind dat er hier vrij makkelijk over wordt gedacht. Is misschien ook vrij logisch als je het op de AAS sectie van een BB forum vraagt :p

Voor mijzelf ben ik er in ieder geval nog niet over uit, er zitten ook gewoon een hoop nadelen aan. Wel erg interessant om de meningen te lezen.
 
Ik vind dat er hier vrij makkelijk over wordt gedacht. Is misschien ook vrij logisch als je het op de AAS sectie van een BB forum vraagt :p

Voor mijzelf ben ik er in ieder geval nog niet over uit, er zitten ook gewoon een hoop nadelen aan. Wel erg interessant om de meningen te lezen.

Als ik de tijd terug kon draaien was ik 1 jaar on 1 jaar off enz. gegaan
 
Als je ooit nog koters wilt zou ik het maar bij korte kuurtjes houden.
Ik ben nu een half jaar off na een b/c en ben nog steeds niet vruchtbaar.
 
Als je ooit nog koters wilt zou ik het maar bij korte kuurtjes houden.
Ik ben nu een half jaar off na een b/c en ben nog steeds niet vruchtbaar.
dan heb je wss pech gehad heb je daarvoor je sperma laten testen? misschien was ja nooit vruchtbaar ...
 
Je kan dan ook overwegen zaad in te vriezen (kosten: 300 euro per portie, 1 of 2 portie's nodig). Ik denk er ook aan om altijd on te gaan, dan is dit iig geen nadeel dat ik hoef te overwegen.
 
Als je ooit nog koters wilt zou ik het maar bij korte kuurtjes houden.
Ik ben nu een half jaar off na een b/c en ben nog steeds niet vruchtbaar.
Je moet idd niet gelijk AAS de schuld geven zoals Drunkenmaster zegt. Heb je je daarvoor laten testen, hoe lang heb je zitten b/cen, heb je hCG mee laten lopen en/of een hCG/hMG blast protocol al geprobeerd?
 
Back
Naar boven