AndroidHealthClinic

Meningen over voor altijd on gaan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je kan dan ook overwegen zaad in te vriezen (kosten: 300 euro per portie, 1 of 2 portie's nodig). Ik denk er ook aan om altijd on te gaan, dan is dit iig geen nadeel dat ik hoef te overwegen.
je betaald per jaar ook nog eens geloof ik of om de zoveel maanden ...
 
oh ja, klopt, 50 euro elke 1 januari geloof ik. Is te overzien.
 
Ik had het hetzelfde als drunkenmaster

Voorheen had ik niet gedacht dat ik nog off zou gaan maar na verloop van tijd kun je toch ineens een andere ingeving op het kuren krijgen. Het vrouwtje en ik wilde een kindje maar zij was het er niet mee eens dat ik dan nog altijd aan de trt zou zitten. Ik heb toen de keuze gemaakt om alsnog off te gaan en te stoppen met trainen en kuren. Ondertussen een mevrouwtje op de wereld gezet en een half jaar later toch maar weer de spuit in de billen gezet :p dit jaar blijf ik wel weer on maar heel 2017 blijf ik off

Hoe lang was je on voor dat je een kindje kreeg?
 
Over TRT en altijd ON wordt veel te lichtzinnig over gedaan. Dat weet je pas wanneer je die leeftijd hebt. Als je jong bent, neem je beslissingen waar je later spijt van hebt of helemaal niet meer achter staat. Toch alleszins indien het onomkeerbare schade aan je lichaam zou veroorzaakt hebben (bvb teelballen die niet meer werken) of wanneer je met TRT zou moeten stoppen omdat de dokter ziet dat je aanleg hebt voor prostaatkanker, enz...
 
Idd, als je kinderwens hebt wel rekening houden en af en toe paar maanden OFF gaan om goed te herstellen!

Bij alle 2 m'n kindjes (3e in buik vrouw nu) een goede 7/8 maanden OFF gegaan, dat je echt echt hersteld was...., het zou je maar gebeuren dat je kindje gehandicapt er wereld komt................
Natuurlijk kan je niet 100% zeggen aas is de schuldige, maar ik denk dat jij je altijd achter de oren zult blijven krabben en denkt: waarom ging ik niet ff fatsoenlijk OFF
 
Idd, als je kinderwens hebt wel rekening houden en af en toe paar maanden OFF gaan om goed te herstellen!

Bij alle 2 m'n kindjes (3e in buik vrouw nu) een goede 7/8 maanden OFF gegaan, dat je echt echt hersteld was...., het zou je maar gebeuren dat je kindje gehandicapt er wereld komt................
Natuurlijk kan je niet 100% zeggen aas is de schuldige, maar ik denk dat jij je altijd achter de oren zult blijven krabben en denkt: waarom ging ik niet ff fatsoenlijk OFF
Aas gebruik heeft niets te maken met een gehandicapt kind krijgen ....je bent gewoon een tijdje niet meer of minder vruchtbaar
 
Aas gebruik heeft niets te maken met een gehandicapt kind krijgen ....je bent gewoon een tijdje niet meer of minder vruchtbaar

Je zaadcellen vervormen, dus is er altijd een kans dat t verkeerd gaat..., dan nog niet te spreken dat jij die ene pechgeval bent die zeer slecht herstelt na al die jaren AS en dus geen kindje kan maken [emoji6]
 
Je zaadcellen vervormen, dus is er altijd een kans dat t verkeerd gaat..., dan nog niet te spreken dat jij die ene pechgeval bent die zeer slecht herstelt na al die jaren AS en dus geen kindje kan maken [emoji6]
Je zaadcellen misvormen ? MSs heb je geluk en komt er Superman uit manmanman
 
Waarom denk je dat je minder vruchtbaar bent dan? Wijsneus! Je hebt er geen idee van blijkbaar
 
De verslechterde zaadcellen redden het niet tot aan de baarmoeder :o gehandicapte kinderen krijgen door aas gebruik is onmogelijk
 
De verslechterde zaadcellen redden het niet tot aan de baarmoeder :o gehandicapte kinderen krijgen door aas gebruik is onmogelijk
Misschien als de vrouw een shitload aan AAS gebruikt als ze zwanger is:o.
 
Hoe was je herstel?

Voor de eerste keer in al m'n kuren was het echt goed te doen :cool: ben van begin tot eind nog niet eens een beetje depri geweest maar het libido was uiteraard wel helemaal weg. Heeft 10 maanden geduurd tot ik hem weer overeind kreeg zonder hulpmiddelen
 
Voor de eerste keer in al m'n kuren was het echt goed te doen :cool: ben van begin tot eind nog niet eens een beetje depri geweest maar het libido was uiteraard wel helemaal weg. Heeft 10 maanden geduurd tot ik hem weer overeind kreeg zonder hulpmiddelen

andere vrouw nemen , ik dacht dat het door aas kwam tot ik door had dat het me vrouwtje was d allemachtig , haha nee 10maande is best lang vind al kut als die week niet mee werk ookal is het bij mijn puur de A:e verhouding meestal
 
  • Like
Waarderingen: GruX
andere vrouw nemen , ik dacht dat het door aas kwam tot ik door had dat het me vrouwtje was d allemachtig , haha nee 10maande is best lang vind al kut als die week niet mee werk ookal is het bij mijn puur de A:e verhouding meestal

Hahaha:roflol: mijn vrouwtje is een beauty en een beestje pnder de lakens, en de moeder van m'n kind niet te vergeten :rolleyes:
Maar het zit ook deels tussen de oren. Ik was vaak bang dat hij het niet ging doen zonder pilletje waardoor die ook weer ging hangen :o
Het was sowieso minstens 2 jaar cruisen en blasten met daarna een tijdje trt. Ik denk dat ik nu altijd de laatste 5 weken van een kuur 250mg test in de week zet om af te bouwen. Ik weet dat dat ontkrachtigd is omdat je hoe dan ook onderdrukt maar ik vind het zelf erg goed werken op mezelf
 
Back
Naar boven